Heidilover met Pamba en ik met Ozzy. Moeten ons afmelden door (vervelende) omstandigheden. Iedereen heel veel plezier gewenst en hoop op een mooi resultaat!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 09-12-16 12:53
Jammer..
Edit: Ik hou qua foto richtlijnen, de openingspost van de TS aan.
Laatst bijgewerkt door Cynn op 09-12-16 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil ook nog wel graag. Ochtends moet ik alleen werken. Dus dat is voor mij ook geen optie. Balen als een stekker dit... want met regenachtig weer is gewoon niet echt te doen, kan wel, maar is wel vervelend met fotograferen.
Ik zie inderdaad dat ze wel neerslag verwachten maar in hoeveelheid (1mm zie ik staan) valt t geloof ik wel mee.. ik ga weer balen als een stekker als we t afblazen en t valt weer onwijs mee.
Had er zoveel zin in..
Dus ik laat t aan de modellen en de rest van de fotografen over wat ze willen
Tessa en ik ook. Alleen Tessa vind morgenochtend wel wat laat om een knoop door te hakken, ze wil ergens anders heen als dit niet doorgaat namelijk. We kunnen t ook vanavond beslissen?
wat mij betreft ook ok om vanavond de knoop door te hakken. Ik woon er dichtbij en het miezert hier al de hel dag en behoorlijk dikke mist die maar niet wegtrekt! Wel balen, het lijkt ons niet gegund...Maar laten we nog niet opgeven! Even de lokale voorspellingen goed checken vanavond!
Ik woon er ook heel dichtbij (naast ongeveer ) maar met het weer zoals vandaag hier gaat het niks worden. Hele dag mistig en miezerig. Morgen wordt volgens de lokale berichten niet veel beter.
Eigenlijk is dit een rottige periode voor een fotomeeting omdat je erg afhankelijk bent van het weer, een koude dag met een mooie zon is nooit verkeerd maar een dag als vandaag is voor foto's niks.
Ik pak het graag in het voorjaar weer op en degene die nu hebben aangemeld hebben dan uiteraard voorrang