Nou, ik wil alvast tegen de fotografen zeggen, als wij niet worden gekozen dan maakt dat helemaal niks uit hoor. Niet alle paarden zijn even knap en als ik zie wat voor een mooie paarden er voor bij komen tja dan zou ik jullie echt geen ongelijk kunnen geven Ik wist ook wel waar mijn keuze naar toe zou gaan, haha! En als reserve hebben we ook nog altijd kans
psst... waar vind ik het lijstje met de modellen... Als ik dan tog echt een keuze moet gaan maken... ( voelt alleen wat banketstaaf )
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 19:37
Even op mijn geplaatste berichten klikken, daar staat ie tussen ----------------------------------------------->
MarianneV
Geplaatst: 11-01-13 19:39
Ik dank u vriendelijk zo ff snel gerekend zouden er dus 3 moeten afvallen?
sorry ik bedoel het niet zo
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 19:48
Jep, die komen dan op de reservelijst inderdaad.. Vind het ook een rottig, maar het is zo voor mij wat handiger omdat je anders vaak meer aanmeldingen hebt maar vanwege de specificiteit van de shoot is het natuurlijk wat magerder
Jep ontvangen ! Van Nikki, Horsieslii en Mirri90 en Richard moet ik m uit mn hoofd ook nog ontvangen Maar we hebben nog de tijd, wil de lijst volgend weekend bekend maken
ik zat vanmiddag maar te dubben toen samen met mn vader naar alkmaar gereden en toen ik daar eenmaal was. toen was ik verkocht natuurlijk. en kreeg leuk geld terug.
Als ik word gekozen, heb ik trouwens ook nog dromenvangers (kan je misschien in de bomen hangen op de achtergrond) Heel veel veer oorbellen en dromenvangers oorbellen, eventueel zou ik wat feather extentiosn mee kunnen nemen en bij de andere modellen, of zelf bij de paarden er in kunnen zetten
(ga zelf binnenkort zo'n shoot doen met alleen mijn vriendin dus had even inkopen gedaan daarvoor )