Ow dan is het prima, dacht ik idd al maar wou het voor de zekerheid even weten voordat ik straks kom en niks te zien krijg.
Voor de gene die vroeg hoe groot ze is, ze is 1,18. En ze is eigenlijk heel schoon, (behalve op stal...) en ze draagt uiteraard een deken, dus zanderig word ze neit.
Mijn ruintje is 80 cm.
pinkie87
Geplaatst: 17-10-12 21:40
haha inderdaad al heb ik veel lopen gapen daar
hahaha ik was het die het vroeg wat een ukkie heb je haar voor de kar lopen?
ben helemaal weg van mennen hoop over paar jaar me paardtje ook voor de kar te hebben staan... maar we beginnen maar eerst met een normale buitenrit rijdne
Haha als ik wat meer tijd en geld had kwam ik zeker keer langs! Als ik mijn ontslag vorig jaar niet had gehad dan had ik nu een mooie kar gehad. Maar dat heb ik toen moeten afblazen jammer genoeg
Vera
Geplaatst: 17-10-12 22:43
Hoi, Meld me even als bazin van Galan (niet Garan )! Wist niet dat het zoveel problemen gaf om Pablo mee te nemen maar het zou wel heel leuk zijn als hij ook een paar leuke foto's heeft. Pablo is niet van mij maar van Ipsilonka (Roos) hier op Bokt. Heb haar ook even geattendeerd op dit topic dus ze zal zich wel melden.
Ben echt heeeel benieuwd hoe het allemaal zal gaan! En vooral wat voor mooie plaatjes jullie gaan maken. Duimen voor een prachtige dag!
Ik meld mij! Pablo loopt voor de wagen en onder zadel. Ik zorg dat hij die dag schoon is, maar hij is natuurlijk nu wel al een wintervachtje aan het opbouwen...
Ja misschien willen jullie hem nu helemaal niet.... Heet heel anders
EquiPhoto
Geplaatst: 18-10-12 08:39
Tessa, (of iemand anders) heb jij weer de mogelijkheid om me op te halen op station Amersfoort? Even onder voorbehoud dat de scheiding van je ouders natuurlijk.
Tezzy
Geplaatst: 18-10-12 08:48
Ja hoor, in principe wel En mocht ik niet kunnen zou Marlies volgens mij wel kunnen
mocht er eventueel toch nog en fotograaf afvallen ik had die datum niet ingevuld maar hoorde van me vriend dat ik wel eventueel de auto kon hebben mist ik hun weg bracht