Sorry dames, had het even druk. Ik wil best morgenavond kijken wat het weerbericht is en dan definitief doorgeven of het doorgaat. 22.00 is het streven. Ik neem extra riemen mee, just in case. Ook mijn eigen fototoestel, voor wat sfeerfoto's. Ik moet alleen kwart voor 2 ongeveer weg.
We hebben nog steeds 2 lege plekken en degene die ik als reserve had staan, kunnen ook niet. Vinden jullie het erg als dan 2 rondes de fotografen met z'n 3en zijn? Dan wordt de tijd per hond langer. Ik weet niet hoe ik het anders rond moet krijgen.
MyWishMax
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 16:55
Locatie: Paviljoen 'De Viersprong' Noorder Elsweg 6 3329KH Dordrecht Hier is een ruime parkeerplaats aanwezig waar we kunnen verzamelen. We kunnen in 10 minuten tijd vanaf dat punt naar een open veld lopen voor foto's.
Honden: - Kentaro met Taro (shiba inu) - Kentaro met Kazuo (shiba inu) - Mywishmax met Tessa (Duitse herder) - Brandylove2 met Kenny (kruising herder) - Daphne_65 met Bo (oud Duitse herder) - Wendy1978 met Mylo (witte kruising) - Tinka met Coco (chihuahua) - Josewoos met Enzo (Bordeauxdog)
Tijdschema Fotografen 10 uur verzamelen, wat drinken en een mooi plekje uitzoeken. Kentaro, Wendy1978 en MyWishMax om 10 uur verzamelen en om de beurt richting het veld lopen met de fotografen mee.
Ronde 1, 10.20-10.40 Soophia en Goof - honden van Kentaro NESCAFE en DesireeK - hond van MyWishMax Madelonsunny en Leonyr - hond van Wendy1978
Ronde 2, 10.40-11.00 Soophia en Goof - hond van Wendy1978 NESCAFE en DesireeK - honden van Kentaro Madelonsunny en Leonyr - hond van MyWishMax
Ronde 3, 11.00-11.20 Soophia en Goof - hond van MyWishMax NESCAFE en DesireeK - hond van Wendy1978 Madelonsunny en Leonyr - honden van Kentaro
Nieuwe groep honden Brandylove2 en Daphne_65 11.20 verzamelen, 11.30 gaan lopen.
Ronde 4, 11.40-12.10 Soophia, Madelonsunny en Goof - hond van brandylove2 NESCAFE, DesireeK en Leonyr - hond van Daphne_65
Ronde 5, 12.10-12.30 Soophia, Madelonsunny en Goof - hond van Daphne_65 NESCAFE, DesireeK en Leonyr - hond van brandylove2
Nieuwe groep honden Josewoos en Tinka, 12.30 verzamelen, 12.40 gaan lopen.
Ronde 6, 12.50-13.20 Soophia, Madelonsunny en Goof - hond van Josewoos NESCAFE, DesireeK en Leonyr - hond van Tinka
Ronde 7, 13.20-13.50 Soophia, Madelonsunny en Goof - hond van Tinka NESCAFE, DesireeK en Leonyr - hond van Josewoos
Ik vind het alleen maar fijn dat we wat eerder klaar zijn En vind het ook geen probleem om dan even in 3tallen te fotograferen Jammer, zit geen 1 keer bij Monique, haha
MyWishMax
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 17:03
MadelonSunny schreef:
Ik vind het alleen maar fijn dat we wat eerder klaar zijn En vind het ook geen probleem om dan even in 3tallen te fotograferen Jammer, zit geen 1 keer bij Monique, haha
Ja, ik was een PB aan het typen gisternavond, maar ging nogal scheel kijken, dus heb de pc afgesloten. Dank je voor je berichtje, anders was ik het vergeten!