zal hem nog eens achterna bellen hij zou bellen nl.
Percy
Geplaatst: 14-02-13 18:43
Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Men neme een houten trap, een volle blaas midden in de nacht en de w.c. van voorkeur beneden aan die trap. En dan een misstap en daar ga je dan holder de bolder. Bleek vandaag ook nog een paar tenen gebroken te hebben. Mag zaterdag op zijn vroegst hier weg alhoewel de arts dat wel erg snel vond. Het zal er dus even om hangen maar ik laat het jullie zeker zaterdag weten.
Batlow
Geplaatst: 14-02-13 18:45
Misschien dat ik kom langs hobbelen met mijn pony Mijn paarden staan daar
Okej, nou weet niet of er ook een groep is zonder mannetjes? Let zoiezo goed op, en ze luistert verder wel goed, maar als er veel reutjes mee gaan word het wel lastiger.
Hmm, twijfel twijfel. Hele leuke modellen en het is vroeg afgelopen. Maar is wel weer € 10,- benzinekosten en zit momenteel echt krap. Toevallig iemand die langs Hoogblokland (A27 naast Gorinchem) rijdt?
Balen zeg al die afmeldingen Ik zit echt te krap dus Booooo is m'n laatste redding zegmaar Was een beetje enthousiast met een nieuwe lens voor m'n camera en een boomloos zadel voor m'n pony kopen. En nu moet ik ook nog boeken voor school kopen en m'n mobiel is weg voor reparatie. Kom er wel weer uit maar niet op dit moment.
sMieke
Geplaatst: 15-02-13 12:56
Herkenbaar haha. Hebben 8 modellen dus allemaal een euro en dan leg ik er wel een euro bij haha En allemaal een foto nabestellen help madelon de winter door haha
Ik betaal wel mee hoor ik kan ook weer leren van Madelon Ik geloof valkenstraat maar ga het exacte adres zo ppzoeken
Seni
Geplaatst: 15-02-13 15:01
Routebeschrijving:
Als je A27 volgt neem je afslag 16 (ik kom vanuit Oosteind dus ligt er wel aan welke kant je de a27 op volgt) bij afrit rechts=tilburgseweg 2de straat rechts, oftewel met de bocht mee. De 70km/u weg op=nieuwe kadijk, deze weg gaat omhoog. Als je omlaag gaat eerste rechts=posthoorn eerste links=moleneind eerste rechts=wildhage eerste rechts=valkenstraat je kunt bijv. huisnummer 3 gebruiken. Deze straat alsmaar rechtdoor rijden, "kruispunt" recht oversteken. Zandpad op, enorme hobbels!!! en dan zie je rechts de parkeerplaats oftewel mijn knalgele auto zal als eerste opvallen (vrees ik haha)
Zo moet het lukken denk ik!!
Moest ik nog mensen ophalen op Breda CS??? Anders haal ik alleen Fading op op Gilze-rijen?!