Ik heb de modellen die hier nog niet gereageerd hebben in het topic een mail gestuurd of ze aanwezig kunnen zijn op 7 april nu weer even afwachten dus!
lailapri
Geplaatst: 06-12-12 13:25
Ik heb idd pb gehad. Ik ga even wat terug lezen. 7e genoteerd, maar las dat ik niet welkom was met hengst? Kwa modellen vallen er van mij op die datum 2 af die zijn dan hoog drachtig of net bevallen. Dat zijn Evy en Kymora.
Laatst bijgewerkt door lailapri op 06-12-12 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt
heidiLOVER
Geplaatst: 06-12-12 13:27
lailapri schreef:
Ik heb idd pb gehad. Ik ga even wat terug lezen. 7e genoteerd, maar las dat ik niet welkom was met hengst?
Dat was een misverstand in het begin van het topic, hengsten zijn welkom hoor
lailapri
Geplaatst: 06-12-12 13:30
ER KUNNEN ZICH GEEN MODELLEN MEER OPGEVEN! FOTOGRAFEN MOGEN ALTIJD NOG OP DE RESERVELIJST!
Regels: - Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst. - Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben. - Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk. - Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf - Modellen geven door het meedoen aan de meeting de fotograaf toestemming om foto's te plaatsen op zijn/haar website en/of portfolio
Ik heb geen wedstrijd staan op die datum. 21 april is wel een Barokke wedstrijd waar ik graag heen wil dus mocht de datum uiteindelijk daarin veranderen kan ik niet mee.
7 april heb ik helaas al wedstrijd gepland staan. Erg jammer!
renskesanne
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 18:52
heb net gevraagd of het kon/mocht het mag alleen 7 april weet ze niet zeker of dan kan want op die dag gaat ze net op vakantie mischien dat haar man me kan brengen anders moet ik opgehaald worden! vanuit onderdijk.