Had een mooi halster besteld maar helaas is deze nog niet binnen. Heb vandaag gebeld maar ze hebben problemen met de leverancier zeiden ze..... Dus ik ga morgen ochtend 45 minuten rijden naar een andere paardenwinkel waar ze een leren halster voor Toon op voorraad hebben liggen. ( ik heb geen hengstenketting maar ik ga kijken of ze in de winkel dat ook hebben voor een schappelijke prijs.)
Hoe zien jullie de modellen het liefst op de standfoto's/actiefoto's? Hoofdstel of halster? Ik heb een kieffer hoofdstel met gouden randjes, en een leren Kieffer halster, ook met gouden randjes
De regen die voor zondag voorspeld wordt heb ik inderdaad ook gezien.. even afwachten, hopen dat het meevalt pff.. Ik vind hoofdstel persoonlijk altijd mooier! Kani_ejj, met 2 batterijen red je het zeker wel! Krijg je dat nog zo snel besteld?
Ik heb de PB ook gehad. Echt super geregeld, complimenten! Hopen dat de locatie goed komt. Er is wel regen voorspelt maar ze gaven aan dat het niet heel veel zou zijn. Er staat voor nu voor zondag 0,8mm dus dat is niet erg veel. En toch nog 5 uur zon.
Zelf heb ik ook geen hengstenketting. Zal eens kijken of ik er nog ergens 1 kan lenen en anders wordt het een dun touw of teugel.
De locatie die wij in ons hoofd hadden mogen we niet komen, wij hebben hier geen toestemming voor gekregen wel heeft de boswachter ons een aantal mooie plekjes verteld, deze zitten allemaal rondom de parkeerplaats. Zaterdag eventjes kijken welke het mooiste is, maar er is een locatie aanwezig.
De routebeschrijving naar de parkeerplaats voor de mensen met trailer is bijna af, deze word zo snel mogelijk naar iedereen toegestuurd in een PB.
Dat is mooi. Maar is dat niet hartstikke onhandig dat zaterdag pas word gekeken welke locatie het mooist is? Of doen jullie dat vóórdat de modellen komen?