Heb al een paar collega's gehad die erg enthousiast waren over de website / foto's. Echt van waaaaauw en oooh wat gaaf, ik wil ook met mijn hond... I like...
Jaaa er zijn echt zulke toffe foto's uit gekomen, toppie dames Misschien een Winter Wonderland editie ook wel leuk....
Ten tijde dat het kouder wordt en er kans is op sneeuw, misschien wel een leuke idee ja Maar de modellen moeten het dan ook wel leuk vinden
Hierbij bijna alle modellen! Alleen nog Chip en DaleBeertjeKikoHeroHabibiWijziging: door upload is de kwaliteit naar beneden gegaan
Een winter editie met sneeuw zou inderdaad super vet zijn!Uiteraard meld ik me dan weer aan met Benno!
Ben wel benieuwd van welke fotografen er van deze shoot nog foto's komen? Ik heb even geen overzicht, afgelopen week wat ziekenhuisgedoe gehad. Van twee fotografen staan de foto's inmiddels op de weebly site toch?Ik vind de foto's tot nu toe echt supergaaf! Wintereditie lijkt me leuk!Dikke laag sneeuw, en dan Habibi laten graven, zodat de sneeuw aan de achterkant omhoogvliegt.Lijkt mij gaaf op de foto
De foto's die er nu zijn zijn ook al enorm gaaf.Heb van héél veel mensen positief commentaar gehad al.Ik maak een topic op bokt als van alle fotografen de resultaten er zijn.Facebook twijfel ik nog, nu al met wat er al aan foto's is, of nog even wachten....
Mijn foto's zijn nog onderweg, Sorry. Een beetje een drukke week op school. Vrijdag ben ik de hele dag vrij dus kunnen jullie foto's verwachten
Even een oproepje voor de fotografen [FM] 3-12 & 4-12 Fotomeeting Rhodesian Ridgebacks! Fotografen gez
Aaaah Sorry Heb ze wel bewerkt maar heb geen tijd gehad om het te uploaden! Ik hoop vandaag na het werk even tijd te hebben en anders morgen!
De ochtend groep is klaar!!Alleen willen sommige foto's niet op de site, de diavoorstelling pakt ze niet...Dus die foto's staan hieronder