Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saar88 schreef:Naast de gevalletjes overmacht wil ik toch wel even kwijt dat ik het niet netjes vind voor zowel de andere deelnemers als de organisatie dat zoveel mensen zich zo laat nog afmelden. Regel volgende keer eerst dingen als vervoer etc voor je je aanmeldt. Geen persoonlijke aanvallen, maar in het algemeen. Voorkomt een hoop teleurstelling..
Felicity2511 schreef:Ik ben, als fotografe, nog steeds present de 26ste. Alleen lukt het mij niet als het eerder gaat worden.
Ik had al aangegeven dat ik het niet ga redden om voor 10.30uur te komen.
AvBreukelen schreef:Als het mogelijk is, kan ik dan de 26e zo laat mogelijk?
Peelie schreef:Ik wist niet dat ik in de gaten gehouden werd. Ik wilde geen valse hoop geven dat ik zou komen. Maargoed
Sanne_com schreef:Tot hoe laat gaan we de 26ste door?
Ik moet ook nog een paartje doen, of dat even verzetten maar dat moet ik wel van te voren regelen
Cynn schreef:Felicity2511 schreef:Ik ben, als fotografe, nog steeds present de 26ste. Alleen lukt het mij niet als het eerder gaat worden.
Ik had al aangegeven dat ik het niet ga redden om voor 10.30uur te komen.
Ik ga het toch echt Ietjes naar voren verschuiven, omdat 't gewoon niet anders kan. Ik kan moeilijk het echt alleen maar langer maken. Kan me voorstellen dat mensen nog een eind moeten reizen, maar het is in mijn ogen minder vervelend om iets eerder je bed uit te moeten maar wel gewoon thuis te zijn met 't avondeten met familie/gezin, dan andersom.
Kan echt niet iedereen 200% happy maken. Doe ook maar m'n best om de meeting goed te laten verlopen en dat er nog wat mensen van de 19e alsnog gezellig mee kunnen op de 26e.
Felicity2511 schreef:Dan moet ik mij helaas afmelden. Heeft niks te maken met eerder uit bed komen, maar met vervoer wat hier nog naartoe moet (uur rijden).
Helaas. Ik had er naar uitgekeken om paarden op het strand te fotograferen.
Veel plezier!