Het is een beetje stil gevallen hier ik ben momenteel zelf even erg druk met de laatste dingen van mijn opleiding, maar zal daarna aan de planning beginnen
He wat jammer! Net nu je een paar weken geen tijd hebt gehad voor de pc... Hopelijk de volgende x meer geluk,,,
Annemiekbram
Geplaatst: 29-07-12 00:10
Hallo allemaal,
Ik wil even laten weten dat ik niet meer mee ga. Mijn hond is namelijk behoorlijk aan het puberen, wat zich oa uit in agressie naar andere honden. Ik vertrouw haar daarom niet meer los met andere honden en zie het niet zitten om op zo'n dag als politie agentje rond te lopen. Wellicht kan ik iemand anders blij maken met mijn plekje? Ik wil jullie veel succes en plezier wensen, en ik duim voor goed weer!!
Gaat deze meeting nog door of niet? tis hier namelijk zo stil.
ik ben trouwens XxNooh op de fotograven lijst! heb me naam verandert
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 12:19
Wat mij betreft wel Het is van mijn kant de laatste tijd een beetje stil ivm erg veel werken Morgen ben ik een dagje vrij en zal ik eens een schema in elkaar proberen te zetten voor die dag.
Het is inderdaad 16 september en ivm het af vallen van annemiek & zoef, kan de 1e reserve dus ook mee
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 11:54
Het was een heel gepriegel (maar ik ben dan ook wel een regelrechte ramp met het maken van tabellen) maar volgens mij klopt het zo aardig. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EIRIHB8H.jpg
Ik heb 2 pauzes ingelast, 1 van 20 min. en 1 van 15 min. Is dit voldoende voor de fotografen? of juist te lang of te kort? Tijden zijn eventueel natuurlijk ook nog aan te passen!
Jeetje van 10 tot 1 is wel lang voor de honden ondanks de pauzes. Is het niet vaak zo dat fotografen in groepjes van 2 werken? Om ook van elkaar te leren en elkaar te helpen? Ik denk dat mijn hond na 2 uur stilzitten en poseren het echt allang gehad heeft en dan moet ze nog een uur. De laatste fotografen hebben dan geen fitte en aandachtige hond meer. Ik wil natuurlijk niet zeuren hoor en ik weet dat er best veel geregel in de organisatie van zo iets gaat zitten dus begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat 3 uur voor elke hond erg lang is.
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 12:44
Vond ik ook en ik heb eerst geprobeerd om inderdaad groepjes te maken, maar kwam steeds niet uit met de fotografen Dan zou de groep honden opgesplitst moeten worden, dat bijvoorbeeld de eerste groep om 9.30 komt en de 2e groep om 11.00 uur. Dat is voor de honden prettiger, maar dat betekent wel dat de 2e groep zelf naar de locatie zal moeten lopen. Verder is het dan ook wel zo handig dat iedereen zich aan de tijden houdt en groep 1 en 2 niet door elkaar komen, zodat men elkaar niet in de weg gaat lopen.
Ik zal er nog eens naar kijken, al is het wel een heel gepuzzel.
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 13:34
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YZBWKDVD.jpg Zo beter? Door het oneven aantal fotografen ontstaat er dan wel 1 groepje met 3 fotografen. Ik heb nog geprobeerd om de groep van 3 steeds te laten variëren, maar dat kreeg ik qua verdeling niet goed. De 2 pauzes heb ik vervangen voor 1 langere pauze, dan zou groep 2 ook bij de parkeerplaats opgevangen kunnen worden.
Voor de honden is deze verdeling beter, weet alleen niet of het voor de fotografen ook haalbaar is zo...
Is voor ons prima hoor, al is het vanwege tijd/afstand misschien handiger als wij in de 2e groep zitten?
Heb alleen wel een maar, Gizmo pubert op dit moment gigantisch. Hij heeft dagen dat hij prima luistert, maar andere dagen doet ie compleet waar hij zelf zin in heeft en is hij slecht te sturen. We zijn hier uiteraard hard mee aan het werk, maar ik weet niet hoe vervelend dit is voor de fotograven, dus vandaar dat ik het hier wel post. Mochten jullie het geen probleem vinden komen we uiteraard nog steeds heel graag, en zullen we zeker zorgen dat hij dan al een aantal dagen goed zijn energie heeft kwijt gekund in de hoop dat hij dan wat rustiger is.
Ik moet me helaas toch afmelden, ik heb het al enorm druk, bovendien is er dat weekend allemaal familie voor onze verjaardagen, ik moet hard aan de slag voor mijn examen jaar, en die dag erna heb ik theorie examen voor de auto, dat ga ik dus helaas niet redden, sorry
gedverderrie waaron zie ik dit topic nu pas...had nog een mooie blue merle schotse collie in de aanbieding. (zie profiel) nu ga ik het voortaan goed in de gaten houden zou het zo leuk vinden om eens mee te gaan. jullie heel veel plezier in ieder geval en ik blijf meelezen tot de foto's..
Ik moet nog even kijken of ik dan moet werken, maar dat horen jullie vanzelf. Tot hoe laat duurde het ook alweer?
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 08:57
Tot ± 12.30/13.00 uur.
Overigens zijn er nog best wel veel mensen die al een hele poos niet meer hebben gereageerd, ben benieuwd of die nog altijd mee kunnen of dat er nog meer afhaken...
Jess
Geplaatst: 04-09-12 09:10
Er mag best nog iemand met een hond afhaken, vind ik helemaal niet erg
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 09:14
Volgens mij komt Barka nu niet meer, aangezien milan_lover zich heeft afgemeld
Oohhh dat had ik even gemist, dacht dat zij een fotograaf was. In dat geval, jeeej Chief mag mee Sorry Milan_lover, ik zal duimen dat je je theorie en en je examens haalt!