kiddokids schreef:ooooo mag ik al meeeeeeeeeeee...
sorry ik wil zo graag mee..
me man komt uit wassenaar namelijk..
trouwens king is wel mooier met manen los.
maar kan ze ook vast doen geen probleem
Yesorno schreef:Nee. Staat in der profiel dat ze 24 januari voor het laatst op bokt online was.
Er wordt geen schema gemaakt toch? Gewoon op de dag zelf gekeken hoe en wat handig qua rijden, portret (evt losgooi/longeer) foto's.
Wat betreft LuffB wacht ik het nog even af aangezien ze ook nog niet online is geweest.
Het idee voor de dag zelf twijfel ik nog over. Wat denken jullie?
Optie 1
Eerst de portret foto's in de duinen maken. Dan terug naar de trailers en het zadel er op en opnieuw via de duinen naar het strand. Op het strand, voor degene die dit willen en kunnen met hun paard, afzadelen voor portret/longeer/prikpaaltjes foto's en als laatste de rij fotos op het strand.
Nadeel: veel op en afzadelen.
Optie 2
Opgezadeld in 1x door naar het strand, in de duinen wel foto's maken maar met zadel etc op. Op het strand, voor degene die dit willen en kunnen met hun paard, afzadelen voor portret/longeer/prikpaaltjes foto's en als laatste de rij fotos op het strand.
Nadeel:minder foto mogelijkheden.
Optie 3
Eerst aan de hand door de duinen voor potretfotos en ook op het strand (+longeren en prikpaaltjes).
Terug naar trailer om op te zadelen. Rijfotos in duinen en strand.
Nadeel : veel lopen en niet ieder paard is te houden wanneer je er naast loopt en ze weer voor het eerst op het strand lopen.
Voordeel:veel foto mogelijkheden.
Wat denken jullie? Of heeft iemand nog een goede suggestie?