Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikki026__ schreef:Daar hoort een meeting toch eigenlijk ook voor te zijn? Voor het uitbreiden en oefenen en dergelijke, valt vaak ook wel op dat je erg veel dezelfde fotografen en modellen ziet bij meetings..
Oh en Anoli, je onderschrift is erg vervelend, telkens als ik het zie, zie en hoor ik gelijk die reclame![]()
![]()
kingbilly schreef:Wat leuk allemaal #not....
Maar goed, ik denk dat we beter de shoot kunnen verplaatsen aangezien we nu nog met zo weinig zijnwe hebben nog maar 3/4 modellen. En ik vind het erg jammer dat zoveel mensen zich hebben afgemeld op het laatste moment, had dan een maand of eerder gezegd dat je niet kon, maar ja daar is nu niks meer aan te doen. Wat vinden jullie ervan om de fotomeeting te verplaatsen?
Anoli schreef:@ Kingbilly: Gaan we het verzetten?
Ik ben namelijk alleen vandaag en morgen en dinsdagochtend nog op bokt en daarna pas zaterdag weer.
xWildrose schreef:Nee ik begrijp het, maar zoals ik al zei ik had gedacht dat ik alweer wel kon rijden. Helaas doet dit heel erg veel pijn nog. Nogmaals sorry.
Anoli schreef:kingbilly schreef:Dan wordt de fotomeeting bij deze verzet, morgen zal ik wel een paar nieuwe data's geven
Ok dan hoop ik dat er van het weekend pas een keuze wordt gemaakt, want ik kan pas vrijdagavond weer op internet...