Stout.. tijdens de les. Maar Hilja ontbreekt dus nog. Meer kwamen er niet meer bij, toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xAnthea schreef:Kunnen ze ook niet allebei mee, maar dat ze gerekend worden als 1 model?
Dus je krijgt bv. 1u voor 1 model, mag je dan een halfuur per model rekenen zodat ze er allebei bij zijn, of wordt dat niet gedaan?
Het is maar dat ik met Ferdo al voor enkele meetings ben geselecteerd en met Hyrano nog voor geen, dus ik zou het liefst met Hyrano gaan dan, maar aangezien we van Belgie moeten komen, zou het wel fijn zijn als we ze allebei kunnen meenemen...
Maar het is een vraag, dus als het niet mag, dan wacht ik gewoon tot de selectie er is. Wie weet zijn mijn paarden helemaal niet uitgekozen
Blingh schreef:filou schreef:Top 10 is ingeleverd!
Zie alleen wel dat ik nr 24 en 25 nu niet meegenomen heb in mijn top 10, ik heb me namelijk gehouden aan de collage op pagina 7
Die wordt dus vanavond aangepast. Wil je je stemmen aanpassen dan kun je dat doorgeven, wil je niets veranderen dan kan dat ook!
Gipsylover schreef:Zo dat ging echt supersnel.
Blingh, (cimmy) gaat de collages maken van de modellen. Als zij deze in het topic heeft geplaatst kunnen de fotografen hun top 10 naar mij pben. Hiervoor hebben ze een week de tijd, daarna worden de modellen en reserves bekend. De top 10 gaat op volgorde, nummer 1 wil je het liefst, nummer 2 daarachter etc.