Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Caitlinnn schreef:Ik heb net een heel aardig berichtje van estella gehad dat ze me wil halenop lombardijen. Echt heel lief maar helaas is dit alsnog 1,5 uur reizen en kost 15 euro ENKEL.
Sorry maar helaas vind ik dat te veel, dit omdat ik momenteel geen baan heb.
Ik baal echt enorm want zoals jullie waarschijnlijk ook hebben gezien was ik erg actief enhad er echt zin in...
Helaas is er denk ik niemand die me dichterbij op kan pikken dus dan niet ik afhaken. Super jammer!
(gepost via mobiel)
_Caitlinnn schreef:Ik heb net een heel aardig berichtje van estella gehad dat ze me wil halenop lombardijen. Echt heel lief maar helaas is dit alsnog 1,5 uur reizen en kost 15 euro ENKEL.
Ik baal echt enorm want zoals jullie waarschijnlijk ook hebben gezien was ik erg actief enhad er echt zin in...
Helaas is er denk ik niemand die me dichterbij op kan pikken dus dan niet ik afhaken. Super jammer!
(gepost via mobiel)
Hitime schreef:_Caitlinnn schreef:Ik heb net een heel aardig berichtje van estella gehad dat ze me wil halenop lombardijen. Echt heel lief maar helaas is dit alsnog 1,5 uur reizen en kost 15 euro ENKEL.
(gepost via mobiel)
Voor mij geldt helaas hetzelfde.. Vind het erg jammer, als ik het eerder had geweten had ik nog wat kunnen regelen met beboet enzo, maar mijn ouders hebben helaas zelf de auto ook nodig.. Dus het is niet anders. Baal wel echt!