Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Naomii_ schreef:ArGieVai schreef:Chanice: denk je niet dat meer modellen nogal veel wordt voor de fotografen? Zou in principe wel kunnen waneer er echt een stuk meer fotografen mee gaan, dan hebben we indd de tijd ook wel nodig tot het nieuwe jaar, dat alles gewoon goed georganiseerd is zeg maar. Laten we het zo doen; ik zet hieronder even twee "kopjes" neer, zet daaronder even je naam als je het daar mee eens bent.
Willekeurige zondag binnenkort, met huidige modellen
- Naomi (Als ik maar optijd de data weet dan kan ik achter vervoer aan! we hebben weer een trekhaak onder de auto!)
-NathalietjeB
-
In het nieuwe jaar met meer fotografen en modellen (of kan ook met huidige modellen)
-NathalietjeB
-
-
-
_Naomii_ schreef:ArGieVai schreef:Chanice: denk je niet dat meer modellen nogal veel wordt voor de fotografen? Zou in principe wel kunnen waneer er echt een stuk meer fotografen mee gaan, dan hebben we indd de tijd ook wel nodig tot het nieuwe jaar, dat alles gewoon goed georganiseerd is zeg maar. Laten we het zo doen; ik zet hieronder even twee "kopjes" neer, zet daaronder even je naam als je het daar mee eens bent.
- Naomi (Als ik maar optijd de data weet dan kan ik achter vervoer aan! we hebben weer een trekhaak onder de auto!)
-NathalietjeB
-
In het nieuwe jaar met meer fotografen en modellen (of kan ook met huidige modellen)
-NathalietjeB
-kiekeb0eee (met huidige modellen als die allemaal nog kunnen, is anders beetje banketstaaf voor de modellen die dan ineens niet meer meekunnen)
-
-
Evy schreef:Chanice: denk je niet dat meer modellen nogal veel wordt voor de fotografen? Zou in principe wel kunnen waneer er echt een stuk meer fotografen mee gaan, dan hebben we indd de tijd ook wel nodig tot het nieuwe jaar, dat alles gewoon goed georganiseerd is zeg maar. Laten we het zo doen; ik zet hieronder even twee "kopjes" neer, zet daaronder even je naam als je het daar mee eens bent.
-NathalietjeB
- Evy
- Nicolettehb
-NathalietjeB
-kiekeb0eee (met huidige modellen als die allemaal nog kunnen, is anders beetje banketstaaf voor de modellen die dan ineens niet meer meekunnen)
- Evy
-nicolettehb
-
Citaat:MODELLEN
1 AmySP .. Hindu (PRE) .. foto
2 _NaOmii_ .. Bonbon .. foto
3 Argievai .. Booki (Hackney) .. foto
4 Mosh .. ZsaZsa .. Foto
5 Tomklover .. Daphne of Bandito ..
6 Devon04 .. Hank (Fell pony) .. Foto
7 Devon04 .. Dazzler (Fell pony) .. Foto
8 Kvika .. Bontje (IJslander) .. Foto
RESERVE MODELLEN
- Malenka
- doom
- india
- Nista_RX
- Mizsz_Kitty
FOTOGRAVEN
1 Laraax – Portfolio
2 Nicolettehb – [url=blossom-nhfotografie.weebly.com]Portfolio[/url]
3 Vanky – Portfolio
4 Evy – Portfolio (alleen middag)
5 kiekeb0eee
6 Loiz – Portfolio
7 elmiran
8 nathalietjeb
9 Chanice92
10 Chantal33
Reserve
11 Bagheera_206
12 Marjoow
12 Lindy1982
13 lovey_ou
14 Cchanny
Loiz schreef:[/quote]Even het lijstje van alle gemelde fotograven en modellen in het topic, sommige weer afgemeld, deze heb ik als reserve gezet.
Modellen kunnen er nog 2 bij, zijn 5 reserves. Fotograven zijn eigenlijk wel vol, can je wel op de reserve zetten natuurlijk Chantal![]()
Eerste stap is denk ik data posten en kijken wie wanneer kan. En dan nog eens te bekijken met hoeveel we overblijven.
Kvika, heb je nog wel zin om mee te gaan?Citaat:MODELLEN
4 Mosh .. ZsaZsa .. Foto
RESERVE MODELLEN
- Malenka
- doom
- india
- Nista_RX
- Mizsz_Kitty
- Cchanny (OVB)
FOTOGRAVEN
1 Laraax – Portfolio
3 Vanky – Portfolio
5 kiekeb0eee
6 Loiz – Portfolio
7 elmiran
8 nathalietjeb
9 Chanice92
10 Chantal33
Reserve
11 Bagheera_206
12 Marjoow
12 Lindy1982
13 lovey_ou
14 Cchanny
Nicolettehb schreef:Evy schreef:Chanice: denk je niet dat meer modellen nogal veel wordt voor de fotografen? Zou in principe wel kunnen waneer er echt een stuk meer fotografen mee gaan, dan hebben we indd de tijd ook wel nodig tot het nieuwe jaar, dat alles gewoon goed georganiseerd is zeg maar. Laten we het zo doen; ik zet hieronder even twee "kopjes" neer, zet daaronder even je naam als je het daar mee eens bent.
-NathalietjeB
- Evy
- Nicolettehb
-borrie01
-NathalietjeB
- Evy
-nicolettehb
-borrie01 als fotograaf of als er nog een model nodig is met mijn bruin panterbonte hengstje
Cchanny schreef:Heb me ook bij model even er bij gezet
Even het lijstje van alle gemelde fotograven en modellen in het topic, sommige weer afgemeld, deze heb ik als reserve gezet.
Modellen kunnen er nog 2 bij, zijn 5 reserves. Fotograven zijn eigenlijk wel vol, can je wel op de reserve zetten natuurlijk Chantal![]()
Eerste stap is denk ik data posten en kijken wie wanneer kan. En dan nog eens te bekijken met hoeveel we overblijven.
4 Mosh .. ZsaZsa .. Foto
RESERVE MODELLEN
- Malenka
- doom
- india
- Nista_RX
- Mizsz_Kitty
- borrie01 ovb van meegaan als fotograaf.
- Cchanny (OVB)
FOTOGRAVEN
1 Laraax – Portfolio
3 Vanky – Portfolio
5 kiekeb0eee
6 Loiz – Portfolio
7 elmiran
8 nathalietjeb
9 Chanice92
10 Chantal33
Reserve
11 Bagheera_206
12 Marjoow
12 Lindy1982
13 lovey_ou
14 Cchanny
borrie01 schreef:Heb me ook bij model even er bij gezet
Even het lijstje van alle gemelde fotograven en modellen in het topic, sommige weer afgemeld, deze heb ik als reserve gezet.
4 Mosh .. ZsaZsa .. Foto
RESERVE MODELLEN
- Malenka
- doom
- india
- Nista_RX
- Mizsz_Kitty
- Cchanny (OVB)
FOTOGRAVEN
1 Laraax – Portfolio
3 Vanky – Portfolio
5 kiekeb0eee
6 Loiz – Portfolio
7 elmiran
8 nathalietjeb
9 Chanice92
10 Chantal33
Reserve
11 Bagheera_206
12 Marjoow
12 Lindy1982
13 Aniek1985
14 lovey_ou
15 Cchanny
chantal aangezien ik eerder was als jou heb ik mezelf boven jou op de lijst gezet.
borrie01 schreef:Cchanny schreef:Heb me ook bij model even er bij gezet
MODELLEN
4 Mosh .. ZsaZsa .. Foto
RESERVE MODELLEN
- Malenka
- doom
- india
- Nista_RX
- Mizsz_Kitty
- Cchanny (OVB)
FOTOGRAVEN
1 Laraax – Portfolio
3 Vanky – Portfolio
5 kiekeb0eee
6 Loiz – Portfolio
7 elmiran
8 nathalietjeb
9 Chanice92
10 Chantal33
Reserve
11 Bagheera_206
12 Marjoow
12 Lindy1982
13 lovey_ou
14 Cchanny
chantal aangezien ik eerder was als jou heb ik mezelf boven jou op de lijst gezet.
ArGieVai schreef:Ik vind dat qua fotografen er in principe geen max is, tenzij het er erg veel worden. Wel vind ik dat jij sowieso mee mag gezien je je al had opgegeven! Denk ook dat tegen januari (wat het naar het lijkt wel gaat worden) er ook wel een aantal af gaan vallen
Loiz schreef:Ik vind een max aan fotograven dus wel nodig, zie t niet zitten om met zn 4en 1 paard op de foto te zetten.
Dan heb je meer elkaars kruin of elleboog op de foto dan t paard. Klinkt leuk, hoe meer fotograven hoe meer foto's
maar tis voor de fotograven niet fijn werken en ik denk dat t juist t niveau van de foto's daardoor verminderd.