Wanneer worden ongeveer de tijden van de 'fotoshoot' bekend? En gaan we ons eerst allemaal ergens verzamelen (op parkeerterrein bijv.) en dan naar de geschikte plaats? Of is het ieder voor zich?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fellor schreef:Misschien, maar ze zijn sowieso niet lastig met foto's maken en kunnen goed blijven en zichzelf vermaken
Loiz schreef:Fellor schreef:Misschien, maar ze zijn sowieso niet lastig met foto's maken en kunnen goed blijven en zichzelf vermaken
Maar word het niet wat teveel om hond 1 model te laten staan, hond 2 model te laten staan èn zelf achter een camera te staan?
Mooie hond blonde_007, maar we hebben al een aardige reserve lijst
xx_Kelly_xx schreef:De 10 modellen worden waarschijnlijk in 2 groepen opgedeeld, en dan komt er een ochtend en middag groep, verzamelen is gewoon op een parkeerterrein waar iedereen zijn auto neerzet en vandaaruit lopen we dan allemaal naar de 1ste fotolocatie.
Of we eerst ''actie'' foto's doen en daarna potret, daar zijn de meningen bij iedere fotomeeting nogal over verdeeld, dus dat zullen we moeten overleggen en de fotografen kunnen aangeven wat hun het handigst vinden.
Dat iedereen zijn hond netjes gewassen/gekamt/geborsteld heeft voor de shoot lijkt me logisch.
blonde_007 schreef:Als jullie nog modellen zoeken, heb ik nog een hele leuke teef in de aanbieding.. een rottweiler x anatolische herder.. kan prima los, en ik woon ongeveer 7 km van schoorl af, dus dat is ook geen probleem..
[ Afbeelding ]
SaskiaKa schreef:Even een vraagje over de "stand" en "portret" foto's....
Mana is een Saarloos Wolfhond, een hele echteWat dus betekend dat op flinke afstand van mij blijven stilstaan/liggen/zitten dus niet gaat gebeuren. Hij kan prima los en is sociaal met andere honden. Hij komt als ik hem roep, maar daar houden de "kunstjes" wel op zeg maar.. Is dit een probleem? Hij zal wel op z'n plek blijven als ik dicht bij hem ben.