Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ania schreef:Mag ik hier even zeggen hoe fijn ik het vond met iedereen? Stuk voor stuk mooie, leuke modellen met prachtige kleding en gezellige, niet arrogante, leuke fotografen!
Ania schreef:Mag ik hier even zeggen hoe fijn ik het vond met iedereen? Stuk voor stuk mooie, leuke modellen met prachtige kleding en gezellige, niet arrogante, leuke fotografen!
borrie01 schreef:Ik hoop echt zo dat we nog een keer een meeting gaan doen.
Vandaag toch maar naar huisarts geweest ik heb een klauwhand door een kapotte of beknelde zenuw en moet naar de neuroloog. Toch een verstandige keus geweest om te stoppen.
solarpleure schreef:Ania schreef:Mag ik hier even zeggen hoe fijn ik het vond met iedereen? Stuk voor stuk mooie, leuke modellen met prachtige kleding en gezellige, niet arrogante, leuke fotografen!
Mag ik er even bij zeggen dat ik het totaal met Ania eens ben! Fijne fotografen die open stonden om zelf dingen te leren, maar ook andere willen leren. Iedereen was behulpzaam en er was een fijne sfeer!
borrie01 schreef:Ik hoop echt zo dat we nog een keer een meeting gaan doen.
Vandaag toch maar naar huisarts geweest ik heb een klauwhand door een kapotte of beknelde zenuw en moet naar de neuroloog. Toch een verstandige keus geweest om te stoppen.