Fotomeeting honden Bergen op Zoom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 13:39

je moet stekken steken je laat nu jullie actie afhangen van andere punt , jullie hebben vaak genoeg gevraagd aan iedereen van geef het door , wanneer je kan ,
door dit lange onduidelijke verhaal ( zitten ondertussen op pagina 11 ) haken er mensen af , want ik begin nu ook al afspraken te maken voor in januari ( dat kan niet anders als je een gezin heb dat moet doorgaan)

stel dan nu gewoon Het ding het is de 27 ste ,( en verander dat dan niet meer )
wie kan er, bv nummer 123569 nou dat is te weinig voor 2 groepen dan is het alleen in de middag laat ons niet de beslissingen nemen over jullie actie,.

als je een bericht op stelt van dames de foto shoot wordt op zondag 27 januari gehouden om 2 uur te ...
dan is dat goed

ik snap dat het aanvallend voor jou kan zijn dat is echt niet de bedoeling maar sorry dit topic is langdradig en onduidelijk aan het worden
zorg voro dat je een post type dat je alle informatie heb over bv genoeg modelen ./ fotograven dat voorkomt een hoop problemen

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 14:05

Oke ik snap het(we zitten nu op pagina 12 :D )
In mijn vorige bericht schrijf ik al dat het de 27ste word. De tijden moeten we nog ff kijken. Ik zie iig dat we te weinig mensen hebben voor 2 groepen en ik zet in dit topic neer of jullie het goed vinden dat er maar een groep is maar uit jouw bericht blijkt dat je gewoon niet wil dat ik dit neer zet omdat je daar niet over wil oordelen.
Citaat:
stel dan nu gewoon Het ding het is de 27 ste ,( en verander dat dan niet meer )
wie kan er, bv nummer 123569 nou dat is te weinig voor 2 groepen dan is het alleen in de middag laat ons niet de beslissingen nemen over jullie actie,.

Ik zet alleen neer wat jullie ervan vinden, want als ik gewoon ineens neerzet dat er maar een groep is dan krijg ik waarschijnlijk ook weer allemaal commentaar.
Dit bedoel ik ook niet vervelend maar wij proberen het gewoon zo goed mogelijk te organiseren en ja, we zijn 12 en 13 en dat maakt het een beetje moeilijker met school en huiswerk en misschien wel onervarenheid. Maar laat dit gewoon een les zijn voor ons ;)

hutch84

Re: Fotomeeting honden Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:15

dat snap ik ook je heb altijd mensen die vrij heid willen kiezen en mensen die gebaat zijn bij structuur

gezien jullie school leeftijd enz zou ik gewoon weinig keuze mogenlijkheden geven
het is de 27 ste.. punt en dan bv alleen de keuze ochtend of middag of bv van 11 uur tot 3 dan beperk je de keuze ook en hou je alles overzichttelijk

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 14:30

Oke ik zal ffmet Joy over leggen

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:35

Ik zou dan zeggen van half 2 tot vier uur ruim aangerekend.
Hoeveel honden heb je dan in 1 groep dan?
Fotografen kunnen er altijd wel komen, zet even een advertentie op BoktMarkt.

Kijk ik bedoel het niet kwaad allemaal hoor, maar ik heb nu twee meetings georganiseerd en ik vind dat het vanaf het begin duidelijk moet zijn voor iedereen. Ik zou ook maar 1x een pb sturen naar mensen die nog moeten reageren, reageren ze niet? Dan is het pech gehad voor hen, maar er moeten nu eenmaal dingen geregeld worden, dat gaat heel moeilijk vooral als jullie het voor de eerste keer doen, dan moet je er genoeg tijd aan besteden.

Overigens heb ik vanaf het begin aangegeven dat ik best wel wil helpen met organiseren, maar het is mijn schuld niet, ik vraag elke week aan Joy of ze al gevorderd is en dan zegt ze dat het goed gaat. Het is trouwens niet iets wat je zomaar even doet en ik denk dat jullie onderschat hebben, want het organiseren van een meeting allemaal met zich mee brengt.

Goed, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos op jullie, ik probeer jullie gewoon wat bij te leren dat dit de volgende keer dan beter gaat.

Wat ik bedoelde met een nieuw topic maken, dat is natuurlijk jullie keuze, maar ik vind dit dan wel overzichtelijker, als je met deze groep uit dit topic door wil gaan moet je wel heel snel keuzes en beslissingen maken, anders plant iedereen andere dingen op de 27e

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 14:52

EllisL schreef:
Ik zou dan zeggen van half 2 tot vier uur ruim aangerekend.
Hoeveel honden heb je dan in 1 groep dan?
Fotografen kunnen er altijd wel komen, zet even een advertentie op BoktMarkt.

Kijk ik bedoel het niet kwaad allemaal hoor, maar ik heb nu twee meetings georganiseerd en ik vind dat het vanaf het begin duidelijk moet zijn voor iedereen. Ik zou ook maar 1x een pb sturen naar mensen die nog moeten reageren, reageren ze niet? Dan is het pech gehad voor hen, maar er moeten nu eenmaal dingen geregeld worden, dat gaat heel moeilijk vooral als jullie het voor de eerste keer doen, dan moet je er genoeg tijd aan besteden.

Overigens heb ik vanaf het begin aangegeven dat ik best wel wil helpen met organiseren, maar het is mijn schuld niet, ik vraag elke week aan Joy of ze al gevorderd is en dan zegt ze dat het goed gaat. Het is trouwens niet iets wat je zomaar even doet en ik denk dat jullie onderschat hebben, want het organiseren van een meeting allemaal met zich mee brengt.

Goed, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos op jullie, ik probeer jullie gewoon wat bij te leren dat dit de volgende keer dan beter gaat.

Wat ik bedoelde met een nieuw topic maken, dat is natuurlijk jullie keuze, maar ik vind dit dan wel overzichtelijker, als je met deze groep uit dit topic door wil gaan moet je wel heel snel keuzes en beslissingen maken, anders plant iedereen andere dingen op de 27e

Oke een nieuw topic maken wordt denk ik nog onduidelijker, dan zijn er twee topics en dan gaan mensen het door elkaar halen. Ik zou het leuk vinden als je ons meehelpt met het organiseren, dat ben ik in het begin vergeten te vragen.
Volgens my hebben we nou 7 modellen in een groep en 6 fotograven.
Alleen Dona85 kon alleen sóchtends en het lijkt me niet zo leuk voor haar als ze eerst meekon en dan ineens niet. We moeten het allemaal even bekijken en proberen de goede keuzes te maken. Dan komen we bij het volgende probleem. Ik zou s'ochtends model zijn en s'middags fotografe. Dat kan dus niet als we het met maar 1 groep doen...

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:36

Zou je even alles via Facebook naar mij willen sturen dan? Dan heb ik een overzichtje :)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 21:31

EllisL schreef:
Zou je even alles via Facebook naar mij willen sturen dan? Dan heb ik een overzichtje :)

Voor de mensen die meegaan?
Is goed. K zet ze ff in een word bestandje en dat stuur ik dat naar jouw toe

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:43

oke ik hou tot nu toen de 27 ste vrij . en hoor dan wel hoe laat jullei snow verwachten

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 10:00

ik kon de 27 obv of ik dan alweer moet mag gaan werken had je wel gelijk mail gestuurd nadat je me pb gestuurd had. hoor wel of we wel of niet kunnen komen

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:26

Ik kan de 27e ook en heb 'em genoteerd.
Ik sluit me ook bij de anderen aan; snel koppen met spijkers slaan. Tijd gaat hard. Mijn agenda stroomt ook alweer lekker vol voor januari.
Het is altijd lastig met dit soort dingen, je kan het nooit iedereen naar zijn/haar zin maken.

Kai_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:31

27 januarie? toch niet december?

JAnuarie kan ik wel vrij houden!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 14:44

Kai_Rosa schreef:
27 januarie? toch niet december?

JAnuarie kan ik wel vrij houden!

Nee nee het was januari :D

Jessietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 17:57

Ik kan de 27e, maar het is een heel eind rijden dus als er maar een paar modellen komen dan zie ik het niet zitten om dat hele eind te rijden...
Als er er een ruime groep modellen is dan kom ik graaag af!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 18:59

We zullen even kijken

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:00

Sera, kan jij ff op Facebook reageren? :)

Jessietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:01

Is er een fb pagina?

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:02

Haha nee die is er niet :) Nee, dan kan ik hen aansturen :)

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:46

Ik kom ook graag als fotografe. :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:51

Staat genoteerd! Gezellig!! :D

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:55

EllisL schreef:
Staat genoteerd! Gezellig!! :D

Is het inderdaad! :)
Hoe gaat het uiteindelijk lopen? Gewoon één groep of twee groepen over de dag verspreid? Waar spreken we precies af?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:58

Fijn dat je ook komt!
Zag al het een en ander op fb voorbij komen! Ik hou igg vrij de 27e :)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:05

Super Danielle :)

Hoe het verder gaat lopen @ Leonie ben ik nog even aan t kijken. Help de meiden met het organiseren, aangezien ik de paardenmeetings heb georganiseerd, en deze twee geen ervaring hebben met organiseren. Ik denk dat we het beste een ochtendgroep en een middaggroep kunnen maken.

We spreken af bij de parkeerplaats vlakbij Bemmelenberg 21 (in het rood aangegeven), het blauw is

Afbeelding

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:31

EllisL schreef:
Super Danielle :)

Hoe het verder gaat lopen @ Leonie ben ik nog even aan t kijken. Help de meiden met het organiseren, aangezien ik de paardenmeetings heb georganiseerd, en deze twee geen ervaring hebben met organiseren. Ik denk dat we het beste een ochtendgroep en een middaggroep kunnen maken.

We spreken af bij de parkeerplaats vlakbij Bemmelenberg 21 (in het rood aangegeven), het blauw is

[ Afbeelding ]

Oké, dat is duidelijk, bedankt!
Zijn de fotografen dan de hele dag aanwezig? (Dat zou voor mij in ieder geval beter uitkomen ivm reistijd)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:31

Ja die zijn de hele dag aanwezig :D