Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nomanji schreef:Astor schreef:Nomanji: ik zeg geef je mooie witte herder opDe topic starter zal je vast wel uitleggen hoe een meeting in zijn werk gaat!
Na even nadenken denk ik dat ik haar toch maar niet opgeef. Ze is terughoudend naar vreemden dus als ze niet afgeleid is vind ze het wellicht eng als de fotograaf van dichtbij foto's wil maken. Ik kan het niet met zekerheid zeggen. De laatste keer dat ze door iemand op de foto gezet werd is al meer dan een jaar geleden. Ze doet niks, pakt ook gewoon een snoepje van je aan en loopt zo langs je.. Maar als ze geïntimideerd raakt en weg loopt vind de fotograaf dat natuurlijk niet leuk. Bij de enige fotograaf die haar ooit gekiekt heeft had ze het zelf nooit door. Bijv als ze met andere honden was of als ze druk bezig was met iemand anders. Zoals bij deze foto: http://puu.sh/1Pg4e
Hondenmeetings niks aan de hand maar een fotomeeting/shoot hebben we nog nooit gedaan. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen dat ze niks eng vind. Ze zal afgekeurd worden denk ik. Beter als in haar plaats een hond mee gaat waarvan je zeker weet dat die niks erg vind toch? Dan verloopt alles soepel en snel.
Ik zal elders gaan zoeken naar iemand die mijn hond wil proberen te fotograferen.Succes en veel plezier allemaal in elk geval!
Wendy_Komen schreef:Vind het sowieso jammer dat het een en al gespeculeer aan het worden is nu. Berichtjes als:
"Kies mij kies mij!"
"Ik wordt toch nooit gekozen!"
"Wat zou het geweldig zijn als ik gekozen wordt!"
"Nou, die krijgt alvast mijn stem!"
Vind ik niet in een topic als dit horen. Smeken om stemmen, wekt de tendens op dat iedereen zo hard mogelijk gaat roepen dat hij wil, in de hoop dat hij gehoord wordt. Tevens beïnvloed het de keuze van fotografen ook, want die lezen dan toch ook welke mensen zo graag heen willen.
Het moet zo wezen dat je mee gaat omdat de fotografen jouw hond hebben uitgekozen. Niet om de verhalen, tierlantijntjes en smeekbeden eromheen.
Dus hoop dat beide partijen zich wat dit betreft is neutraler op kunnen stellen, want zo is niet fair.
En al zou me dit tien stemmen kosten, het zij zo![]()