Bellatrix schreef:* (ik heb wat jurken van mijn moeder van vroeger. In zwart/wit of sepia met een statig herenhuis als achtergrond kan dat erg mooi worden.)
Lijkt me mooi, maar is misschien wat lastig te combineren met andere thema's als je het bij een kasteel wilt organiseren.
Ik wil wel wat te fotograferen hebben.....
Of gewoon bij een pilaar in de tuin.

als er zoveel reserve fotograven zijn en je inprincipe 10 fotograven 10 modellen heb is t dan niet makkelijk om gewoon 20 fotograven te doen dan kan je werken in groepjes van 2 fotograven 1 model?[/quote]
. Het is niet 1 2 3 klikken. Niet dat ik er ervaring in heb maar er komt wel wat meer tijd bij kijken, overleggen en uitvoeren om tot prachtige model foto's te komen. Je kan nog beter bijvoorbeeld 5 modellen hebben en dan 2 fotografen per model. Hou je het overzichtelijk. Thema's klein maar je kan het uitbreiden aan het einde dingen samen te voegen desnoods.
Maar het is een keigaaf idee en zou jammer zijn als iedereen er uiteindelijk in verzuipt, qua tijd en modellen en mogelijkheden. Want dat lijd alleen maar tot slechte foto's.
! jij bent goed
!