Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuggetbaze schreef:30 juli tot 5 augustus ben ik weer in Limburg, Nieuw-Bergen. Ik zou dan ook graag iets willen uitwerken voor mijn portfolio![]()
Ik zat te denken aan een soort thema uit te werken. Denk aan fairy, gothic, classic theme. Iets waarmee je jezelf als model leuk kunt aankleden en eventueel je paard/hond. Locatie + costume/props zijn dus wel belangrijk hiervoor. Sta nog wel open voor leuke thema's! Bedoeling is dus wel een fotoshoot met je paard of hond. Zouden de hond/paard dan altijd nog apart kunnen nemen.
Naast foto's zou ik dan ook graag (in dat thema) samen met mijn vriend een korte video erover maken, soort sfeervideo.
Ik ben wel bereid om een stukje te rijden +/- 20 minuten, vind een uur rijden ook niet erg maar zit een beetje krap met cash door studie. Misschien tegen die tijd minder last van ghehe.
kyrkelover schreef:Nuggetbaze schreef:30 juli tot 5 augustus ben ik weer in Limburg, Nieuw-Bergen. Ik zou dan ook graag iets willen uitwerken voor mijn portfolio![]()
Ik zat te denken aan een soort thema uit te werken. Denk aan fairy, gothic, classic theme. Iets waarmee je jezelf als model leuk kunt aankleden en eventueel je paard/hond. Locatie + costume/props zijn dus wel belangrijk hiervoor. Sta nog wel open voor leuke thema's! Bedoeling is dus wel een fotoshoot met je paard of hond. Zouden de hond/paard dan altijd nog apart kunnen nemen.
Naast foto's zou ik dan ook graag (in dat thema) samen met mijn vriend een korte video erover maken, soort sfeervideo.
Ik ben wel bereid om een stukje te rijden +/- 20 minuten, vind een uur rijden ook niet erg maar zit een beetje krap met cash door studie. Misschien tegen die tijd minder last van ghehe.
Ik zit heel dicht bij nieuw bergen in de buurt.
Granoek schreef:Ik zoek misschien iemand omgeving Weert/Stramproy om wat foto's van Murphy te maken op korte termijn, liefst aanstaande maandagOf donderdag/vrijdag 's morgens.
Gewoon wat 'portret'-achtige foto's, rennen en gek doen is niks meer voor hem.
Prijs maakt niet zoveel uit, kwaliteit(/kwantiteit) des te meer![]()
edit: Murphy is een Engelse Cocker
xoranlover schreef:kyrkelover schreef:Het blijft voorlopig prachtig weer. Iemand wellicht interesse om mijn arabisch volbloed hengst te shooten. Heb nu in Juli ook niet zo'n strak wedstrijdschema dus zou mooi uitkomen.
Oh ja ikke! Wil heel graag nog een arabische volbloed shooten. Heb je showtuig?