Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb gucci een nieuw kunstje geleerd.... Dood liggen
 Ik heb gucci een nieuw kunstje geleerd.... Dood liggen  

en denk ook niet dat er zoveel uitvallen dat ik er nog bij kom.
  en denk ook niet dat er zoveel uitvallen dat ik er nog bij kom. 

En dat de fotografen hier dan foto's van maken (speeltijd heb ik het genoemd) en dat er daarna portretfoto's worden gemaakt, fotografen in groepjes van twee. Goed idee of speeltijd liever erna?
 En dat de fotografen hier dan foto's van maken (speeltijd heb ik het genoemd) en dat er daarna portretfoto's worden gemaakt, fotografen in groepjes van twee. Goed idee of speeltijd liever erna?                                                         

Overigens is Britta aan de riem dominant, zonder riem is er niets aan de hand, dus ik heb onze honden liever eerst even los zodat ze met de rest kennis kunnen maken
 Overigens is Britta aan de riem dominant, zonder riem is er niets aan de hand, dus ik heb onze honden liever eerst even los zodat ze met de rest kennis kunnen maken  

Wil ook wel eventuele reiskosten betalen
 Wil ook wel eventuele reiskosten betalen  

Nadineex schreef:Hee!
Ik had me opgegeven als reservefotograaf maar heb t topic niet heel goed gevolgd, sorry!!!
Ik zal zo en stemmen! Is er al een datum! En rijdt er toevallig ook iemand via Leeuwarden? Zou ik dan misschien mee mogen rijden?Wil ook wel eventuele reiskosten betalen

maar daarna kunnen ze vast ook nog wel even los, toch?
 maar daarna kunnen ze vast ook nog wel even los, toch?