Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Jill losgooifoto's kan nu in ieder geval wel.
saskiakefie schreef:Nogmaals sorry, het was echt geen slechte plek, juist mooi voor portret maar toen ik er nog eens over nadacht toch niet geschikt voor losgooifoto's, helemaal als het ook nog gaat vriezen, als een paard struikelt over van die bulten en iets krijgt.. dat wil ik niet op m'n geweten hebben , misschien wat voorzichtig maar ook omdat het stuk waar we hadden gekeken nog best een stukje van het pad af was en er hoeft maar een boswachter langs te komen.. j
EquiPhoto schreef:saskiakefie schreef:Jill losgooifoto's kan nu in ieder geval wel.saskiakefie schreef:Nogmaals sorry, het was echt geen slechte plek, juist mooi voor portret maar toen ik er nog eens over nadacht toch niet geschikt voor losgooifoto's, helemaal als het ook nog gaat vriezen, als een paard struikelt over van die bulten en iets krijgt.. dat wil ik niet op m'n geweten hebben , misschien wat voorzichtig maar ook omdat het stuk waar we hadden gekeken nog best een stukje van het pad af was en er hoeft maar een boswachter langs te komen.. j
Vealosz schreef:Saskia kwam kijken, had al duidelijk een keer gepost dat als het bij juffrouw tok was ik niet zeker wist dat ik kon komen.Sorry dat ik het zeg, maar dat wist je toch van te voren? Voor dat je je aanmeldde?
Vealosz schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dat wist je toch van te voren? Voor dat je je aanmeldde?
Sas, hebben we nog een reserve? En Jill heeft mij inderdaad uitgelegd waarom ze niet kan komen, en ik begrijp haar keuze. Als het doorgaat ben ik wel van plan om te komen, maaaaar ik ga niet alleen fotograferen, daar ben ik gewoon nog te onervaren voor.
Jill; De oude plek is niet goed genoeg daarvoor.
mandylfmarca schreef:Vealosz schreef:Saskia kwam kijken, had al duidelijk een keer gepost dat als het bij juffrouw tok was ik niet zeker wist dat ik kon komen.Sorry dat ik het zeg, maar dat wist je toch van te voren? Voor dat je je aanmeldde?
dus wachtte gewoon tot de plaats helemaal bekend was.
ik ken mijn pony het beste en ik weet gewoon dat dit niet veel goeds voor dream gaat worden.
ik heb geen zin om nu naar een fotomeeting te gaan en volgende week een ziek paard te hebben.
saskiakefie schreef:Ik de 1e
Er is geen regen voorspelt voor morgenOok geen zon helaas, maar het belangrijkste is dat het droog is.
Als er iemand ziek is morgen, graag mij bellen of smsen, ik kan namelijk niet op internet op mn mobiel dus als je het in het topic zet, of pb't is er kans dat ik het niet meer lees.