[MP]B'zwaag/DrentsFrieseWold Herfst sprookje Once Upon aTime

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:06

En zijn we er allemaal klaar voor?

Mariett
Blogger

Re: [MP]B'zwaag/DrentsFrieseWold Herfst sprookje Once Upon aTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:13

Ik wel! Ik hoop het weer ook :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:16

Hoop ik ook ja. Kan ik meteen mijn nieuwe geheugenkaart testen. :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:37

Wacht...domme vraag.
Welke datum was het ook alweer ? :Y)

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:43

16 oktober :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:51

Runa schreef:
16 oktober :)

Top! Zat ik toch goed :)
Had geen zin om al die berichten terug te lezen :o

Nadia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:35

Ben er klaar voor en zin in!! :D

Nadia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:39

Was er al een tijd afgesproken? En heb je een adres voor me waar ik de gps op in kan stellen?
Dan kijk ik even hoe lang ik er over rij :)
Als er nog iemand is die vanaf omgeving meppel komt zouden we kunnen carpoolen ;)

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 15:33

Nog maar een weekje te gaan! :#

Ik wou om 2 uur echt beginnen, dus als we om half 2 afspreken op de parkeerplaats hebben we tijd genoeg om naar de locatie te lopen (+- 15 min) en hebben we nog wat speling ertussen.
Ik heb nu per model 20 minuten gedaan inclusief wisseltijd. Vind het zelf wel prettig dat je wat tijd hebt om even rustig te kijken waar je precies gaat staan enzo, en nog kan wisselen van plek. Maar als jullie dit allemaal te lang vinden kan het nog worden veranderd.

Is het schema zo een beetje goed?
Afbeelding

De navigatie kan je instellen op Van Harinxmaweg 10, 9244 CJ Beetsterzwaag, dat is Lauswolt. Direct daarna is een klinkerweggetje richting het bos. Die moet je inslaan en dan gewoon de weg volgen tot een parkeerplaats.
De parkeerplaats is NIET lang genoeg om met een trailer te parkeren, dus het beste kan je even doorrijden en dan in de berm parkeren, er komt weinig verkeer langs.
Afbeelding

Gister ben ik naar de plek geweest, en ze hebben daar nu ook beelden uitgezaagd! Of tenminste, het is me nu pas opgevallen. De foto's zijn totaal niet representatief voor hoe mooi het daar in het echt is! Er is een groot stuk bos en vlak bij een iets groener stuk en een meertje met lang riet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:43

Word dat allemaal niet een beetje laat dan ? Ik moet best een eindje rijden namelijk :')

Dan ben je pas na 6e klaar ?

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 19:50

Ik denk niet dat de rookfoto's en de rijfoto's zo heel lang duren. Ik wou iedereen tegelijk laten rijden, er is ruimte genoeg en zo kan er sneller achter elkaar gefotografeerd worden. We zijn om half 4 klaar met de portret foto's, dus voor 6 moet zeker lukken denk ik. :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:01

Bamii schreef:
Ik denk niet dat de rookfoto's en de rijfoto's zo heel lang duren. Ik wou iedereen tegelijk laten rijden, er is ruimte genoeg en zo kan er sneller achter elkaar gefotografeerd worden. We zijn om half 4 klaar met de portret foto's, dus voor 6 moet zeker lukken denk ik. :)

Okee.. nou dan moet ik maar ergens onderweg eten dan :Y)
Had verwacht dat het in de ochtend zou beginnen.

Nadia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:03

Mijn voorkeur gaat ook uit naar eerder. Ik zou eigenlijk uit eten in de avond..

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:05

Ik woon dichtbij en voor mij is dit prima :) maar eerder zou ook niet erg zijn hoor!
Bos ziet er erg gaaf uit!

Ik neem trouwens een vriendin mee, als zij het niet te laat vindt. Die gaat mij dan een beetje helpen met paarden mooi laten kijken enzo :) en ze zou mij graag eens 'aan het werk' zien. Is dat een probleem?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:11

Ja ik heb ook liever eerder :j

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 20:13

Hoelaat wouden jullie dan beginnen? Als iedereen het dan er mee eens is kan dat wel denk ik.

Is prima hoor Mariett! Leuk (en handig!) :D

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:16

Qua locatie is dit wel meertje met het eilandje waar al die beelden zijn, achter het Witte huis zeg maar? Of is dit bij de ijsbaan (waar die container ook staat) naast Lauwswold?
Qua tijd maakt het voor ons niet heel veel uit omdat het vlakbij is. Maar aangezien we nog rijdend terug moeten en het steeds eerder donker wordt vind ik eerder afspreken geen verkeerd idee.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:19

Mariett schreef:
Ik woon dichtbij en voor mij is dit prima :) maar eerder zou ook niet erg zijn hoor!
Bos ziet er erg gaaf uit!

Ik neem trouwens een vriendin mee, als zij het niet te laat vindt. Die gaat mij dan een beetje helpen met paarden mooi laten kijken enzo :) en ze zou mij graag eens 'aan het werk' zien. Is dat een probleem?

Wordt gezellig Berber mijn "hulp" gaat ook mee. Met z'n vieren gaat het vast lukken :)

Van mij mag het ook wel eerder, maar maakt me niet perse uit.

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:23

En nu ik Runa niet mee kan nemen, kom ik met Tennan mee om ook te helpen haha. Hulp genoeg in ieder geval! :D

Ik kan trouwens ook nog wat spullen meenemen als iemand dat wil, ik heb nog wat nepbontjes en een echt zadelbontje, een zwaard en een pijl en boog en nog wat capes (groen, bruin en zwart + een blauwe kaproen) mocht iemand nog op zoek zijn!
Laatst bijgewerkt door Runa op 09-10-16 20:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:24

Nou ik zou zelf persoonlijk eind ban de ochtend beginnen. Rond 11/12uur. Dan heb je ook nog tijd mocht het wat uitlopen of mocht er iets misgaan :)

Dan is iedereen weer optijd terug ook.
Maar dat is mijn idee ervan :)

Nadia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:26

Ik ga voor 12u? :)

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 20:47

Swift schreef:
Qua locatie is dit wel meertje met het eilandje waar al die beelden zijn, achter het Witte huis zeg maar? Of is dit bij de ijsbaan (waar die container ook staat) naast Lauwswold?
Qua tijd maakt het voor ons niet heel veel uit omdat het vlakbij is. Maar aangezien we nog rijdend terug moeten en het steeds eerder donker wordt vind ik eerder afspreken geen verkeerd idee.

Achter het witte huis, maar te paard kan je niet bij dit stuk komen doordat er een smal bruggetje staat. Daarom gaan we via de Poostweg :)

Ik ga thuis even overleggen of 12 uur oke is.

Ik heb ook een heel Pinterest bord met allemaal leuke leuke poses en andere ideeën. Vorige keer waren ook een paar fotografen met een aantal voorbeeld poses op hun mobiel, dat vond ik wel heel fijn. Heb je ook eens wat andere poses. Zal even kijken of ik die kan delen hier. Heb er zo'n zin in! :D

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:03

Je kunt om het meertje heen rijden en zo het bruggetje vermijden. Via de Poostweg gaat voor zover ik weet niet lukken omdat ze daar nu al die smalle doorgangetjes hebben gemaakt. Daar pas je met een een gezadeld paard niet doorheen helaas...

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 21:23

Lukt het nog om met meertje heen? Ik kan mij nog wel een keertje herinneren dat ik daar weer achterwaarts terug moest omdat ik met mn dikke fries er niet meer tussen kon _O- En vanaf het Witte Huis ben ik ook een keer wandelend weer terug gegaan, met de rolstoel was dat niet te doen. Maar als jij zegt dat het wel kan wil ik vrijdag nog wel een keertje te paard daarnaartoe. Welk pad vanaf de parkeerplek bij Witte Huis ga je dan in?

Gister ben ik via de Poostweg gegaan, gewoon via het normale pad, en dat lukte wel.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:31

Vanaf de andere kant ben ik er vorige week nog omheen gereden en dat lukte gewoon, dan hoef je niet langs dat smalle stuk. Pas jij wel tussen die smalle doorgangetjes door? Of is er een pad dat niet afgesloten is met zo'n hek? Ik wil zelf sowieso wel graag via de kant van het witte huis gaan, dat is voor ons namelijk veel dichterbi.