Fotomeeting paarden Drenthe (Havelterberg) in de zomer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 20:55

Sani schreef:
Oooo, ik had niet begrepen dat de reserves ook mochten stemmen.
Excuses!

geeft niet, ik dacht net ook in een keer misschien had ik dat even moeten zeggen :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:58

datums:
zaterdag 27 april: Seven l Monster | Ekeif96 l magda_90
zondag 28 april daniquexx | BvanhetB | x_spirit_x |Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| alicelover | magda_90
zaterdag 1 juni: DPTomboy | nobbie91 |flettie | BvanhetB | x_spirit_x |Seven | Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover| Liisaaxo | ina_1994 | Nadineex l Ekeif96 l magda_90
zondag 2 juni: DPTomboy | nobbie91 | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Elvi_Elisa l Monster | Yassie14|xvivianlover| Liissaaxo|Arinossa| ina_1994 | alicelover | Nadineex
zaterdag 8 juni:nobbie91 | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Seven | Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| ina_1994 l Ekeif96 l magda_90
zondag 9 juni: DPTomboy| nobbie91 | daniquexx | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Elvi_Elisa l Monster | Yassie14| xvivianlover| Liisaaxo| Arinossa | ina_1994 | alicelover | frodo123 | fleuramatist | Valanee |
zaterdag 22 juni: nobbie91 | flettie |Seven |Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| ina_1994 l Ekeif96 l magda_90
zondag 23 juni: nobbie91 | flettie | BvanhetB|Elvi_Elisa l Monster | Silby | Yassie14|xvivianlover| Liisaaxo|Arinossa| ina_1994 | alicelover | magda_90
zondag 30 juni: nobbie91 | flettie | Elvi_Elisa | Silby | Yassie14 | _Daniella | KirstenVosje|xvivianlover|x_spirit_x | Liisaaxo| Arinossal | daniquexx | alicelover | Nadineex | Valanee

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:01

datums:
zondag 28 april daniquexx | BvanhetB | x_spirit_x |Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| alicelover | magda_90
zaterdag 1 juni: DPTomboy | nobbie91 |flettie | BvanhetB | x_spirit_x |Seven | Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover| Liisaaxo | ina_1994 | Nadineex l Ekeif96 l magda_90
zondag 2 juni: DPTomboy | nobbie91 | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Elvi_Elisa l Monster | Yassie14|xvivianlover| Liissaaxo|Arinossa| ina_1994 | alicelover | Nadineex | Sani
zaterdag 8 juni:nobbie91 | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Seven | Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| ina_1994 l Ekeif96 l magda_90 | Sani ovb werk
zondag 9 juni: DPTomboy| nobbie91 | daniquexx | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Elvi_Elisa l Monster | Yassie14| xvivianlover| Liisaaxo| Arinossa | ina_1994 | alicelover | frodo123 | fleuramatist | Valanee |
zaterdag 22 juni: nobbie91 | flettie |Seven |Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| ina_1994 l Ekeif96 l magda_90 | Sani ovb werk
zondag 23 juni: nobbie91 | flettie | BvanhetB|Elvi_Elisa l Monster | Silby | Yassie14|xvivianlover| Liisaaxo|Arinossa| ina_1994 | alicelover | magda_90 | Sani
zondag 30 juni: nobbie91 | flettie | Elvi_Elisa | Silby | Yassie14 | _Daniella | KirstenVosje|xvivianlover|x_spirit_x | Liisaaxo| Arinossal | daniquexx | alicelover | Nadineex | Valanee

In feite werk ik altijd op zaterdagen en door inkorting van mijn uren kan ik op het moment de zaterdagen niet missen. Ik durf niet te zeggen of dat anders zal zijn tzt. :+

finnens

Re: Fotomeeting paarden Drenthe (Havelterberg) in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:02

bedankt sani en magda :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:02

Alstublieft. Al hebben al deze data allemaal conflicten met andere meetings waar ook nog gestemd wordt over de data. :')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:03

magda_90 schreef:
Alstublieft. Al hebben al deze data allemaal conflicten met andere meetings waar ook nog gestemd wordt over de data. :')

dat ik ook een van de redenen dat ik de datum zo snel mogelijk wil weten :D
omdat ik ook met veel meetings zelf mee doe :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:18

magda_90 schreef:

Klopt, Daarom weet ik niet echt wat ik moet stemmen :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:20

EmmyJoycee schreef:
magda_90 schreef:

Klopt, Daarom weet ik niet echt wat ik moet stemmen :+

ik weet ook steeds niet waar ik op moet stemmen met al die meetings, het zijn er zo veel :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:21

Ik sta bij 14 .... Daarom stem ik ook niet echt op meetings..

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:22

EmmyJoycee schreef:
Ik sta bij 14 .... Daarom stem ik ook niet echt op meetings..

:wow: :wow: :wow: dus jij stemt niet mee? anders ga ik ook niet wachten tot je een keer gestemd heb snap je? :P

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:22

Nee ik stem niet, ik zie wel als ik dan kan of niet ;)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:24

EmmyJoycee schreef:
Nee ik stem niet, ik zie wel als ik dan kan of niet ;)

Okee, is goed :)
dan hoeven er nog maar 4 te stemmen dus :D

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:26

Ik heb ook nog ff gekeken maar doordat ik mijn roosters voor dan nog niet heb kan ik ook nog niet stemmen -O- Ik zie dus ook gewoon of ik mee kan :j

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:28

Maysie schreef:
Ik heb ook nog ff gekeken maar doordat ik mijn roosters voor dan nog niet heb kan ik ook nog niet stemmen -O- Ik zie dus ook gewoon of ik mee kan :j

okee, dat is goed :)
ik had gezegd dat er gestemd kon worden op datum tot de 15e, maar het lijkt met toch handig als we de datum al eerder weten ivm al die andere meetings ;)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:36

Sani schreef:
datums:
zondag 2 juni: DPTomboy | nobbie91 | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Elvi_Elisa l Monster | Yassie14|xvivianlover| Liissaaxo|Arinossa| ina_1994 | alicelover | Nadineex | Sani
zaterdag 8 juni:nobbie91 | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Seven | Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| ina_1994 l Ekeif96 l magda_90 | Sani ovb werk
zondag 9 juni: DPTomboy| nobbie91 | daniquexx | flettie | BvanhetB | x_spirit_x | Elvi_Elisa l Monster | Yassie14| xvivianlover| Liisaaxo| Arinossa | ina_1994 | alicelover | frodo123 | fleuramatist | Valanee | mariadaboy
zaterdag 22 juni: nobbie91 | flettie |Seven |Elvi_Elisa l Monster|xvivianlover|Arinossa| ina_1994 l Ekeif96 l magda_90 | Sani ovb werk
zondag 23 juni: nobbie91 | flettie | BvanhetB|Elvi_Elisa l Monster | Silby | Yassie14|xvivianlover| Liisaaxo|Arinossa| ina_1994 | alicelover | magda_90 | Sani

In feite werk ik altijd op zaterdagen en door inkorting van mijn uren kan ik op het moment de zaterdagen niet missen. Ik durf niet te zeggen of dat anders zal zijn tzt. :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:41

Ik heb de stemmen geteld. ook al stemmen de twee die nog niet gestemd hebben op de een na meest gekozen datum (30 juni) en niet op de nu meest gekozen datum, heeft 9 juni de meeste stemmen.
De meeting vindt dus plaats op zondag 9 juni!!

Kunnen de mensen die die datum niet kunnen zichzelf van de lijst af halen?
Sorry, maar jammergenoeg kan ik niet iedereen blij maken..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:42

Citaat:
Fotografen:

1. Monster_tos
2. KirstenVosje
3. Seven , Marjolein, http://marjoleinphotography.weebly.com/
4. Nobbie91
5. Emmyjoyce ovb
6. Maysie | Maysoon | Maysoon Rashid Photography (ovb)
7. BvanhetB | Mariëtte | http://mpimage.weebly.com
8. _Daniella
9. Lovelanga (nog geen website, fotografienaam: H.C.O. Photography)
10. Valanee -www.anouklubbers.nl

reserve:

11. daniquexx l danique l http://daniquedevriesfotografie.weebly.com/
12. magda_90 - http://www.makwafotos.nl - ovb
13. Nadineex - http://www.nadinefotografie.tk - ovb
14. x_spirit_x - http://www.oypo.nl/yavannafotografie - ovb
15. Elvi_Elisa
16. Xvivianlover

Modellen:

1. mariadaboy | Lyuski | Appalloosa | wel los | fotogeniek en mooi in actie! | **KLIK** **KLIK**
Cristy | Welsh Mountain x Exmoor (17 jaar) | kan heel lief kijken! | **KLIK** | **KLIK**
2. BrammetJee | Svenngard | Fjord | wel los | kan veel kunstjes/VD | **KLIK**
of: Enya | Fjord | wel los | super fotogeniek | **KLIK**
3. Yassie14 | Tidal | Volbloed Arabier | wel los | rastypische arabier, ik rijd dressuur met hem, hij is 1.58 dus grootte maat arabier. **KLIK** **KLIK**
4. Silby| Amino| Haflinger| wel los| zijn manen zijn helaas wat afgeknabbeld maar dat maakt hem niet minder knap! | **KNIP** **KNIP**.
5. Liisaaxo | Amor van de Bovenboer | Haflinger | wel los met bedrading | Kan bareback, met zadel & voor de kar gezet worden. Ultra-lief&Nieuwschierig | **KLIK** **KLIK**
6. flettie | Fayette of Dunla | Tinker (Fayette Romany Grai=rijpaard typisch, Dunla Romany Cob=wat zwaarder gebouwd) | wel los mits goed afgezet | Dunla heeft vanwege haar ZE wel een Fjordencoupe maar heeft verder (staart, sokken) veel behang, voorpluk zijn we weer aan het kweken. |Fayette rijd ik L1 dressuur, Dunla B dressuur. | fayette: **KLIK** Dunla: **KLIK**
7. DPTomboy | (dusty pebbles) Tomboy | paint | in omheining geen probleem | hij heeft een maanoogje, op touwhalster gereden | **KLIK** **KLIK**
8. Elvi_Elisa | Zorro | Haflinger | kan veel VD | **KLIK**
Elvi_Elisa | Witje | Appeloosa | 5 jaar | beleerd | **KLIK**
Elvi_Elisa | Elvi_Elisa | Liefke | KWPNxFries | 5 jaar | kent wat vd **KLIK**
9. Ekeif96 | Eikenhorst's Emiel | New Forest | Ligt aan de omheining | Kan ook onder het zadel en een beetje vd **KLIK** **KLIK**
10. Arinossa | Amber |staat ingeschreven in het fjordenpaardenstamboek | los met duidelijke omheining | kan met touwhalster gereden worden, heb een barebackpad en een roze hoofdstel | **KLIK**
11. palousa | katja |shetlander | 40 jaar! | kan los mt duidelijke omheining | liggen op commando | KLIK
12. DonCamillo | RE ruin |geheel Spaans gereden, volledig Spaanse uitrusting, ruiter is met bolero, sombrero, zahones enz. Spaanse kunsten als Spaanse pas en steigeren, piafferen en passageren | **KLIK** **KLIK**
13.alicelover | Amy's Latina | KWPN | met een goede en goed zichtbare omheining kan ze los | onder het zadel afhankelijk van de spanning ( ga met haar niet mee met de buitenrit ivm veiligheid van mezelf) | **KLIK**
14. alicelover | Chica's Walita | KWPN | met een goede en goed zichtbare omheining kan ze los | onder het zadel en in het water geen probleem. | **KLIK**
15. fleuramatist | Amatist | Welsh | beetje VD | **KLIK** **KLIK**
16. ina_1994 | Laura | Haflinger | Fotomodel, kan voetje geven en is ohz | KLIK KLIK
17. ina_1994 | Ina | Shetlander | 25 jaartjes | Voetje, kusje kan los tussen lint en paaltjes | KLIK KLIK

Jammer maar helaas. :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:42

Zal straks wel even in de agenda kijken als het kan, :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:44

EmmyJoycee schreef:
Zal straks wel even in de agenda kijken als het kan, :)

Dat is goed!

jammer Sani, jammergenoeg is er nooit een datum dat iedereen kan..

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:45

Citaat:
foto meeting 9 Juni
Fotografen:

1. Monster_tos
2. KirstenVosje
3. Seven , Marjolein, http://marjoleinphotography.weebly.com/
4. Nobbie91
5. Emmyjoyce ovb
6. Maysie | Maysoon | Maysoon Rashid Photography (ovb)
7. BvanhetB | Mariëtte | http://mpimage.weebly.com
8. _Daniella
9. Lovelanga (nog geen website, fotografienaam: H.C.O. Photography)
10. Valanee -www.anouklubbers.nl

reserve:

11. daniquexx l danique l http://daniquedevriesfotografie.weebly.com/
12. magda_90 - http://www.makwafotos.nl - ovb
13. Nadineex - http://www.nadinefotografie.tk - ovb
14. x_spirit_x - http://www.oypo.nl/yavannafotografie - ovb
15. Elvi_Elisa
16. Xvivianlover

Modellen:

1. mariadaboy | Lyuski | Appalloosa | wel los | fotogeniek en mooi in actie! | **KLIK** **KLIK**
Cristy | Welsh Mountain x Exmoor (17 jaar) | kan heel lief kijken! | **KLIK** | **KLIK**
2. BrammetJee | Svenngard | Fjord | wel los | kan veel kunstjes/VD | **KLIK**
of: Enya | Fjord | wel los | super fotogeniek | **KLIK**
3. Yassie14 | Tidal | Volbloed Arabier | wel los | rastypische arabier, ik rijd dressuur met hem, hij is 1.58 dus grootte maat arabier. **KLIK** **KLIK**
4. Silby| Amino| Haflinger| wel los| zijn manen zijn helaas wat afgeknabbeld maar dat maakt hem niet minder knap! | **KNIP** **KNIP**.
5. Liisaaxo | Amor van de Bovenboer | Haflinger | wel los met bedrading | Kan bareback, met zadel & voor de kar gezet worden. Ultra-lief&Nieuwschierig | **KLIK** **KLIK**
6. flettie | Fayette of Dunla | Tinker (Fayette Romany Grai=rijpaard typisch, Dunla Romany Cob=wat zwaarder gebouwd) | wel los mits goed afgezet | Dunla heeft vanwege haar ZE wel een Fjordencoupe maar heeft verder (staart, sokken) veel behang, voorpluk zijn we weer aan het kweken. |Fayette rijd ik L1 dressuur, Dunla B dressuur. | fayette: **KLIK** Dunla: **KLIK**
7. DPTomboy | (dusty pebbles) Tomboy | paint | in omheining geen probleem | hij heeft een maanoogje, op touwhalster gereden | **KLIK** **KLIK**
8. Elvi_Elisa | Zorro | Haflinger | kan veel VD | **KLIK**
Elvi_Elisa | Witje | Appeloosa | 5 jaar | beleerd | **KLIK**
Elvi_Elisa | Elvi_Elisa | Liefke | KWPNxFries | 5 jaar | kent wat vd **KLIK**
9. Ekeif96 | Eikenhorst's Emiel | New Forest | Ligt aan de omheining | Kan ook onder het zadel en een beetje vd **KLIK** **KLIK**
10. Arinossa | Amber |staat ingeschreven in het fjordenpaardenstamboek | los met duidelijke omheining | kan met touwhalster gereden worden, heb een barebackpad en een roze hoofdstel | **KLIK**
11. palousa | katja |shetlander | 40 jaar! | kan los mt duidelijke omheining | liggen op commando | KLIK
12. DonCamillo | RE ruin |geheel Spaans gereden, volledig Spaanse uitrusting, ruiter is met bolero, sombrero, zahones enz. Spaanse kunsten als Spaanse pas en steigeren, piafferen en passageren | **KLIK** **KLIK**
13.alicelover | Amy's Latina | KWPN | met een goede en goed zichtbare omheining kan ze los | onder het zadel afhankelijk van de spanning ( ga met haar niet mee met de buitenrit ivm veiligheid van mezelf) | **KLIK**
14. alicelover | Chica's Walita | KWPN | met een goede en goed zichtbare omheining kan ze los | onder het zadel en in het water geen probleem. | **KLIK**
15. fleuramatist | Amatist | Welsh | beetje VD | **KLIK** **KLIK**
16. ina_1994 | Laura | Haflinger | Fotomodel, kan voetje geven en is ohz | KLIK KLIK
17. ina_1994 | Ina | Shetlander | 25 jaartjes | Voetje, kusje kan los tussen lint en paaltjes | KLIK KLIK

DPTomboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:46

Leuk dan kan ik, heb er zin in!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:47

DPTomboy schreef:

leuk *\o/* nu nog uitgekozen worden door de fotografen, maar je hebt een mooi paard :P

DPTomboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:54

finnens schreef:
DPTomboy schreef:

leuk *\o/* nu nog uitgekozen worden door de fotografen, maar je hebt een mooi paard :P

Ik hoop echt dat ik uitgekozen wordt!
maar ben eerst al lang blij dat ik op die datum kan, was nog even kijken met verjaardagen en dingen namelijk :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:54

Dat komt dan wel in conflict met een andere meeting. Dat betekend dus dat ik ga kijken welke van de twee het interessants wordt voor mijn portfolio.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 21:56

magda_90 schreef:
Dat komt dan wel in conflict met een andere meeting. Dat betekend dus dat ik ga kijken welke van de twee het interessants wordt voor mijn portfolio.

was er al een andere meeting op 9 juni?
misschien handig om te weten, het paard van frodo123 en mij gaan sowiezo mee. die heeft nog nooit iemand gefotografeerd ;)