Het is als topic starter nooit goed genoeg... Francien je doet het goed zo hoor! Het weer is gewoon te wisselvallig, en het kan elk moment om slaan. En al is er wel zon zondag, jammer maar helaas. Volgende keer beter
Ik denk idd dat je het als TS van een fotomeeting erg moeilijk hebt. Het is best veel werk en iedereen wil weer wat anders. En op internet kunnen dingen nou eenmaal heel anders overkomen dan men eigenlijk bedoelt. Je hoort geen toon in iemands stem en je kan iemand niet aankijken. Dus dingen worden snel verkeerd opgevat.
Ik hoop dat jullie dit uit kunnen praten want ik zou het echt heel erg jammer vinden als Cyn door dit nu niet meer model wil staan.
Voor iedereen jammer dat het weer het niet toe laat om te fotograferen. (denk dat er weinig andere keus is dan aflassen) Als er een andere datum komt kan ik hopelijk/misschien toch nog mee!
Hier in Lelystad, (redelijk in de buurt dus) hele dag heel donker en grauw geweest. Zeker juiste keuze geweest, want ondanks waarschijnlijk droog weer was het echt veel te donker en grauw.
Hier heeft het vannacht geregend en nu al de hele dag droog en zon, maar ook ik zit niet echt in de buurt van Lelystad. Gelukkig Wendy_komen, dan zijn we niet voor niets allemaal niet gegaan.
hier ook wel droog geweest, afentoe en zonnetje maar toch veel donkergrijze dreigende lucht gezien.. tja, liever een strak blauwe lucht natuurlijk, ik begin maar alvast met duimen voor de andere datum
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 15:43
De datums zijn bekend:
2 juni
9 juni
16 juni
Graag achter de datums je naam schrijven. (: De datums met de meeste stemmen word de nieuwe datum