Fotomeeting Mini's en andere aparte paardjes; Soesterduinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Fotomeeting Mini's en andere aparte paardjes; Soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:23

Ik wil niet arrogant zijn maar ik ga niet zoveel moeite doen om 1 paardje mee te nemen. In eerste instantie was deze foto meeting opgesteld omdat Eline/Shetties en ik niet konden op 30 juni en daarom dacht ik eigenlijk dat onze dieren sowieso mee gingen. Maar voor 1 paardjes pass ik. Dan ga ik liever zelf er een keertje heen met 3 pony's en wat extra handen.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:27

Dat is ook waarom ik geen modellenvoorkeur heb opgegeven, ik dacht dat het idd naar de paardjes van Sappos en Shetties gericht was

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:30

Maar niet alleen voor mij maar ook voor anderen die een flink stuk moeten rijden om 1 paardje op de foto te zetten, dan denk ik tja als er een mogelijkheid is om er meer mee te nemen is het dan niet heel veel moeite voor 1 paardje? Kijk ik woon redelijk om de hoek heb alleen geen eigen trailer dus die moet ik huren maar in een trailer kan ik er zeker 3 kwijt. Daarnaast denk ik dat als ik slechts 1 hengst meeneem hij de trailer AFBREEKT als hij alleen staat, ze staan altijd samen en als ze op pad gaan gaat er minimaal 1 mee. Ik zou het namelijk ook leuk vinden om wat andere modellen te zien maar durf geen 1 pony achter te laten

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 23:39

Sappos schreef:
Ik wil niet arrogant zijn maar ik ga niet zoveel moeite doen om 1 paardje mee te nemen. In eerste instantie was deze foto meeting opgesteld omdat Eline/Shetties en ik niet konden op 30 juni en daarom dacht ik eigenlijk dat onze dieren sowieso mee gingen. Maar voor 1 paardjes pass ik. Dan ga ik liever zelf er een keertje heen met 3 pony's en wat extra handen.

Ik snap even niet waarom jullie denken dat het alleen voor jullie was? En ik snap ook niet wat 30 juni hiermee te maken heeft? Wat is er dan? Deze meeting was bedoelt voor alle mini's en de 10 die de fotografen het mooiste vinden gaan mee.
Ik weet even niet wat ik hier nu mee moet.. Ik heb niet gezegt dat jullie er sowieso een aantal mee mochten nemen.
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 22-06-12 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 23:40

NinaCharlie schreef:
Dat is ook waarom ik geen modellenvoorkeur heb opgegeven, ik dacht dat het idd naar de paardjes van Sappos en Shetties gericht was

Ow gaat dit om de meeting met de 'kleurtjes paarden' in de soesterduinen?
Dit is niet een 2e poging of iets. Dit staat apart van die meeting, ik dacht dat dat duidelijk was.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:41

Dat zeg ik niet, het idee is gekomen nadat Eline en ik zeiden de 30ste niet te kunnen. Dat staat verder los van deze meeting maar omdat onze dieren leuk gevonden werden is van daaruit het idee gekomen om een mini meeting te houden. Ironisch zou het zijn dat wij het "idee" waren voor het organiseren van deze meeting maar er dan zelf niet bijzitten omdat onze paardjes niet bijzonder genoeg zijn. Nu vind ik het wel leuk om te zien dat je zelf naar variatie van modellen kijkt.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 23:49

Sappos schreef:
Dat zeg ik niet, het idee is gekomen nadat Eline en ik zeiden de 30ste niet te kunnen. Dat staat verder los van deze meeting maar omdat onze dieren leuk gevonden werden is van daaruit het idee gekomen om een mini meeting te houden. Ironisch zou het zijn dat wij het "idee" waren voor het organiseren van deze meeting maar er dan zelf niet bijzitten omdat onze paardjes niet bijzonder genoeg zijn. Nu vind ik het wel leuk om te zien dat je zelf naar variatie van modellen kijkt.

Sorry, dat had ik niet begrepen. Ik ben op dit idee gekomen met NinaCharlie omdat mini's vaak hele leuke kleurtje hebben. Dat staat voor mij helemaal los van jullie mini's. Ik zal het topic nog 's doorlezen. Maar het staat voor mij echt los van die meeting.
Edit: Ik heb het even gelezen en het was idd niet mijn bedoeling om voor de andere meeting een nieuwe poging te doen. Eerst zou NinaCharlie die meeting gewoon nog organiseren en ik daarnaast een andere meeting met mini's. Toen bleken er maar 2 modellen te zijn en heeft zij die meeting gecanceld.
Ik doe mijn best om van elke mini's-stal minimaal 1 mini te laten komen omdat ik dat eerlijk vind.
Het spijt me maar er kunnen van Eline en jou niet meer dan 1 paardje mee..

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:53

Dat is goed, dan meld ik mij af voor de meeting voordat mijn evt paardjes bekend worden gemaakt :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:54

Ik wil me er niet mee bemoeien en heb ook niets gezien van die andere meeting, maar het komt op mij een beetje over als, dat als je maar 1 paardje mee zou nemen het te veel moeite zou zijn dus je dan maar zorgt dat er 2 mee mogen. Ik bedoel, voor ons zit er ook enorm veel moeite in, en ik vind het vooral egocentrisch klinken dat je denkt dat er zo'n meeting alleen voor jullie is.
Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt, dit is waarschijnlijk minder waar dan hoe ik het uit oid, en het is niet aanvallend bedoeld ofzo (:

Ik zie dat het al is opgelost :)
Laatst bijgewerkt door Nooor_ op 22-06-12 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 23:54

Sappos schreef:
Dat is goed, dan meld ik mij af voor de meeting voordat mijn evt paardjes bekend worden gemaakt :)

Okee jammer -O- Ik had graag Nelson erbij gehad..

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:59

Nooor fotomeeting betekent voor mij dieet, evt scheren en meer gesjouw en toilleteren, het is dus alleen maar méér moeite voor mij om er meer mee te nemen. Echter Eline en ik staan 200 meter bij elkaar vandaan, daar gaan we dan op weg met 2 grote trailers omdat zij merries heeft en ik een hengst. Vind ik niet bepaald efficient.

Nelson alleen is een enorm lastige en irritante Nelson := Volgens mij is hij nog nooit ergens alleen naartoe gegaan :')

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:02

Dan meld ik me bij deze ook af, de reden heeft Sappos al gegeven ;)

Vind het erg jammer, had graag mee gewild want het leek me wel erg leuk :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:03

Sappos, ja dat snap ik natuurlijk (: Het komt alleen zoals je het net had neergezet wat aanvallend over, en zoals je het nu hebt neergezet minder als "ik, ik, ik". Ookal zal je dat net ook niet zo hebben bedoeld.

Jammer dat jullie dan niet mee kunnen.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 00:04

Sappos schreef:
Nooor fotomeeting betekent voor mij dieet, evt scheren en meer gesjouw en toilleteren, het is dus alleen maar méér moeite voor mij om er meer mee te nemen. Echter Eline en ik staan 200 meter bij elkaar vandaan, daar gaan we dan op weg met 2 grote trailers omdat zij merries heeft en ik een hengst. Vind ik niet bepaald efficient.

Nelson alleen is een enorm lastige en irritante Nelson := Volgens mij is hij nog nooit ergens alleen naartoe gegaan :')

En voor ons (fotografen) 40 uur nabewerken :')
Naja het is niet anders. We hebben nog genoeg andere leuke modellen dus daar ligt het niet aan.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:06

Ja inderdaad het is ik ik als ik denk hmm voor mensen 1 uur rijden, paarden scheren etc etc voor 1 pony terwijl ze er meer opgegeven hebben of meer mee kunnen nemen :=
40 uur nabewerken :') Dat haal ik niet hoor als ik een foto bewerk :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:08

haha nee, maar wij maken dan ook zo'n 1000 foto's op zo'n dag :')

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:15

Ja dat is zo, ik maak ook wel 1000 of meer foto's op een dag maar dan pik ik er alleen de beste uit en dat zijn vaak 5-6 paardjes en niet 10+

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 00:23

Nooor_ schreef:

Of 1631 zoals ik 1,5 maand geleden in Oosterhout :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:25

MadelonSunny schreef:
Nooor_ schreef:

Of 1631 zoals ik 1,5 maand geleden in Oosterhout :')

Nouja, dat is maar 1,5 keer zoveel :')

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:28

Of 1800 op een hengstenkeuring met ehh 200? paardjes

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 00:37

@Sappos Haha :P 1 ding scheelt met keuringsfoto's, die hoef je niet perfect na te bewerken :P

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:37

Wat ontzettend jammer dat jullie niet mee kunnen! Maar wel begrijpelijk als jullie paardjes niet alleen op de trailer kunnen en dat alles er zo aan vooraf gaat, dat is voor 1 paardje inderdaad erg veel werk.

Laten we deze discussie nou niet voeren. Feit is dat zowel fotografen als modellen (nou ja, eigenlijk de eigenaren van de modellen) er veel werk aan hebben, maar uiteindelijk wilt iedereen dat het een gezellige dag wordt met vooral veel mooie foto's. Zonder fotografen kwamen er geen foto's van de modellen, maar zonder al deze mooie modellen zouden wij ook niet kunnen oefenen en zo'n kans als dit, met zo veel knappe paardjes, laat ik natuurlijk niet schieten. Ik ben dan ook heel blij dat ik deze paardjes mag fotograferen.

Nogmaals, ontzettend jammer dat jullie niet meegaan Sappos en Shetties!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:06

heb het idee dat die van mij niet is uitgekozen :o

Zou het nog steeds willen maar er zitten natuurlijk ook wel een boel anderen leuke tussen.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:22

Nouja ik wil zelf idd ook wel een beetje mogen bepalen wie meegaan, Daisy is geen probleem maar wil mijn nieuwe dame dan idd ook graag mee een perlino pinto:
Afbeelding
Die gaan de week voor de shoot als het goed is mee naar de keuring, dus zijn ze nog mooi in shape en geschoren.
En mocht er 1 niet goed voorstaan dan wil ik wel mogen switchen...
Ik wil ook het liefst foto's van diegene waar ik nog niet veel mooie foto's van heb natuurlijk. ;)

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:11

Oeh dies nice <3 stond die niet in de lijst?