Pakken jullie jezelf ook goed in? Het zal koud zijn daar morgen!
saskiakefie
Geplaatst: 23-03-13 16:45
Vandaag een fotomeeting gehad viel best mee met de kou De wind is wel koud, maar de qua temperatuur goed te doen zeker met een meeting van een paar uur. Ik ben er toch ovb (vandaag in mn rug geschoten) bij omdat het vandaag ook niet lang duurde.
Ik heb een afmelding gehad van xBueno, nu dus 4 modellen. Naar verwachting zullen we na 2 uur zeker klaar zijn. 11 uur beginnen, 1 uur afgelopen, en dan is er een uur voor longeer/rijfotos Ik ga nu werken! Mochten er vragen e.d. zijn kun je die beter even aan Margot stellen, anders heb je pas later vanavond reactie
De ijslander, arbo Fries en Joun kwpner komen dus wel? Dat vind ik namelijk nog wel een leuke groep maar ik ben sowieso afhankelijk van sani Jammer van de afmelding zeg
nobbie91
Geplaatst: 23-03-13 18:07
Sani schreef:
Ik eerlijk gezegd ook. Het is voor mij wel zeker een uur rijden
Ja en geen afmeldingen qua fotograven hoop ik verder. Want de Arabo staat anderhalf uur rijden van de meeting dus ik Ben langer onderweg als de fotograven...
Hmm.. twijfel.. Ik heb het namelijk super druk en om dan voor 3 modellen te komen En met die gure wind Arghhh ik weet het niet... De modellen zijn zo gaaf
Drie modellen is minder lang in kou als meerdere modellen. Je mag tussendoor wel een rondje op mijn paard om je warm te rijden.
Mossel
Geplaatst: 23-03-13 19:18
T zou jammer zijn als er nog meer afmeldingen zijn, zeker omdat de arabo van ver komt. En omdat ik persoonlijk als model ook vervoer ed heb moeten regelen en er best veel tijd in gestoken heb