Fotomeeting Ginkelse Heide: 23 maart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:35

Hallo,

In overleg met Vealosz heb ik besloten om mij terug te trekken uit deze meeting.
Allereerst mijn excuus, normaal zou ik niet zo laat mij afmelden van een meeting. Ik heb hier een aantal redenen voor:

1. De modellen, deze zijn voor mij niet dermate interessant dat ik écht voor mijn portfolio aan de slag kan. Het enige paard waar ik echt voor kwam was de haflinger van mandylfmacra, maar die heeft zich zojuist ook terug getrokken.
2. Geen (of in ieder geval geen zekerheid tot) losgooifoto's, dit ontbrak nog in mn portfolio, maar dit zit er dus ook niet meer in.
3. De kou, normaal had ik gezegd "kom op dikke jas aan en niet zeuren" maar een gevoelstemperatuur van -17 op een open vlakte met wind is écht heeeeel koud. Dit is zowel voor de modellen als voor de fotografen niet leuk meer.
4. Ik heb morgen en zondag ook al een fotografie opdrachten.
5. Volgende week toetsweek, natuurlijk te laat begonnen met leren moet dus veel doen dit weekend. Automatisch betekend dat ook dat ik pas erg laat foto's kon leveren wat het ook niet leuker maakt voor de modellen.

Maargoed, normaal gesproken had ik echt gezegd, "niet zeuren, je hebt je nou eenmaal aangemeld dus kom je afspraken na".
MAAR; de privé omstandigheden zijn er op het moment ook niet naar. Ik ga dat niet openbaar op Bokt zetten, maar wie dat wil mag een privé bericht sturen voor uitleg.

Ik hoop dat jullie mijn keuze begrijpen, persoonlijk Saskia zou ik nog even goed nadenken of een gevoelstemperatuur van -17 nog wel leuk is. Maar ik ben niet diegene om daar over te oordelen.

Iedereen erg veel plezier!

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:36

Boswachters lopen daar niet, het is gewoon openbaar maargoed. ik ga het gewoon niet riskeren met dream, heb dr nou eindelijk weer een beetje onder het zadel, en na zo'n meeting dan door de wind weer terug over de hele heide terwijl ze bezweet is. en natuurlijk die 80 km weg naast juffrouw tok krijg ik de kriebels van, je paard zou dr maar overheen vliegen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:37

Jill losgooifoto's kan nu in ieder geval wel.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:38

saskiakefie schreef:

saskiakefie schreef:
Nogmaals sorry, het was echt geen slechte plek, juist mooi voor portret maar toen ik er nog eens over nadacht toch niet geschikt voor losgooifoto's, helemaal als het ook nog gaat vriezen, als een paard struikelt over van die bulten en iets krijgt.. dat wil ik niet op m'n geweten hebben , misschien wat voorzichtig maar ook omdat het stuk waar we hadden gekeken nog best een stukje van het pad af was en er hoeft maar een boswachter langs te komen.. j

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:38

Sorry dat ik het zeg, maar dat wist je toch van te voren? Voor dat je je aanmeldde?

Sas, hebben we nog een reserve? En Jill heeft mij inderdaad uitgelegd waarom ze niet kan komen, en ik begrijp haar keuze :). Als het doorgaat ben ik wel van plan om te komen, maaaaar ik ga niet alleen fotograferen, daar ben ik gewoon nog te onervaren voor.

Jill; De oude plek is niet goed genoeg daarvoor.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:39

De grond is sowieso bevroren en hard, dus struikelpartijen zitten er toch in ;)
Maargoed, nogmaals, ik kan me daar best overheen zetten, net zoals over de kou of de modellen die voor mij niet zo interessant zijn, maar mijn privé omstandigheden gaven de doorslag om me af te melden. Geïnteresseerden mogen PBen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:39

EquiPhoto schreef:
saskiakefie schreef:

saskiakefie schreef:
Nogmaals sorry, het was echt geen slechte plek, juist mooi voor portret maar toen ik er nog eens over nadacht toch niet geschikt voor losgooifoto's, helemaal als het ook nog gaat vriezen, als een paard struikelt over van die bulten en iets krijgt.. dat wil ik niet op m'n geweten hebben , misschien wat voorzichtig maar ook omdat het stuk waar we hadden gekeken nog best een stukje van het pad af was en er hoeft maar een boswachter langs te komen.. j

Ja dat ging over de plek waar het nu NIET plaats vindt :P

EquiPhoto

Re: Fotomeeting Ginkelse Heide: 23 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:40

Je zegt dat 5 minuten geleden?

Maargoed, ik ga geen discussie aan. Nogmaals het gaat dus niet alleen om de losgooifoto's! :)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:41

Vealosz schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar dat wist je toch van te voren? Voor dat je je aanmeldde?
Saskia kwam kijken, had al duidelijk een keer gepost dat als het bij juffrouw tok was ik niet zeker wist dat ik kon komen.
dus wachtte gewoon tot de plaats helemaal bekend was.
ik ken mijn pony het beste en ik weet gewoon dat dit niet veel goeds voor dream gaat worden.
ik heb geen zin om nu naar een fotomeeting te gaan en volgende week een ziek paard te hebben.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:42

Dan lees je niet goed :n Mandy wilde het op de plek waar het niet zo geschikt is voor losgooifoto's, dat is de grootste reden dat het daarom daar niet is.

Maargoed ik begrijp je redenen Jill, fijn dat je het even meldt in ieder geval. Succes met je fotoshoots en je toetsweek.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:45

Vealosz schreef:

Sas, hebben we nog een reserve? En Jill heeft mij inderdaad uitgelegd waarom ze niet kan komen, en ik begrijp haar keuze :). Als het doorgaat ben ik wel van plan om te komen, maaaaar ik ga niet alleen fotograferen, daar ben ik gewoon nog te onervaren voor.

Jill; De oude plek is niet goed genoeg daarvoor.

Misschien.. Er staat nog eentje op de reservelijst maar ze had wat vervoersproblemen, en heb nog niks gehoord of het doorgaat. Anders maken we er 4 modellen van, dan hoeft ook niet iedereen alleen te fotograferen. Ik wacht het gewoon tot morgenavond af dan hebben we ook geen andere keuze. :P

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 10:05

mandylfmarca schreef:
Vealosz schreef:
Saskia kwam kijken, had al duidelijk een keer gepost dat als het bij juffrouw tok was ik niet zeker wist dat ik kon komen.
dus wachtte gewoon tot de plaats helemaal bekend was.
ik ken mijn pony het beste en ik weet gewoon dat dit niet veel goeds voor dream gaat worden.
ik heb geen zin om nu naar een fotomeeting te gaan en volgende week een ziek paard te hebben.

Begrijp ik dat jij niet meer naar de meeting gaat? Dat zou betekenen dat ik ook geen vervoer meer heb om daar te komen,
Is er iemand anders die mij bij een station in de buurt zou kunnen oppikken?

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 10:10

Vealosz gaat toch nog wel?

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 11:08

mandylfmarca is mijn berichtje aan bedoelt.. beetje onduidelijk van mij inderdaad.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:50

Ja ik ga nog wel. En ik kan eventueel wel iemand op station oppikken in Arnhem.

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:33

nobbie91 schreef:
mandylfmarca is mijn berichtje aan bedoelt.. beetje onduidelijk van mij inderdaad.

Nee ik ga niet meer, verder had je ook niet meer gereageerd op berichten van mij hierin over vervoer, waardoor ik ook niet zeker wist wie ik nou wel en niet moest halen

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:25

Klopt, slordigheid van mijn kant (ik heb het erg druk met school op het moment, dat heeft waarschijnlijk ook meegespeeld).

Vealosz, ik zou heel graag op jouw aanbod ingaan. Naar Arnhem komen is geen probleem. Ik stuur je even een pbtje :)

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:40

Jammer zeg, die afmeldingen. :( Maar ik kom gewoon hoor! :D

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:01

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:25

2e

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:27

ik ook de 2e :j

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:43

Idem, 2e.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 20:51

Ik de 1e :o

Er is geen regen voorspelt voor morgen :D Ook geen zon helaas, maar het belangrijkste is dat het droog is.
Als er iemand ziek is morgen, graag mij bellen of smsen, ik kan namelijk niet op internet op mn mobiel dus als je het in het topic zet, of pb't is er kans dat ik het niet meer lees.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:55

ik kan proberen de frontriem van het 2e hoofdstel op het 1e hoofdstel te zetten. Of een smalle bling frontriem

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:06

saskiakefie schreef:
Ik de 1e :o

Er is geen regen voorspelt voor morgen :D Ook geen zon helaas, maar het belangrijkste is dat het droog is.
Als er iemand ziek is morgen, graag mij bellen of smsen, ik kan namelijk niet op internet op mn mobiel dus als je het in het topic zet, of pb't is er kans dat ik het niet meer lees.

*\o/*