hoe bedoel je dox lover er word al gekozen de inschrijvingen zijn gesloten
Hillady
Geplaatst: 27-12-12 22:40
Seven schreef:
hoe bedoel je dox lover er word al gekozen de inschrijvingen zijn gesloten
oh nee laat dan maar . Sorry
Seven
Geplaatst: 27-12-12 22:41
kan gebeuren
cp112
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 23:00
Is het nu straks zo dat er nog veel met een even aantal stemmen zijn. Zal ik de fotografen een pb doen wellke dat zijn. Dan moet iedere fotograaf er 1 favoriet uit kiezen. Die die dan de meeste stemmen krijgt gaat mee, is er dan nog een even aantal dan maak ik de keuze (voorn aan de hand van wat er aan andere honden ook al mee gaat ivm variatie)
Je wil niet weten hoevaak ik daar commentaar op krijg. Hij is niet naar deze man vernoemd maar naar Assad vom Römenberg de eerste dober in een andere kleur dan zwart. Toen de menselijke assad in het nieuws kwam en dus bekendheid kreeg was assad net 7 maanden.
He balen nu nog langer wachten dus hahaha. Ik wil ook dat er aan een naam een betekenis zit.
Zuci is een naam die werd gegeven aan een krijgsvrouw uit japan die opkwam voor de zwakken, ze is precies zoals haar naam beschrijft. Alleen schrijven ze het dan als Sueki
Wij hebben een Enya (zwarte duitse herder), dit betekent binnenste/innerlijk. Dit past zo goed bij haar. Een Björn, is IJslands voor beer. Hij is een IJslandse herder en was een echt beetje toen we hem gingen halen. Nu is het meer een vos ^^ Een Kimi, die is vernoemt naar de F1 racer Kimi Räikkönen, alleen is zij een teefje
Ik houd persoonlijk ook niet van namen die gewoon uit de lucht gegrepen zijn.
retivi
Geplaatst: 28-12-12 12:20
Leuk die speciale namen! Snoopy heette al Snoopy (hij was 1,5 toen ik hem kreeg). Zelf had ik hem nooit zo genoemd, maar het is eigenlijk wel grappig zo'n grote hond genaamd Snoopy. De meeste mensen denken ook nog dat het Snoepie is. Ach hij is wel enorm, maar stiekem is het ook echt een snoepie. Zo lief! Hij had nog een kerstkaartje van een meisje uit ons dorp met een klein botje erin, formaat voor een Chi-tje.. Was wel super schattig! Hier Snoopy met zijn favo speeltje (knorrend varkentje) http://www.mijnalbum.nl/Foto-AHSR3HUC-D.jpg