Ik heb zowiezo een westernhoofdstel die ik meeneem. Die Sup dus ook om krijgt. Maar verder voor mezelf geen western outfit. Heb wel een geruit blousje of een spijkerblousje.. Denk dat ik die gewoon aan doe met een zwarte broek. En dan heb ik dus nog die jurk...
Leuk dat jullie openstaan voor 'weer eens iets anders!' Leuke ideeën komen voorbij, zeker een goede aanvulling voor mijn portfolio.
Als het even kan zou ik wel iemand meenemen om te helpen. Dat is handig voor spullen meenemen, maar ook voor het afleiden van het paard of bij zon het vasthouden van een reflectiescherm.
Volgorde portret - losgooi - rijden e.d. lijkt me goed. (Als je paard VD kan, dan kan dat soms ook tijdens de portret-serie even tussendoor.)
Ok. Je kan 'm eventueel ook aan een longeerlijn houden in het paddockje. Die lijn valt wel weg te poetsen. Dan heb je toch een beetje actie-foto's.
Karin92
Geplaatst: 13-07-13 18:56
Hij doet niet aan actie. Wil het best proberen maar meneer boeit het allemaal niet. Kan zo gek doen als ik wil maar hij reageert er niet op. En in de paddock doe ik hem niet aan het hoofdstel dus dan krijg je foto's met halster/kaptoom. Hij loopt aan de longeerlijn nog niet stabiel genoeg en wil niet dat hij in zijn eigen mond gaat trekken omdat hij nog niet stabiel genoeg loopt.
Ik heb er wel zin in! Ik zal zo nog even kijken welke paarden en pony's er nog allemaal komen haha. En nog een x voor herhaling ook voor de mensen met de paarden ik ga meteen die maandag een midweek op vakantie dus ik kan pas de maandag er na met de foto's aan de slag!
Misschien is het ook handig om een lijstje te maken met de e-mail adressen van de mensen met de modellen. Dit gaat met verzenden makkelijker dan allemaal 1 voor 1 uploaden.
Goed idee naaoommii (kon je die naam niet makkelijker maken ).
Als de modellen mij nu allemaal even hun mailadres PBen, dan kan ik dat lijstje bijhouden en aan de fotografen sturen als het compleet is, zodat zij ook van iedereen het mailadres hebben.
het is mijn eerste keer dat ik mee ga met een meeting. Dus voor mij is alles nieuw en leuk! Mijn portfolio is op het gebied van paarden in het begin stadium. ik vind alles leuk!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 15:53
Iemand misschien ook nog wat inspiratie voor mij voor wat optoming/kleding betreft? Ik ben eigenlijk niet zo heel creatief en ik weet ook niet echt wat de fotografen graag zien. ff voor het beeld, ik heb dus een zo-goed-als-witte- vliegenschimmel.
Voor de portretfoto's heb ik een blauw touwhalster met touw besteld, die komt met wat geluk vandaag binnen.
Maar wat verder? Opgevlochten of losse manen?
En onder het zadel.. wedstrijd-optoming of een setje (en wat voor kleur is mooi bij mn sjiem) of nog iets anders? Normaal gesproken rij ik met dressuurzadel/engels hoofdstel met bit. Ik heb wel wat gekleurd spul maar ben normaal meer van het praktische dan setjes ofzo.
Ik ben zelf liefst niet al te opvallend gekleed (ik ben niet de kleinste of dunste en vind mezelf geen mooi model dus ik val liever niet te veel op in het geheel haha), dus jurken ofzo, das niet zo mijn dingetje.
Mijn paard is het niet meer echt gewend om op pad te gaan, dus ik moet ff zien hoe ze zich gedraagt, zal sowieso eerst met zadel enz rijden, maar als ze dat braaf doet, dan kan ik later wel even proberen om zonder optoming er op te stappen. Wie heeft leuke ideetjes voor mij?
Heb je iets roods, paars oid? Ik heb bv een grijs met limegroen dekje, ik denk dat dat geweldig zou staan op een schimmel! (zou je misschien wel kunnen lenen..) Ik zelf ga met het rijden in een bruine rijbroek met limegroen shirt, en ook mijn pad en peesjes zijn limegroen. Ik ben er helemaal weg van haha! Gewoon simpel bruin is denk ik ook wel chique! En dat halster klinkt leuk!
Hebben de fotograven belang bij een trouwjurk?? Heb vandaag gekeken of ik hem nog pas na 6 jaar maar dat lukt nog
Pally
Geplaatst: 14-07-13 18:33
Hmm, heel misschien dat ik ook wel even langs kom. Ik heb echt een super camera, maar ben niet zo'n super fotograaf Foto's maken lukt mij nog wel, maar bewerken
Evito, das lief, ik denk nog ff na wat ik ga doen, wellicht PB ik je er nog ff over.
Is er nog een fotograaf die het leuk zou vinden als mijn vriend die dag even langs komt met onze pup (bordeauxdog van 14 weken)? *ik zou het zooo leuk vinden om heel stiekum ook een paar leuke foto's van haar te hebben, ze wordt zo snel groot en misschien is er iemand die ook graag honden fotografeert*