[FM] Personen 9 juni Nijmegen FOTOGRAFEN GEZOCHT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

Re: Fotomeeting Personen - Loonse en Drunense Duinen (Juni 2013)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 10:51

Maar dan kun je ook gewoon zeggen; Ik wil graag mee als model, maar zie het helaas niet zitten om de meeting over te nemen ;)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:03

Ik denk dat als we gewoon met een groepje afspreken we ter plekke wel kunne kijken hoe en wat.
Natuurlijk handig als we van tevoren het een en ander afspeken over make up, kleding ed maar ik denk dat het met een klein clubje (waar het nu wel naar uitziet) wel losloopt.
Maar dan moet er nog wel animo zijn :)

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:41

Ja, maar aangezien er een paar al gereageerd hadden dat het reizen nogal een probleem kon zijn wil ik wel graag weten wie en wat er komt.
Ik reis ook zo'n 120 km met de auto en m'n benzine is helaas ook niet gratis. :')

En inderdaad, er kan toch gewoon gereageerd worden? Het hoeft inderdaad niet te zijn dat je dan de meeting op je moet nemen als je gewoon reageert, dat is natuurlijk onzin. :)

Als het doorgaat wil ik het wel goed doen. Maar het is wel zo leuk dan om er nog een extra te plannen voor Caitlin zelf aangezien ik het wel allemaal goed georganiseerd vond maar school is school en school gaat altijd voor natuurlijk.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:51

Ben ik met je eens Selente.

Zoals ik al zei, mocht het doorgaan ben ik sowieso van de partij. Ik wil alleen niet de organisatie (voor zover nog nodig) op me nemen, want ik moet zaterdag tot half 4 's nachts werken dus als ik dan wat uit kan slapen (zat in de middaggroep) is dat wel zo prettig.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:02

goldenarrow schreef:
Ben ik met je eens Selente.

Zoals ik al zei, mocht het doorgaan ben ik sowieso van de partij. Ik wil alleen niet de organisatie (voor zover nog nodig) op me nemen, want ik moet zaterdag tot half 4 's nachts werken dus als ik dan wat uit kan slapen (zat in de middaggroep) is dat wel zo prettig.

Gelijk heb je hoor! En niemand die je dat kwalijk gaat nemen. :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:02

Ik wil op zich best de organisatie op me nemen, als iemand hier een beetje mee kan helpen aangezien ik nog niet eerder een fotomeeting gedaan heb.
Ik stel in ieder geval voor dat iedereen die interesse heeft zich even op het lijstje plaatst, het heeft denk ik weinig zin om van alles te organiseren als we 1 fotograaf en 2 modellen hebben bijvoorbeeld.

Ik heb zo'n gevoel dat het bij een klein clubje blijft, dan kunnen we best met z'n allen tegelijk afspreken denk ik?
Bijvoorbeeld om 12 uur samenkomen en dan hebben we de hele middag. Ik kies dan bewust voor de middag omdat er volgens mij redelijk wat mensen van ver moeten komen en het dan wel fijn is dat je niet te vroeg je bed uit hoeft.

Verder kunnen de fotografen misschien een beetje aangeven wat ze graag zien qua kleding etc zodat de modellen daar rekening mee kunnen houden. Ik denk dat als iedereen nu even actief mee doet dat de meeting nog best een succes kan worden :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:04

Undefined schreef:
Misschien kunnen degene die zoizo gewoon mee willen/kunnen dat even aangeven:

Fotografen:
-
-
-
-

Modellen
- Undefined
- Goldenarrow
-

En jullie kunnen dan misschien het best verzamelen bij restaurant bosch en duin ;)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 12:05

In principe gaat school bij mij neit altijd voor :')
Máár als ik dit mondeling spaans niet haal, heb ik een half jaar studie vertraging, en DAT heb toch liever NIET haha :P

En ik vind het erg fijn dat er mensen zijn die reageren en inzet tonen!

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:29

Undefined ik wil je best helpen hoor, maar ik moet morgen en vrijdag werken en ben dan dus vrij weinig tot niet op m'n laptop/telefoon.

Misschien kunnen degene die zoizo gewoon mee willen/kunnen dat even aangeven:

Fotografen:
-
-
-
-

Modellen
- Undefined
- Goldenarrow
- Selente

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:31

Ik wil ook nogsteeds best mee als model hoor. Stond reserve, maar mocht er nog iemand nodig zijn ben ik beschikbaar.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:40

Oke, geen modellen tekort dus! Nu nog hopen op een paar fotografen die mee willen en dan kunnen we alsnog een meeting doen :)

edit: Selente, ik denk dat de organisatie nu niet heel veel werk meer is. Een timetable wil ik eventueel zelf wel maken. Daarbij is het denk ik vooral van belang dat iedereen actief mee doet in het topic zodat we een paar ideeën samen uit kunnen werken.
Ik ken zelf de omgeving niet, misschien zou iemand die er wel eens geweest is kunnen vertellen waar we het beste heen kunnen daar om de foto's te maken?

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:48

Ik ben er een keer geweest met Queelens hier op bokt. Ken haar in RL.
Het is daar enorm groot... maar ik geloof dat wij vanaf hetzelfde punt toen zijn vertrokken als waar we nu eventueel gaan verzamelen.

Je geeft maar een gil als je me nodig hebt! PB me dan even, daar krijg ik namelijk mail van, en dan kijk ik wel even via m'n telefoon op bokt. :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:58

Is goed! Ik wacht dan eerst even af hoeveel zich aanmeld. We hebben nu volgens mij sowieso vier modellen dus daar moet het wel mee lukken, nu nog een aantal fotografen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:52

Ik haak helaas af ivm reizen..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:59

Volgens mij had Hitime ook al afgemeld. Mandy zou met Caitlin meerijden. Dus dat zijn ook al 3 fotografen minder.

Ik denk dat we maar een nieuwe datum moeten gaan prikken. Ik moet ook 1,5 uur in de auto zitten. Dat is op zich geen punt, maar dan wel de benzinekosten als het maar een middagje wordt. Helaas rijdt hij nog steeds niet op water :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:25

Ik zou ook met Caitlin meerijden, dus ik ga dan ook niet mee. Nieuwe datum vind ik wel top. :)

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:12

Ik ga ook voor een nieuwe datum. Dan kan ik samen met Natasja komen en eventueel andere die uit de omgeving komen. :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:43

NEEEE GEEN NIEUWE DATUM TOCH>??? Ik had het nog zo nadrukkelijk gevraagd omdat ik anders met een hele gave western/cowboy fotomeeting mee kon gaan waar ook een enorme lijst reservefotografen stonden/staan en ik dus ook niet alsnog kan gaan. Damn dan zou ik echt balen ;( het is ook nog verdomd lekker weer _-:(

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:45

Ja, het weer is inderdaad heerlijk dit weekend...

Saskiakefie, ik begrijp dat het echt super vervelend voor je is... Helaas kunnen wij er ook niets aan doen dat hij niet door gaat, maar met zo weinig mensen.. Ofja, weinig fotografen uiteindelijk en enorm veel modellen schiet het ook niet echt op denk ik zo... :n
We kunnen nog altijd even kijken hoeveel er over blijven maar ik vrees ervoor...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:05

Oh ik heb even naar die meeting gekeken maar die gaat gelukkig ook niet door! :o :P

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:12

Haha.
Ik zou het wel leuk vinden als t nog door kan gaan :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:20

Ik wil trouwens niet alleen fotografen ivm nauwelijks ervaring met mensen fotograferen

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:26

Nee ik hoop op 4 fotografen en modellen minstens.
Neem aan dat iedereen eigenlijk gewoon kan aangezien het gisteren nog 'gewoon' doorging?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:40

Tja eh ik weet niet of ik de modellen aanwijzingen kan geven, dus hoop dat ze dan een beetje ervaren zijn.. Boktmarkt, facebookpagina etc al geprobeerd?

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:59

Hmpf, nou... Even kijken naar het meest recente lijstje van modellen/fotografen? Aangezien de fotografen in zowel de ochtend als middag kwamen en er nu zo'n 4 zijn afgevallen lijkt het erop dat er maar 2 overblijven? Of heb ik nu een andere meeting in m'n hoofd met aantal fotografen?... :+