Ik moet me helaas afmelden voor deze fotoshoot. Was er heel erg graag bij geweest, vooral nu er foto's van de locatie rond gaan. Wow wat een mooie locatie. Flinke zandvlakte om ff gas te geven!
Maar ik ga die dag wel heel wat leuks doen met Mazou. Er is aan mij gevraagd of Mazou mag meedoen met de intocht van sinterklaas bij ons in de plaats. Uiteraard zeg ik hier geen nee op, zoiets word je maar 1 keer gevraagd! Dus mijn paardje staat die dag ook tussen de camera's, alleen op een andere locatie dan deze en met een man met een mijter en een baard op haar.
Hoe ze het willen gaan doen is voor mij ook nog een beetje een raadsel, ik verwacht een kleed over haar heen, anders dan komt de sint dit jaar op een bont paard aan!
Cavalia
Geplaatst: 18-10-13 10:49
Jammer! Maar wel begrijpelijk.
K heb er echt zin in!!
Yvonne_V
Geplaatst: 18-10-13 12:42
wat leuk, oh voor de fotografen wat misschien nog leuk is; morgen is er een photowalk in ommen (bij kasteel eerde) Hier verzamelen ze om 11.00 op de parkeerplaats. Er komen verschillende fotografen waarmee je samen op pad gaat foto's maken, en dan kun je met elkaar resultaten vergelijken en bespreken en eventueel op eigen kosten samen een borrel drinken mocht je geinteresseerd zit: https://www.facebook.com/events/318523928287665/
Morgen kan ik helaas niet. Ben al druk en ik weet ook niet zeker of ik de 16e wel kan. Rond die datum of een week later/eerder hebben we familie dag, maar dat hoor ik eind deze week welke datum het nu exact is
tzijn niet de mooiste foto's meer... maar was in het begin van mijn "fotografen carrière "
Ekeif96
Geplaatst: 18-10-13 20:14
Meisje op die foto's is een vriendin van mij (en pony ken ik natuurlijk ook)
Daniellejody
Geplaatst: 18-10-13 20:19
wat ik zelf zo mooi vind aan de sahara is dat je de ruimte hebt voor mooie rijfoto's. Je kunt als het ware een grote volte rijden en dan lekker aan het werk, of gewoon van de ene naar de andere kant crossen...
@Ekeif96 Aha Is de pony al verkocht? Zag dat Tsarina te koop stond?
Wat mij betreft is de indeling zo goed, mij komt de ochtend ook het beste uit.
10.30 verzamelen 11.00 uur beginnen?
Cavalia
Geplaatst: 31-10-13 11:58
Helaas moet ik me afmelden door deze meeting.
Mijn oma heeft toch een seniorenwoning toegewezen gekregen en beginnen vanaf morgen al te verhuizen waardoor vaders geen tijd heeft om met mij mee te gaan
Splinterz
Geplaatst: 31-10-13 12:31
Ahhh das jammer Cavalia!
Ik zal Irisloove eem pb sturen of zij nog wel kan/wil
Cavalia
Geplaatst: 31-10-13 12:54
Splinterz schreef:
Ahhh das jammer Cavalia!
Ik zal Irisloove eem pb sturen of zij nog wel kan/wil
Ja echt heeel jammer. K kon ook niemand anders vinden helaas:(
Ik heb nog wel een info PB van een andere fotomeeting die ik toen gekregen heb (helaas ging die meeting toen niet door,..) Moet ik die anders aan jou doorsturen? Misschien heb je er wat aan