Ik hoor net dat er een evenement is met allemaal gehandicapten en paarden bij koetsiersvereniging dus dat gaat niet lukken met parkeren
Bismarck
Geplaatst: 24-09-13 13:22
Dan zou de hamac een optie zijn
Revanches
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-13 21:54
Hmmm, AtelierB draait zaterdag niet op volle toeren mee. Ze is wel aanwezig maar zal wrs niet de hele dag volhouden als fotografe. En Mnon1994 bedenkt zich ineens dat de gorsselse heide niet in Vaassen ligt maar in Gorssel. Ofwel te ver weg en doet als fotografe niet mee. Jammergenoeg.
Zo blijft er nog wel een heel klein select groepje over... Misschien dat we toch eens even nog een blik moeten werpen op de indeling. Wie weet kunnen we wel 2 groepen maken van 3 fotografen. Dan kan de meeting ook wel iets verkort worden.
Nog meer bijzonderheden of afmeldingen? Want dan hoor ik het graag, dan kan ik nu namelijk nog de planning aanpassen.
Ja maar dan deel ik het gewoon even heel anders in. Want als AtelierB ook op een gegeven moment graag naar huis wil, hou je ook een fotograaf over die alleen schiet. Das opzich niet erg, maar dan denk ik dat we beter tijdtechnisch gezien beter 3 fotografen per groepje kunnen doen. Zodat een dag ook niet heel lang duurt. Want met 3 fotografen loop je elkaar ook niet maar zo in de weg.
Ik wacht even af of de rest nog reageert, Modellen en fotografen. Om te zien of iedereen daadwerkelijk kan en meegaat, dan kan ik daarna morgen of overmorgen de definitieve planning maken.
Als de modellen parkeren bij het crossterrein dan moet er wel over nagedacht worden hoe we de modellen naar de juiste plek op de heide krijgen. Het is dan namelijk nog wel een aardig stuk lopen. Misschien moeten er dan bordjes worden opgehangen richting de heide en het water? Want als de fotografen de modellen iedere keer moeten gaan ophalen dan gaat er erg veel tijd verloren!
Bismarck
Geplaatst: 25-09-13 11:30
Ja de elzerdijk is het dichtst bij het water. Maar ik ben bang dat daar weinig parkeerplek is als er iets met gehandicapten word gedaan. En als je elke keer heen en weer moet naar het crossterrein om op te zadelen gaat dat wel een probleem worden. En ik ga mijn hengst liever niet los op de heide opzadelen. En dat ik het mijn groom niet wil aandoen om met een zadel hoofdstel en cap te laten rondzeulen. Aan de Reeverdijk is ruimte om te parkeren als je gewoon de trailer in de kant zet. Maar dan zit je nog met een stuk wat je moet lopen. Al zit je dan wel direct op de heide.
Malissapaard, was niet iemand uit de eerste lijst van modellen.
Hamac is geen optie. Ik heb contact gehad met de koetsiersvereniging. Hij gaf aan dat er wel rondom de zandpaden geparkeerd mag worden. Dus ik stel voor om dat te doen, aan de elzerdijk, net voorbij het kartterrein aan de rechterkant het zandpad in. Dan zitten we ook nog enigszins dichtbij de grote heide en evt. het water.
Overigens nog even dit: * Deelname geschiedt geheel op eigen risico. * Wanneer men iets nuttigt, of laat jou paard/pony mest achter, wees dan zo vriendelijk om het op te ruimen. Zodat we de natuur netjes achterlaten na de meeting. En niet dat er 1 nog zooi van een ander moet gaan opruimen. * Ik ga er vanuit dat we verder daar een geslaagde meeting kunnen houden. Mocht er toch onverhoopt iets tussen komen aan calamiteit dan hoop ik dat we samen de hand ineen kunnen slaan voor mogelijke oplossingen. En niet dat 1 de verantwoordelijke is. Want dit doen we met ons allen.
Zullen we afspreken om langs de kant van de weg van de Gerrit slagmanstraat te parkeren? Dan kun je vanuit daar even terug lopen richting het kartcentrum, en net voor het centrum links het zandpad in richting het watertje.
Ik laat het schema zoals het is. Alleen zullen we zaterdag dan even kijken of we nog een groepsverandering doen dat we per 2 foto's schieten of toch uiteindelijk samen te werk gaan met z'n 3en. De rijfoto's en de losgooifoto's worden wel iig door alle fotografen tegelijk gedaan. De portretfoto's dan mogelijk per 2 fotografen.