Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Timo_040 schreef:Is er toevallig nog een fotograaf nodig?
Volgens mij is dit de reservelijst:Reservefotografen schreef:- Obelix (ovb van datum)
- keeliie
- Mayling 27 (ovb van datum)
- Bagheera_206 (ovb van datum)
- Wienna
- Camilla
- _Sanne
- Jorinda__
- capopjekop
- MadelonSunny
Laraax schreef:Grafito is echt zo'n paard waarbij ik denk, stel je voor, je gaat naar stal en kijkt in de wei en daar staat HIJ dan, en dat zou dan ook echt je eigen paard zijn.. Echt zo'n gaaf ding ! Droompaard..
andamoon schreef:Laraax schreef:Grafito is echt zo'n paard waarbij ik denk, stel je voor, je gaat naar stal en kijkt in de wei en daar staat HIJ dan, en dat zou dan ook echt je eigen paard zijn.. Echt zo'n gaaf ding ! Droompaard..
Dank je wel. Ik ben ook iedere dag zooo blij dat het mijn paard is en hij is mijn maatje, mijn vriend, mijn alles. Grafito IS een droompaard en niet alleen vanwege zijn uiterlijk maar ook vanwege zijn persoonlijkheid en karakter. Het is zo'n fijn paard waarmee ik een mega goed band heb en waar ik altijd zo heerlijk mee heb gewerkt. Hij doet het altijd voor me, heb ook echt een goude draadje met Grafito. Kortom iedere dag tel ik mijn zegeningen en daar is Grafito er zeker 1 van !!!
horsieslii schreef:De fotografen die meegaan:
1. horsieslii
2. SSDesign
3. Ivonka
4. Kasmir
5. Astor
6. Gianti
7. Kkkaren
8. Obelix
9. Laraax
Reservefotografen:
- keeliie