Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:stel dan nu gewoon Het ding het is de 27 ste ,( en verander dat dan niet meer )
wie kan er, bv nummer 123569 nou dat is te weinig voor 2 groepen dan is het alleen in de middag laat ons niet de beslissingen nemen over jullie actie,.
EllisL schreef:Ik zou dan zeggen van half 2 tot vier uur ruim aangerekend.
Hoeveel honden heb je dan in 1 groep dan?
Fotografen kunnen er altijd wel komen, zet even een advertentie op BoktMarkt.
Kijk ik bedoel het niet kwaad allemaal hoor, maar ik heb nu twee meetings georganiseerd en ik vind dat het vanaf het begin duidelijk moet zijn voor iedereen. Ik zou ook maar 1x een pb sturen naar mensen die nog moeten reageren, reageren ze niet? Dan is het pech gehad voor hen, maar er moeten nu eenmaal dingen geregeld worden, dat gaat heel moeilijk vooral als jullie het voor de eerste keer doen, dan moet je er genoeg tijd aan besteden.
Overigens heb ik vanaf het begin aangegeven dat ik best wel wil helpen met organiseren, maar het is mijn schuld niet, ik vraag elke week aan Joy of ze al gevorderd is en dan zegt ze dat het goed gaat. Het is trouwens niet iets wat je zomaar even doet en ik denk dat jullie onderschat hebben, want het organiseren van een meeting allemaal met zich mee brengt.
Goed, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos op jullie, ik probeer jullie gewoon wat bij te leren dat dit de volgende keer dan beter gaat.
Wat ik bedoelde met een nieuw topic maken, dat is natuurlijk jullie keuze, maar ik vind dit dan wel overzichtelijker, als je met deze groep uit dit topic door wil gaan moet je wel heel snel keuzes en beslissingen maken, anders plant iedereen andere dingen op de 27e
EllisL schreef:Super Danielle
Hoe het verder gaat lopen @ Leonie ben ik nog even aan t kijken. Help de meiden met het organiseren, aangezien ik de paardenmeetings heb georganiseerd, en deze twee geen ervaring hebben met organiseren. Ik denk dat we het beste een ochtendgroep en een middaggroep kunnen maken.
We spreken af bij de parkeerplaats vlakbij Bemmelenberg 21 (in het rood aangegeven), het blauw is
[ Afbeelding ]