Hmm, ik had begrepen dat dit pas in juni/juli zou zijn! Opzich kan ik wel op een ander moment maar ik kan helaas alleen op zondagen en als het slecht weer dan is het voor mij helaas te ver weg want moet met knollie door de regen gaan, heb ik niet zo'n zin in haha!
Nu denk ik wel dat er mooiere plaatjes zijn in de zomer. Ik heb op het moment harig monster in de wei staan en in de zomer zijn alle paarden natuurlijk mooi in hun zomervacht! Of er moet een mooi pak sneeuw zijn, maar dan wordt naar Venlo komen wel lastiger!
Deviltjh, jij woont toch in Baarlo/omgeving? (je had op mijn itp topic gereageerd?) voor 'goede ervaring' mag je altijd bij mij langskomen hoor!! (Kessel)
Als het nu in februari is dan meld ik mij ook graag als model!
Maartje1990
Geplaatst: 09-01-13 01:06
deviltjh schreef:
ik woonde juist bij jou in het dorp en ik kom graag langs!
ohja, dat was het! Verwardde je even met iemand anders, nog dichterbij!!
_Snow_White
Geplaatst: 09-01-13 04:32
Mocht het in juli zijn wil ik me ook wel melden!
Doe zo al her en der wat modellenwerk en vind het gewoon erg leuk. Sinds ik in Canada woon en dus geen paard in Nederland heb, zal ik destijds pas een paard kunnen regelen en heb ik nu dus even geen foto bij de hand Al mijn familie en vrienden (met paard & trailer) wonen in de omgeving Venlo en ik heb zelf een rijbewijs, dus vervoer zal voor mij geen probleem zijn.
ik vind in het voorjaar ofzo ook een beter idee? Kunnen we meer over na denken en misschien genoeg mensen die dan mee doen? bedoel dan kunnen ze het in de agenda zetten ver van te voren hihi
Daarom nu en in de zomer gewoon weer.. Maar als niemand wil 17 februari dan houdt het op natuurlijk. Ga dan niet alleen met bokker Stybba en mijn pony's op de hei staan zonder camera's op ons gericht
Ylvy
Geplaatst: 10-01-13 23:30
Ik ga mee als fotograaf de 17e , zei ik al!
Laatst bijgewerkt door Ylvy op 10-01-13 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt
kan zijn dat mijn moeder wel 16 feb. wilt komen met 2 ponys alleen vraagt ze hoe laat omdat op de 16e dan oefenspringen in velden is dat we dan evt door kunnen rijden hihi