Fotomeeting Albrandswaard (Rhoon/Poortugaal)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Re: Fotomeeting Albrandswaard (Rhoon/Poortugaal)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:35

Ja ik zat ook al te denken, dat meertje is inderdaad een gaaf plekje, maar daar kan niet echt een meeting gehouden worden, plus dat het echt zonnig moet zijn, anders is het stukje te donker voor de foto.
Langs het water is leuk, mits ze hebben gemaaid :Y) Vorige keer stond ik er met een menselijk model zielig naar dat hoge riet te kijken :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:39

Ja het moet daar wel echt zonnig zijn inderdaad. Waarom zou daar geen meeting gehouden kunnen worden?

Je hebt wel bij het jachthaventje een mooie open plek bij het water. Dat is dat stuk waar ook die grote blokken/stenen liggen. En juist met riet kunnen zonsondergangfoto's best mooi zijn denk ik. Ergens als de zomertijd net in gaat en de zon rond een uur of acht/half negen nog onder gaat.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:43

Meeting kan wel, maar dan wel met weinig paarden. Rhoonse Grienden zijn al te klein voor 5 paarden :=
Dan liever 3 groepen van 3 dan 2 van 5 denk ik :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:45

Faringo schreef:
Ja het moet daar wel echt zonnig zijn inderdaad. Waarom zou daar geen meeting gehouden kunnen worden?

Je hebt wel bij het jachthaventje een mooie open plek bij het water. Dat is dat stuk waar ook die grote blokken/stenen liggen. En juist met riet kunnen zonsondergangfoto's best mooi zijn denk ik. Ergens als de zomertijd net in gaat en de zon rond een uur of acht/half negen nog onder gaat.

Wij konden toen door het riet het water niet meer zien _O- Dat is echt jammer dan!
Bij de Spijkenissebrug heb je denk ik te weinig ruimte he? Had een gave achtergrond kunnen zijn!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:47

Nou ik zat zelfs te denken om te kijken of ik zoiets zou kunnen organiseren voor op de manege. Er is best wat animo voor. Je kunt dan de boel verdelen in groepjes en de fotograven kunnen tussendoor eventueel ook gewoon wat kunnen eten en drinken en naar het toilet gaan als het nodig is.

Richting de Spijkenissebrug is wel een dijk, maar daar mag je officieel niet met een paard op. Die dijk kun je al op vlakbij de manege en heeft zicht op het water. Weet niet of je vanaf dat punt de brug zou kunnen zien.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:49

Ik wil best een keertje komen kijken om te kijken wat mogelijk is. Jachthaventje is ook leuk, maar dat is al helemaal voorbij Delta toch?
:= Misschien dat we het anders even via pb moeten bespreken.

Helaas maar 2 foto's van Jack, maar hopelijk is het wat :) https://plus.google.com/photos/10969623 ... 3160015649

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:52

LynnDenise schreef:
Ik wil best een keertje komen kijken om te kijken wat mogelijk is. Jachthaventje is ook leuk, maar dat is al helemaal voorbij Delta toch?
:= Misschien dat we het anders even via pb moeten bespreken.

Ga je ff een PB sturen

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:58

En de laatste foto's

Bertus: https://plus.google.com/photos/10969623 ... 1805059169

Ook helaas maar 2 foto's.
Van de week spit ik alle foto's nogmaals door om te kijken of ik geen foto ben vergeten. De foto's zijn te bestellen door een PBtje of een berichtje op Facebook. Ik lever alleen in origineel formaat, zodat je ze zelf ten alle tijden kan laten afdrukken.

Zo, nu op naar de keuken om te bakken :9 :Y)

luna_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:26

]Misschien niet de juiste toppic om dit hier neer te zetten, maar ik wilde eigenlijk ook een paar mooie foto`s van mijn paardje laten maken... en aangezien ik zulke mooie foto`s heb gezien die jullie hebben gemaakt ben ik eigenlijk wel geintereseerd. Hoop dat iemand intressen heeft om dat te willen doen ;)Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door luna_19 op 21-01-13 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:30

luna_19 schreef:
Misschien niet de juiste toppic om dit hier neer te zetten, maar ik wilde eigenlijk ook een paar mooie foto`s van mijn paardje laten maken... en aangezien ik zulke mooie foto`s heb gezien die jullie hebben gemaakt ben ik eigenlijk wel geintereseerd. Hoop dat iemand intressen heeft om dat te willen doen ;)

je hebt pb ;)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:49

Gave foto's zeg!
Mocht er een vervolg komen, dan ben ik van de partij!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:50

Grote kans dat er wel een vervolg komt. Er zijn al wat ideeen.

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:54

Mooie foto's zie ik voorbij komen! :)
Mooi scherp zijn die van jou Lynn

Ik kom ook als er een vervolg is, alleen niet als het sneeuwt of vriest, dat doet echt afbreuk aan mijn foto's heb ik gemerkt omdat ik sta te trillen en ik me gewoon echt niet lekker voel dan :')

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:18

LynnDenise schreef:
Ben toch benieuwd, hebben de fotografen die gisteren hun foto's al afhadden in RAW geschoten? Of in JPG?

Hoi.lynn, ik fotografeer altijd in raw.. hoef ik op t.moment zelf niet bang te zijn voor verkeerde witbalans etc

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:23

luwaniej1 schreef:
misschien dat we over een maand of 2 op het strand een shoot kunnen houden? maar den wel met prikpaaltjes..

Ik denk dat prikpaaltjes de fjord niet tegenhouden.... ooo. Dat zou echt te banketstaaf zijn......

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 19:10

Bij een vervolg meeting hoop ik weer van de partij te zijn, misschien dan achter de camera :)
De foto's zijn allemaal echt prachtig!

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:34

Ik heb trouwens alles in JPG geschoten!!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 02:28

Hey Annemarie, ik wilde ook op de manege Pas de deux organiseren over een paar maandjes.
Maar ik denk dat je misschien best wat fotograven uit dit topic lief aan kan kijken en er zeker animo voor is! Juist omdat je idd hier dat parkje hebt dus er hoeven geen paarden de trailer op, en je zo bij de oude maas bent :j

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 02:30

estella81 schreef:
luwaniej1 schreef:
misschien dat we over een maand of 2 op het strand een shoot kunnen houden? maar den wel met prikpaaltjes..

Ik denk dat prikpaaltjes de fjord niet tegenhouden.... ooo. Dat zou echt te banketstaaf zijn......

Ik denk niet dat Eros mee zou kunnen, maar is wel een gaaf idee.
Eros heeft gewoon even opvoeding nodig, paar lessen natural horsemanship zou niet verkeerd uitpakken denk ik.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:33

Gowlan schreef:
Hey Annemarie, ik wilde ook op de manege Pas de deux organiseren over een paar maandjes.
Maar ik denk dat je misschien best wat fotograven uit dit topic lief aan kan kijken en er zeker animo voor is! Juist omdat je idd hier dat parkje hebt dus er hoeven geen paarden de trailer op, en je zo bij de oude maas bent :j

Ja daarom.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:48

Als het weer een beetje mee zit ben ik volgende week op hvt voor een shoot.. en gelijk even koekeloeren bij mijn oude stalgenootjes :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:05

Afbeelding

En eentje zonder paarden :))

Afbeelding

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:10

luwaniej1 schreef:
Als het weer een beetje mee zit ben ik volgende week op hvt voor een shoot.. en gelijk even koekeloeren bij mijn oude stalgenootjes :D

Wie gaat er op de kiek? :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:19

Ik vermoed haflinger Sam. Tenminste eigenaresse vroeg of ik ook interesse had, maar heb geen geld ;-)

adatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:22

haha ja klopt