Fotomeeting Lelystad - 26 mei 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: Fotomeeting Lelystad - 26 mei 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:34

Ik dacht dat het morgen pas werd beslist.. Maarja, jammer.
Hoor wel van een nieuwe datum.

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:36

Jammer maar zat erin, mijn wedstrijd van morgen is ook afgelast

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:37

Weet je wat het is.. wat wij ook mogen beslissen, geen enkele beslissing is goed genoeg.
De kans op regen is zeer groot, de fotografen willen droog weer, besluiten wij om het door te laten gaan en het gaat regen hebben wij de verkeerde beslissing genomen. Modellen nat en onbruikbaar, fotografen niet blij. Dat risico is voor ons te groot gewoon. Want hoe mooi het ook was vandaag we hebben wel diverse kleine en verschillende buitjes gehad en dat zullen we dan wellicht zondag ook houden. (zeer grote kans op)
Zoals we nu besloten hebben, en zondag schijnt de zon de hele dag, dan is het wederom weer een verkeerde beslissing van ons. Maar het eerste weegt voor ons zwaarder dan het laatste vandaar nu al het besluit en dan weet iedereen tijdig waar die aan toe is.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:39

Voor mij 'fijn' dat de meeting verplaatst wordt, maar anders had ik niet kunnen komen zondag.
Maar uiteraard wil ik volgende keer graag mee als de nieuwe datum bekend is!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:40

Ik zeg gewoon jammer Francien.. Eerste keer uitgekozen als model, als het dan niet doorgaat, tuurlijk vind ik het dan jammer.. meer heb ik niet gezegd. Uitleggen of verdedigen is dus ook totaal niet van toepassing.

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:45

Beter het zekere voor het onzekere! Weer is er wisselvallig ;)

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:47

Mag geloof ik nooit ergens op reageren.. :\ Tis altijd gelijk een aanval, uitleg of verdediging. Geloof dat ik als organisatie daar toch best een beetje recht op heb dat iedereen gelijk weet hoe, wat en waarom besloten is.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:50

Ik zei het alleen omdat ik dacht dat je reageerde op mij omdat ik zei 'ik dacht pas dat het morgen bekend werd gemaakt'.

Maar laat ook maar zitten... wat ik ook zeg wordt ook verkeerd opgevat terwijl ik er helemaal niets mee bedoel.. Snap ook niet echt wat je negatief aan mijn bericht opvat.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:58

Cynthia zodra ik maar een reactie op "een" bericht van jou plaats, al is het ter info zegt je bijna direct dat ik me aangesproken voel, dat uitleg n.v.t. is, of dat ik me niet hoef te verdedigen. Dit doe ik niet om mensen te plagen. Mijn reacties zijn over het algemeen ook algemeen bedoeld net als de reactie die ik hierboven plaatste.
Die kan je zelf opvatten zoals je zelf wilt, maar jij weet als geen ander van organiseren van meetings dat je iedereen graag op de hoogte wilt houden en soms uitleg wilt geven waarom besluiten zijn gemaakt.

Chantal1609

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:04

Francien

Totaal begrijpelijk! Vooral met al die dure apparatuur wil je dat risico niet lopen.
Wel jammer natuurlijk, hoop nog heilig dat ik mee kan O:)
En als organisatie zul je het waarschijnlijk nooit iedereen helemaal tevreden kunnen maken omdat iedereen een ander idee heeft over dingen.
Maar ik denk dat iedereen wel begrijpt waarom het afgezegd wordt en daar waarschijnlijk ook wel begrip voor heeft.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:06

Ik vind dat je een beetje overdrijft. Volgens mij is dit pas de 2e keer dat ik op iets van jou reageer omdat het bij mij overkwam dat je het over mij hebt, omdat het dan een bericht was die echt vlak nadat ik reageer, kwam. En ik zeg helemaal niets negatiefs. Maar goed jammer dat jij dit blijkbaar iedere keer zo ziet terwijl dit nog maar 2x is voorgevallen.

Volgens mij kan ik mij maar beter afmelden. Veel plezier. :)

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:13

Waarom zou je moeten afmelden? Omdat wij even een meningsverschil hebben?? Je mag me ook ongelijk geven hoor maar dacht dat jij als fanatiek organisator van verschillende goed gelopen meetings mij wel zou begrijpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:16

Nee niet afmelden cynthia!
jullie vatten elkaars opmerkingen gewoon niet op als de ander had bedoeld, maarja niemand bedoeld het zo, laten we gewoon weer gezellig verder gaan, sfeer was erg fijn in het topic, wil ik graag houden zo :)

Reserve datum word weer wat, waarschijnlijk kan niet iedereen mee, jammer maar helaas, we gaan even nadenken over een nieuwe datum!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:18

*duimt dat niet in laatste 2 weekenden van juni zit*

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 23:18

Gianti schreef:
*duimt dat niet in laatste 2 weekenden van juni zit*

Stille hint kuchkuch hahaha

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:19

O:)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:23

Misschien omdat ik heel veel gezeik heb achter de schermen bij mijn meetings, maar ik vind het gewoon jammer hoe dit gaat en ik ben er een beetje klaar mee.. Met meetings in het algemeen. Je doet het niet goed of het deugt niet.

De 1e keer dat in dit topic iets vroeg (waarom een meeting door 3 personen georganiseerd leek te worden door 1, en dat ik nieuwsgierig was waar de rest van de organisatie was), werd er ook gelijk fel gereageerd. Het was maar een vraag.

En nu ook weer. Nogmaals; ik dácht dat je op mij reageerde, omdat de uitleg echt zo vlak na mijn berichtje kwam. Waar ik niks mee bedoelde. Als ik dan vervolgens reageer 'Francien, ik zei alleen dat ik het jammer vond..' etc, kan je toch ook gewoon zeggen 'oh Cynthia ik had het niet speciaal tegen jou hoor ;) ', nu reageer je weer gelijk zo fel alsof je van mij niets mag zeggen ofzo? :+

't is echt nooit goed hoe ik bij jou een vraag stel, even iets zeg, of wat dan ook. Terwijl er geen enkel woord van mij negatief bedoelt is.

Dus nee, ik snap er echt geen donder van wat jij tegen mij/mijn reacties, hebt. :+

EDIT: typo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:34

Hmm ik vind opzich dat de sfeer prima is in het topic, en de organisatie gaat prima, Tja, soms wacht een schema'tje even op zich, maar het was zeker niet zo dat we alles op het laatst hebben gemaakt.. Ik vind het jammer dat jij het jammer vind hoe het hier gaat (lekkere zin :') ) ik ervaar het persoonlijk anders... Jullie vatten elkaars opmerkingen gewoon anders op dan dat ze bedoeld zijn, en ik denk dat het het beste is dat er niet teveel op elkaar gereageerd moet worden, en gewoon met een korreltje zout nemen.. ik hoop dat niemand deze meeting met een vervelend gevoel verlaat, dat zou ik persoonlijk jammer vinden!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:37

Uhm, Frederieke? Nu vat je me weer verkeerd op? :D
Waar zeg ik dat ik niet tevreden ben over jullie organisatie? Helemaal nergens..
Ik zeg toch alleen dat ik het jammer vind hoe er gereageerd wordt op 2 van mijn berichten... ik heb helemaal nergens gezegd dat dingen te laat zijn gemaakt, te weinig is ingelicht, of weet ik wat? Waar haal je dit vandaan..

Het is echt alsof mijn woorden helemaal verdraaid worden hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:47

maar ik vind het gewoon jammer hoe dit gaat en ik ben er een beetje klaar mee..
ik maakte dat op uit deze zin in je vorige post :) dat was dus niet hoe je het bedoeld had blijkt, my bad :')

ik probeer de boel ook maar een beetje te sussen ;) :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:48

Frederieke_ schreef:
maar ik vind het gewoon jammer hoe dit gaat en ik ben er een beetje klaar mee..
ik maakte dat op uit deze zin in je vorige post :) dat was dus niet hoe je het bedoeld had blijkt, my bad :')

ik probeer de boel ook maar een beetje te sussen ;) :')

......Met meetings in het algemeen. Je doet het niet goed of het deugt niet.

:+ Iets verder lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:53

Ja dat heb ik gelezen, maar toch concludeerde ik daar iets uit, wat jij kennelijk niet bedoelde :') dat is dus het hele punt, meningsverschil word halve ruzie :') ik voel me niet aangevallen oid hoor maar snap best dat er irritaties kunnen ontstaan... laten we er maar over ophouden want dit gaat nergens over :') ik TEM wel even om te vragen of een mod dit even wil wissen :) toch? lijkt me wel zo handig, om de rust te bewaren en verdere onbegrip te voorkomen :) voortaan gewoon iets genuanceerder reageren :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-05-13 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:56

Okè, maar haal mij ieder geval maar van de lijst.
Vind het niks dat mijn berichten zo raar en negatief opgevat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:58

Oh maar zo bedoel ik het helemaal niet! mod temmen is niet per defintie iets slechts toch? dacht is wel handig om het overzicht/rust te bewaren en onbegrip te voorkomen... ik dacht dat de discussie verder klaar was en dat het geen nut meer had om alles te laten staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:05

Vind het wel heel jammer, zo had ik het écht niet bedoeld hoor :n