Langs het water is leuk, mits ze hebben gemaaid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faringo schreef:Ja het moet daar wel echt zonnig zijn inderdaad. Waarom zou daar geen meeting gehouden kunnen worden?
Je hebt wel bij het jachthaventje een mooie open plek bij het water. Dat is dat stuk waar ook die grote blokken/stenen liggen. En juist met riet kunnen zonsondergangfoto's best mooi zijn denk ik. Ergens als de zomertijd net in gaat en de zon rond een uur of acht/half negen nog onder gaat.
luna_19 schreef:Misschien niet de juiste toppic om dit hier neer te zetten, maar ik wilde eigenlijk ook een paar mooie foto`s van mijn paardje laten maken... en aangezien ik zulke mooie foto`s heb gezien die jullie hebben gemaakt ben ik eigenlijk wel geintereseerd. Hoop dat iemand intressen heeft om dat te willen doen
estella81 schreef:luwaniej1 schreef:misschien dat we over een maand of 2 op het strand een shoot kunnen houden? maar den wel met prikpaaltjes..
Ik denk dat prikpaaltjes de fjord niet tegenhouden.... ooo. Dat zou echt te banketstaaf zijn......
Gowlan schreef:Hey Annemarie, ik wilde ook op de manege Pas de deux organiseren over een paar maandjes.
Maar ik denk dat je misschien best wat fotograven uit dit topic lief aan kan kijken en er zeker animo voor is! Juist omdat je idd hier dat parkje hebt dus er hoeven geen paarden de trailer op, en je zo bij de oude maas bent