Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sappos schreef:Ik wil niet arrogant zijn maar ik ga niet zoveel moeite doen om 1 paardje mee te nemen. In eerste instantie was deze foto meeting opgesteld omdat Eline/Shetties en ik niet konden op 30 juni en daarom dacht ik eigenlijk dat onze dieren sowieso mee gingen. Maar voor 1 paardjes pass ik. Dan ga ik liever zelf er een keertje heen met 3 pony's en wat extra handen.
NinaCharlie schreef:Dat is ook waarom ik geen modellenvoorkeur heb opgegeven, ik dacht dat het idd naar de paardjes van Sappos en Shetties gericht was
Sappos schreef:Dat zeg ik niet, het idee is gekomen nadat Eline en ik zeiden de 30ste niet te kunnen. Dat staat verder los van deze meeting maar omdat onze dieren leuk gevonden werden is van daaruit het idee gekomen om een mini meeting te houden. Ironisch zou het zijn dat wij het "idee" waren voor het organiseren van deze meeting maar er dan zelf niet bijzitten omdat onze paardjes niet bijzonder genoeg zijn. Nu vind ik het wel leuk om te zien dat je zelf naar variatie van modellen kijkt.
Sappos schreef:Nooor fotomeeting betekent voor mij dieet, evt scheren en meer gesjouw en toilleteren, het is dus alleen maar méér moeite voor mij om er meer mee te nemen. Echter Eline en ik staan 200 meter bij elkaar vandaan, daar gaan we dan op weg met 2 grote trailers omdat zij merries heeft en ik een hengst. Vind ik niet bepaald efficient.
Nelson alleen is een enorm lastige en irritante NelsonVolgens mij is hij nog nooit ergens alleen naartoe gegaan