Hij krijgt (waarschijnlijk) toch knotten. Heb vandaag wedstrijd gehad en besloten ze er maar in te laten en hopen dat ze er morgen nog goed inzitten. Vanavond heb ik een feestje hier dus wil morgen wel even bij kunnen slapen want vandaag kon dat ook niet.
Heb helaas nog niemand gevonden die mee kan morgen om me te helpen.
Ik ben vandaag nog even wat aan het geinen geweest met klikkertraining.
Tweet was vandaag na 2 korte trainingssessies zo ver dat hij een -kunststof- roos vast hield tussen zijn tanden. Een kunststof roos, precies in de kleuren van mijn tuig en eigen kleding.
Ik hoop dat hij dat morgen ook wil doen op de meeting, lijkt me wel heel grappig, paard als echte don juan, die mij een roos aanbiedt...
Zijn er fotografen die een poging willen doen om dat op de foto te zetten? Enige handigheid is wel nodig, hij houdt nl nog niet langer dan ong. 2 seconden vast. Maar ik kan me voorstellen dat het hele leuke plaatjes op kan leveren, als het lukt...
Tweet kan toch nog niet echt lang onder het zadel, en spetterende losfoto's kan ook nog niet. Vandaar dat ik dit grapje geprobeerd heb in te trainen vandaag...
Is er iemand die een beetje in de buurt van de fotomeeting woont en wat spullen voor mij mee kan nemen in de auto die ik dan later (volgende week ergens ofzo, wat jij wilt!) op kan komen halen?
Heb vandaag pech gehad met de vrachtwagen en wil het er niet op gokken om weer met pech te staan. Woon in de buurt dus ga gewoon door het bos, geen probleem maar wil eigenlijk Binq niet als pakezel gebruiken met dat weer
Er rijdt hier geen bus in de buurt, fiets heb ik niet en als ik als pakezel moet functioneren sta ik natuurlijk niet mooi op de foto
Ik kom ze 's morgens dan gewoon met de auto brengen. Gaat om een showhalster, chaps (als ik er niet uit zweet) en nog wat kleine dingetjes, is dus niet veel en neemt ook niet veel ruimte in beslag....
Ik woon er een half uurtje vandaan..geen idee of dat je helpt. Maar dan moet je vroeg komen want ik moet natuurlijk op tijd naar de meeting.
Femke_Tweety
Geplaatst: 20-07-13 19:18
Jij zit ook in de middaggroep toch?
Dan kun je ze morgenochtend wel bij mij op stal brengen, dan neem ik ze in de auto mee.
Ik ben vanaf een uur of 9 op stal, en wil echt bijtijds gaan vertrekken met de trailer, op zn laatst 12.00. Als jij het redt om tussen die tijden de spullen te brengen, komt het helemaal goed. Ik sta heel dicht bij kwintelooijen op stal, tussen Veenendaal en Rhenen aan de Cuneraweg. Als je t ziet zitten stuur ik je exacte adresgegevens en mijn telf.nr wel even via pb.
Jullie zijn top! Is het een idee als ik mijn spullen naar de parkeerplaats breng als bellatrix daar is en dat jij ze mee terug neemt Femke? Kom ik ze wel bij jou ophalen als je een keer op stal bent, alle tijd, ik heb vakantie
Volgens mij was het half tien verzamelen? Zal er dan ook precies om half 10 zijn. Mogen je spullen bij mij in de auto.
Heb vandaag mijn auto gewassen dus ik heb weer een spierwitte auto. Moet je mij wel herkennen.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 20-07-13 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt
jenne
Geplaatst: 20-07-13 19:48
Ik kom waarschijnlijk morgen op mijn aller charmantst, ik heb geen korte broeken. Alleen spijkerbroeken en 1 dunne sportbroek. Die sportbroek gaat het maar worden denk ik anders zweet ik me helemaal een ongeluk denk ik