(Wat goed was, want ik ben echt een drama aan het koppelen van boktnamen aan echte namen lol
)Zal ik even kijken hoe het met die kortingvouchers zit die ik nog heb? Weet niet of hij geldig is voor Arnhem, dus even checken..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(Wat goed was, want ik ben echt een drama aan het koppelen van boktnamen aan echte namen lol
)
Handig van je kortingsbon. Hopelijk is hij geldig!
).
Dan hoor ik vanzelf wel wie er gebruik van wilt maken en koop ik de kaartjes van de week alvast, stuur ik dan iedereen een PB met mijn rekeninggegevens en komt het wel goed

Jammer dat je niet mee kunt. Hopelijk de volgende keer dan maar.
Maar het nadeel is dat je het snel moet weten, omdat zij kaartjes voor ons zal gaan bestellen. Hoop dat je gewoon mee kan.
Ik heb nu dus voor mezelf en:WildWings schreef:Top! Ik bestel halverwege/ eind deze week de kaartjesIk heb nu dus voor mezelf en:
Bagheera_206/Richard
borrie01/Sharon
Jinte/Mariska
Ik heb nog 2 kortingsvouchers over. Zouden de volgende twee fotografen zsm kunnen laten weten, of ze ook alvast een kaartje willen met 5 euro korting?
Aniek1985/Aniek - Mossel / Margot
Margot, laat jij het ook nog weten vanavond?
Iedereen die zijn geld heeft overgemaakt ontvangt zijn kaartje meteen (als ze digitaal zijn, wat ik wel denk). Je moet hem dan wel zelf printen en meenemen de 21ste oktober - mijn hoofd is namelijk een beetje een zeef, dus dit is veiliger voor iedereen
Voor je het weet is het al weer zo ver.
ik ga het echt niet redden financieel gezien
Stom geld ook altijd.