Fotomeeting omgeving Beekbergen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:09

24 12 stond ie 100% zeker weten vast, maar 2 12 hadden we al besloten dat het 9 of 10 februari ging worden.

en dan ga ik toch mijn mond open trekken. da datum staat al zo lang vast. ik vind het gewoon niet kunnen dat er afgezegd wordt vanwege dingen die ineens gepland worden...
ik heb veel voor deze meeting moeten regelen, het kost mij veel benzine om te komen, ik heb een lange reistijd en ik ben op zijn kortst gezegd not amused over het afzeggen zoals jij dat nu doet. je hebt een afspraak gemaakt, wij stoppen er veel tijd en moeite in. Lijkt mij dat de data voor carnaval vaststaan en dat je dus al wel bij het opgeven je had kunnen bedenken dat er carnaval was.
Laatst bijgewerkt door Sani op 02-02-13 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Re: Fotomeeting omgeving Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:23

Ik vind dat Sandra hier een punt heeft. Wij zijn dan misschien wel niet de topfotografen van bokt, maar ook wij moeten er veel voor doen en laten om bij de meeting te kunnen zijn.

Misschien zie ik het verkeerd, maar ik krijg er het gevoel bij dat mensen het allemaal niet zo nauw nemen omdat er bij deze meeting geen "grote namen" komen aan bokt-fotografen.

Nikkii026

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:29

Daar hoort een meeting toch eigenlijk ook voor te zijn? Voor het uitbreiden en oefenen en dergelijke, valt vaak ook wel op dat je erg veel dezelfde fotografen en modellen ziet bij meetings..

Oh en Anoli, je onderschrift is erg vervelend, telkens als ik het zie, zie en hoor ik gelijk die reclame :') :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:33

Nikki026__ schreef:
Daar hoort een meeting toch eigenlijk ook voor te zijn? Voor het uitbreiden en oefenen en dergelijke, valt vaak ook wel op dat je erg veel dezelfde fotografen en modellen ziet bij meetings..

Oh en Anoli, je onderschrift is erg vervelend, telkens als ik het zie, zie en hoor ik gelijk die reclame :') :')

Haha ja sorry, ik vind die reclame helemaal fantastisch :D

Een meeting is er naar mijn idee idd om beide partijen er profijt van te laten hebben. De fotografen hebben oefenmateriaal om beter te worden en de modellen hebben gratis een shoot. :j

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:41

Sorry, maar er zijn meerdere redene. Ik heb 3 weken geleden een ongeluk gehad met Amber waardoor ik beide onderbenen zwaar gekneusd heb, Amber is dus helemaal uit conditie en daar worden jullie ook niet blij van lijkt me zo. Daarnaast is onze auto kapot, en wist mij stiefpa niet of hij het al gemaakt kreeg . Al deze redenen spelen mee. Ik snap dat het vervelend is, maar volgens mij is het sowieso wel 'dood gevloeid'. Ook voor mij gaat er erg beel tijd in zitten, ik ben ook echt tijd bezig met wassen etc. Het kost veek benzine eb ben een hele dag kwijt. Dit is niet erg, want vind het leuk. Maar Amber ziet er op dit moment uit conditie uit. Dat brengt niet de mooiste plaatje op en dat vind ik het het niet waard. Ik ben niet de enuge die ineens afzegt en ga niet lopen liegen over de reden. Ik ben gewoon eerlijk (: Nogmaals sorry!

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 23:51

Wat leuk allemaal #not....
Maar goed, ik denk dat we beter de shoot kunnen verplaatsen aangezien we nu nog met zo weinig zijn :( we hebben nog maar 3/4 modellen. En ik vind het erg jammer dat zoveel mensen zich hebben afgemeld op het laatste moment, had dan een maand of eerder gezegd dat je niet kon, maar ja daar is nu niks meer aan te doen. Wat vinden jullie ervan om de fotomeeting te verplaatsen?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:52

Het gaat ook niet om jou alleen, maar om meerdere mensen die plots afzeggen.

Kijk nu noem jij meerdere redenen op, ik vraag mij dan af waarom meld je dit soort dingen niet eerder?
Dan kunnen we er rekening mee houden dat je misschien niet komt.

Maar hiervoor meld je alleen maar dat je toch liever gaat carnavallen, ja daar kan ik dan boos om worden.

En verder is voor mij het topic niet doodgevloeid, maar nu iedereen afzegt vraag ik mij af of het uberhaupt nog door kan gaan.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:53

kingbilly schreef:
Wat leuk allemaal #not....
Maar goed, ik denk dat we beter de shoot kunnen verplaatsen aangezien we nu nog met zo weinig zijn :( we hebben nog maar 3/4 modellen. En ik vind het erg jammer dat zoveel mensen zich hebben afgemeld op het laatste moment, had dan een maand of eerder gezegd dat je niet kon, maar ja daar is nu niks meer aan te doen. Wat vinden jullie ervan om de fotomeeting te verplaatsen?

Wat mij betreft kunnen we hem verplaatsen, maar het is de vraag of de andere fotografen dit willen aangezien zij er misschien vrij voor hebben geregeld op hun werk??

Kijk voor mij is het 10 minuten met de auto, dus ook al is het vervelend, het is niet onmogelijk :n

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:01

Omdat ik had gehoopt dat mijn benen beter werden. Maar duurt langer als verwacht. Ik wilde het proberen, maar rijden doet erg veel pijn .. Longeer foto's worden em niet, Amber breekt dan uit, was de vorige x.. En dan waren het alleen potret fotos, van een paard uit conditie op dit moment.. Daar kost het teveel tijd voor en dan vind ik het niet waard. Ik had het liever ook anders zien gaan, maar ik kan er niks anders van maken...

Maar stel het word verzet en tegen die tijd lukt het wel eb qua datum kan et. Miss, ,als we mogen van jullie, kunnen we komen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:50

@ Kingbilly: Gaan we het verzetten?
Ik ben namelijk alleen vandaag en morgen en dinsdagochtend nog op bokt en daarna pas zaterdag weer.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 12:53

Anoli schreef:
@ Kingbilly: Gaan we het verzetten?
Ik ben namelijk alleen vandaag en morgen en dinsdagochtend nog op bokt en daarna pas zaterdag weer.

Wat mij betreft wel, maar ik weet niet hoe de andere hierover denken. Ik zal wel even wat pb's doorsturen en vragen wat zij willen

@xWildrose Je bent wel welkom als we de fotomeeting verzetten, we waren alleen niet blij dat je zo laat afzegd

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:06

Nee ik begrijp het, maar zoals ik al zei ik had gedacht dat ik alweer wel kon rijden. Helaas doet dit heel erg veel pijn nog. Nogmaals sorry.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 13:10

xWildrose schreef:
Nee ik begrijp het, maar zoals ik al zei ik had gedacht dat ik alweer wel kon rijden. Helaas doet dit heel erg veel pijn nog. Nogmaals sorry.

Wij begrijpen het ook, we waren alleen een beetje boos, omdat je zei dat je ging carnavallen. Maar die andere reden begrijpen we, beterschap!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:12

Ik meld me ook maar even hier :)
Ah, jammer allemaal. Wat mij betreft verzetten we het, maar ik weet inderdaad niet hoe dat voor iedereen is die vrij heeft gevraagd ed.

Mocht de meeting verzet worden:
Ik kan op zaterdagen niet, want dan moet ik werken. Vrij vragen is heel erg lastig, maar als de meeting over een maand is lukt het misschien. Maar dus liever zondag...

Ik heb er in ieder geval nog veel zin in :)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:52

* komt weer even om de hoek kijken*
jammer dat iedereen afzegt..
Als de meeting verplaatst gaat worden, kan ik misschien wel, ik ben niet van het afzeggen, maar ik wist toen ik me aanmelde nog niet dat ik een nieuwe opleiding ging doen, en mag van de opleiding niets missen om te slagen voor een diploma, en was ruim een maand ong? voor de datum van de meeting duidelijk over dat ik niet kon...

als jullie volgende week wel door laten gaan, wens ik jullie veel plezier en mooi weer toe :)

Suus86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:58

Jammer van de vele afzeggingen zeg..
Ik vind het prima dat het verplaatst word maar zou wel graag op tijd een datum weten ivm werk :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:43

Inderdaad jammer dat er veel afzeggingen zijn..
Ik ben over het algemeen wel vrij flexibel in het weekend, het is niet dat ik 10 februari vrij heb moeten vragen of iets dergelijks.. En ik vind het dan ook niet erg als het verplaatst wordt.
Zou inderdaad leuker zijn met meer modellen!

Ik hoor/lees het wel :)

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:39

Even een stipje hier, ik zou hier graag fotograaf willen zijn :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:17

Als de datum toch wordt verzet, ga ik wel mee. :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:48

Als het wordt verplaatst kan ik ook wel mee :j

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 20:33

Dan wordt de fotomeeting bij deze verzet, morgen zal ik wel een paar nieuwe data's geven :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:35

kingbilly schreef:
Dan wordt de fotomeeting bij deze verzet, morgen zal ik wel een paar nieuwe data's geven :j

Ok dan hoop ik dat er van het weekend pas een keuze wordt gemaakt, want ik kan pas vrijdagavond weer op internet...

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 20:37

Anoli schreef:
kingbilly schreef:

Ok dan hoop ik dat er van het weekend pas een keuze wordt gemaakt, want ik kan pas vrijdagavond weer op internet...

Dan zorg ik daar wel voor :j Dan doen we zondag de data bepalen ofzo?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:39

Prima :j

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:07

als de datum mij pas ga ik graag ook weer mee :)