Mijn oude losse TomTom heeft denk ik inmiddels verouderde kaarten , maar TomTom en Here op mijn mobiel zijn helemaal up-to-date. Gooi ik daar nog even 50MB voor tegenaan in Duitsland moet ik een heel eind kunnen komen. Kost bij Hi/KPN iets van 2,50 dan die dag.
Jat gewoon die van mijn pa mee die heeft ons vorig jaar in tsjechie overal heen gebracht zelfs de kleinste straatjes
Ik heb ook een europa-nep-tomtom. Als ik zelf ga rijden, komen we uit in Barcelona met mijn richtinggevoel (ook leuk trouwens)
My_Little_P schreef:Ik heb ook een europa-nep-tomtom. Als ik zelf ga rijden, komen we uit in Barcelona met mijn richtinggevoel (ook leuk trouwens) Ik zit bij jou in de auto...
Ik heb geen TomTom, die lag in de auto toen de auto werd gejat vorig jaarmaar zoals de planning nu is, hoef ik niet te rijden
ik heb mijn definitieve rooster en ben 26ste vrij, alle dagen daar omheen moet ik wel werken van de week ervoor en erna
Bagheera_206 schreef:Nee, maar die app spreekt wel een aardig mondje Duits. En dan versta je er niks van? Of vertaald het alles voor je naar NL?@ Marjoow, Jammer maar dat lijkt mij wel verstandig om af te melden.
Ik versta het maar voor een deel. Borden lezen in het Engels bij de dieren is denk sneller dan laten voorlezen in het Duits.