Ik zie nog wel even wat ik doe met die meeting.. Als ik echt eerlijk moet zijn heb ik er niet eens zo veel zin in... M'n ouders ook niet, die balen als een stekker omdat ze weer met de trailer weg moeten terwijl ze dat helemaal niet willen eigenlijk.. Ik zal thuis nog even overleggen wat we gaan doen dan...
Ik vind paarden onderkliederen ook meer iets voor op een ponykamp ofzo hahaha Vond een combinatie van indianen en cowboys juist leuk, dat je niet alleen maar t zelfde krijgt
Ik ga denk ik gewoon zonder zadel, en verf haar gewoon en Rianne doet mn haar Doe een band om mn haar en een druk bloesje aan en kort broekje en mn all stars
Hoezo niet? Ik doe 2 vlechten in en versier lycke met verf en veren in de manen en doe zelf ook veer in mn haar, dit is het bloesje: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7436_o.jpg & wou een simpel kort broekje doen..
daniquexx
Geplaatst: 07-06-13 17:49
Precies! All stars staan best leuk met dit thema! Ik wil eventueel ook wel mensen hun haar\makeup doen.. Heb hier nog 2 bandanas en sjaaltjes voor cowboy .. Kan misschien net ook in het haar of gewoon als stoere cowboy
Met een indianenthema zou ik juist voor blote voeten gaan ofzo.. Of mag cowboys nou ineens wel?
EmmyJoycee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-13 17:51
Mn all stars zijn donkergrijs dus past er wel leuk bij vind ik Ik wil aan de ene kant ook wel beetje stoer, maar aan de andere kant ook wel weer een beetje schattig zeg maar,
EmmyJoycee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-13 17:51
Smee__ schreef:
Met een indianenthema zou ik juist voor blote voeten gaan ofzo.. Of mag cowboys nou ineens wel?
Denk maar niet dat ik op blote voeten ga bij de paarden, dat doe ik echt niet.. Veel te gevaarlijk.. Daarom doe ik juist mn all stars aan..
Smee__
Geplaatst: 07-06-13 17:51
Nja ik vind het niet indianenachtig. Maargoed ik ben ook maar een "fotografe"
EmmyJoycee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-13 17:52
Smee__ schreef:
Nja ik vind het niet indianenachtig. Maargoed ik ben ook maar een "fotografe"
Wat is er niet goed aan dan ? Ik vind het verfen de veren enz allemaal juist heel leuk
daniquexx
Geplaatst: 07-06-13 17:53
Haha nou.. Als er een paard op je poten gat staan met Allstars voel j het even hard..
Ik vind emmy haar look persoonlijk wel heel indianen achtig hoor, kort broekje, zo'n haarband om, nou en dan nog van die indianen vlechtjes, lycke ondergekliedert. Vind het wel indianen achtig.