Moet zelf ook echt weer paarden troep gaan verkopen Zooooveeel dekjes liggen die ik niet meer gebruik (niet gek als je er in de 20 hebt) peesjes aan overschot (maar die blijven altijd handig om extra te hebben!)
Ik heb op het moment een bod van 20, maar die gast reageert maar niet :'D
Queelens
Geplaatst: 14-03-13 23:31
Moet eerst nog foto's maken van de meeste dekjes. Zoek ik niet haha. Morgen ben ik grotendeels van de dag vrij dus dan misschien maar eens fixen.
Heb sowieso nog een robby's navy met rood. 1x gebruikt maar vond hem niet fijn onder mn zadel. Ook nog een HH grijs met soort van oranje liggen en een vzh dekje bruin en weet ik het allemaal! Wilde laatst ook mn eurostars verkopen maar die houd ik toch maar bij nader inzien!
Indy, haha 165 is ook zo'n moeilijke maat om kwijt te raken! meestal 195 kom je makkelijker vanaf, standaard paardenmaat.
Vraagje Indy, stel dat alleen mijn jongste hond gekozen wordt, is het dan een probleem als mijn oudje er wel bij is? Die scharrelt dan gewoon een beetje rond....?
Indy, dat geeft toch niet? Is straks voor de fotografen en/of modellen die niet worden gekozen een leuke back-up is? En als het op een andere datum is zie ik het probleem helemaal niet...