Ik ook met Photoshop in combinatie met Paint Shop Pro. Wil ook wel een before-after laten zien hoor geen probleem, weet van mezelf dat ik graag (extreme) bewerkingen toepas en daar is mijn stijl ook naar
Oké ik had gehoopt dat ik ze vandaag online kon knallen, maar helaas helaas helaas het wil gewoon niet. Als iemand een upload progamma weet, want ik word zo langzaamerhand een beetje gek ervan !
Ondertussen bewerk ik de foto's gewoon en kan ik ze dan hopelijk uiteindelijk 1 in keer allemaal online knallen !
Wat wil niet dan? Je kunt ze toch via heel veel verschillende sites uploaden? Je hebt geen eigen site denk ik? Dan heb je nog tinypic.com, imageshack.us, photobucket, facebook etc.
Mijn voorproefjes komen hopelijk morgen Iets met nog 2 fotoshoots en werken haha :p
Colaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-16 20:14
Limoen schreef:
Wat wil niet dan? Je kunt ze toch via heel veel verschillende sites uploaden? Je hebt geen eigen site denk ik? Dan heb je nog tinypic.com, imageshack.us, photobucket, facebook etc.
Dat wil allemaal niet, ik heb dat al tig keer geprobeerd. Dan blijft alleen FB over....