Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
estella81 schreef:Gisteren paardje gewassen en staart gevlochten zodat ze morgen mooie golfjes heeft.. Morgenochtend invlechten en bloemen in de knotjes naaien en kale plekjes camoufleren met makeup (Buitenpaardje hé). Ik ben zelf ook fotograaf en weet dat een bruinpaard nou eenmaal niet super spannend is op de foto, dus doen we wat extras:) Rode bloemen gematched met mijn shirtje en haar rode dekje:) Hopelijk zijn we daardoor wel bijzonder!
estella81 schreef:Gisteren paardje gewassen en staart gevlochten zodat ze morgen mooie golfjes heeft.. Morgenochtend invlechten en bloemen in de knotjes naaien en kale plekjes camoufleren met makeup (Buitenpaardje hé). Ik ben zelf ook fotograaf en weet dat een bruinpaard nou eenmaal niet super spannend is op de foto, dus doen we wat extras:) Rode bloemen gematched met mijn shirtje en haar rode dekje:) Hopelijk zijn we daardoor wel bijzonder!
original_ schreef:Even een vraagje voor de fotografen, gezien dit niet mijn eerste meeting is een ik al hele mooie 'standaard' foto's heb, en ik zie dat de meeste modellen toch ook voor het 'standaard' plaatje gaan, is er eventueel iets bijzonders wat jullie willen? (behalve een jurk want daar is het een beetje te koud voor)
als in bijvoorbeeld zonder zadel ofzo, en/of dan gewoon met spijkerbroek of iets anders? (die van mij gaat heel makkelijk het water in)
kan ook gewoon in mijn klaargelegd zwart/bruine setje komen hoormaar als jullie iets speciaals willen heb ik daar ook geen probeem mee
Erna_ schreef:estella81 schreef:Gisteren paardje gewassen en staart gevlochten zodat ze morgen mooie golfjes heeft.. Morgenochtend invlechten en bloemen in de knotjes naaien en kale plekjes camoufleren met makeup (Buitenpaardje hé). Ik ben zelf ook fotograaf en weet dat een bruinpaard nou eenmaal niet super spannend is op de foto, dus doen we wat extras:) Rode bloemen gematched met mijn shirtje en haar rode dekje:) Hopelijk zijn we daardoor wel bijzonder!
Net als die Andalusiër in Ridderkerk? Leuk