Ik kan jullie vertellend ik heb net al jullie site bekeken!! en heb voor vele van jullie toch wel een goede tip.
een portfolio hoeft niet groot te zijn het gaat om de foto`s die jij maakt dat mensen dat kunnen zien. vele foto`s maakt een verwarde indruk. hierbij wil ik toch mee geven ga eens uurtje zitten voor je portfolio en kijk wat er echt in hoort bij vele staat er te veel in waardoor de kwaliteit die jullie hebben met fotograferen niet meer zichtbaar is, en dat is natuurlijk hartstikke zonde van de talenten die hier rond fotograferen
Op mijn website staat nu geen portfolio, maar ik ga vanmiddag wel aan de slag met mijn portfolio voor mijn nieuwe website, de tip komt dus als geroepen
ubimone
Geplaatst: 16-01-13 13:34
Bij deze een foto van mijn spikkel Noriker Valentino
dvfotografie
Geplaatst: 16-01-13 13:35
Ik heb me op het laatste moment nog aangemeld als fotograaf ben namelijk erg druk geweest de laatste tijd. Hopelijk komt het pbtje binnen voordat er gekozen word
Laatst bijgewerkt door borrie01 op 16-01-13 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 13:41
dvfotografie schreef:
Ik heb me op het laatste moment nog aangemeld als fotograaf ben namelijk erg druk geweest de laatste tijd. Hopelijk komt het pbtje binnen voordat er gekozen word
je bent helaas te laat ik heb je al pb terug gestuurd.
we hebben van iedereen de portfolio en facebook pagina's uitgeplozen steeds lopen afstrepen en daar kwam deze lijst uit
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 16-01-13 14:07
borrie01 schreef:
Cynn_x schreef:
Hmm, jammer. Haal mij dan maar van de lijst.
omdat je 6e reserve bent?
Yup, dan ga ik gewoon weer kijken of ik er bij andere meetings opkom.
pinkie87
cynn er kunnen gewoon nog mensen ziek worden hoor zou zonde zijn als je je nu van de lijst af haalt
Lara
Jammer 2e reserve helaas Ben toch verbaasd dat ik hoger sta dan sommige mensen welke ikzelf vele malen beter vind als mijzelf, en lager dan mensen waar ik mijzelf beter dan vind Maargoed, ik mag niet klagen natuurlijk ! Hoop alsnog mee te kunnen