Ik en Kelly gaan kijken hoe we ooit op centraal komen. Ze vinden het leuk om vanaf deze week de tram helemaal anders te laten rijden etc. Maarja, ben al blij dat 'ie überhaupt weer rijdt.
Hier zo'n eentje met gebouwen van kaartjes ghehe. Ik heb ook nog wat sieraden mee! En een blousje. Ik kom 8:20 aan op cs, wachten jullie dan nog bij de Starbucks?
Wat is de exacte locatie ook al weer? Ik ben er om 9 uur. Kom gewoon met de auto. Doe wel nep wimpers op. Daarom heen kan de visagiste kliederen wat ze wil. Ook al vind ik zelf mijn make up doen ook geen probleem. Ik heb er zin in!!
Oja nep wimpers dat wil ik ook wel, eigenlijk hihi. Ik ga een aantal hakken meenemen, alleen ze zijn niet allemaal meer in perfecte staat helaas. ( ik dronken op hakken lopen loopt meestal niet goed af ) Maar voor de foto kan het denk ik wel. Ik heb er zin in k ga nu slapen anders ben ik morgen niet fit
kan iemand trouwens nog even een nr pben wie ik kan bereiken ivm vertraging o.i.d.
Tot morgen!
edit; wij gaan ook met de trein, we komen dan 8.13 aan op adam of 8.45
De meesten hebben elkaar denk ik al op feestboek om op die manier even priveberichtje te sturen. Ik zal je mijn nummer wel even PB'en. Denk dat iedereen al op 1 oor ligt. Ik ga ook zo lekker slapen.