[M][P] Fotomeeting Havelte juni '16; THEMA SPROOKJE!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 16:03

Bamii schreef:
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Mooie foto's daar tussen de bloemen. Waar in havelte is het precies? Zag in een ander topic ook foto's voorbij komen in het water, komen wij daar ook? Dat lijkt me echt heel gaaf, volle galop door het water :P

Ik heb mn jurkje binnen gekregen. En hij is echt heel leuk. Maar het is zo lelijk met de stof die ik in gedachte had :') De onderkant valt helemaal niet mooi, anders toen ik het eerder gepast had. Maar ik heb alweer hele andere ideeën dus het komt goed!
(let trouwens niet op het paard, die is door de examens al een tijd niet meer geborsteld/gevlochten/gereden := )
[ [url=m/2T6URj.jpg]Afbeelding[/url] ]

http://boktimg.nl/img/m/eYcleg.jpg

Ik heb eventueel nog een zwart jurkje te leen, zelfde model als op de foto. Voor kort en achter lang. Het liefje is met pailletjes versierd en bandeau model. Meest links (naja niet helemaal links, dat is mn idiote vriend die mij na doet :') )https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/11022526_651871214919484_4405735393348182515_n.jpg?oh=bb35026c7a155b6f359c4dc3d6a80801&oe=57DC6A93

Heel mooi! <3

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 16:03

Bamii schreef:
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Mooie foto's daar tussen de bloemen. Waar in havelte is het precies? Zag in een ander topic ook foto's voorbij komen in het water, komen wij daar ook? Dat lijkt me echt heel gaaf, volle galop door het water :P

Ik heb mn jurkje binnen gekregen. En hij is echt heel leuk. Maar het is zo lelijk met de stof die ik in gedachte had :') De onderkant valt helemaal niet mooi, anders toen ik het eerder gepast had. Maar ik heb alweer hele andere ideeën dus het komt goed!
(let trouwens niet op het paard, die is door de examens al een tijd niet meer geborsteld/gevlochten/gereden := )
[ [url=m/2T6URj.jpg]Afbeelding[/url] ]

http://boktimg.nl/img/m/eYcleg.jpg

Ik heb eventueel nog een zwart jurkje te leen, zelfde model als op de foto. Voor kort en achter lang. Het liefje is met pailletjes versierd en bandeau model. Meest links (naja niet helemaal links, dat is mn idiote vriend die mij na doet :') )https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/11022526_651871214919484_4405735393348182515_n.jpg?oh=bb35026c7a155b6f359c4dc3d6a80801&oe=57DC6A93

Heel mooi! <3 Het is bij de Genieput in Havelte. Waar inderdaad de andere fotomeetings ook altijd gehouden worden ;)
Het lijkt mij leuk om eerst een beetje in de heide foto's te maken en daarna richting het water gaan? :D Anders zijn de jurken meteen vies haha..

Kimley

Re: [M][P] Fotomeeting Havelte juni '16; THEMA SPROOKJE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 16:23

Ja dat is zonde inderdaad ! :)

Ik heb er zin in :D

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 18:37

Waar verzamelen eigenlijk?? :) Ben niet echt bekend in Havelte :') eigenlijk ben er nooit geweest _O-

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 19:02

yke_lover schreef:
Waar verzamelen eigenlijk?? :) Ben niet echt bekend in Havelte :') eigenlijk ben er nooit geweest _O-

Het pad tegenover de Johannes Postkazerne. Maar ik zal tegen die tijd nog wel een duidelijke beschrijving geven ;)

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:11

PlienR schreef:
yke_lover schreef:

Het pad tegenover de Johannes Postkazerne. Maar ik zal tegen die tijd nog wel een duidelijke beschrijving geven ;)

Oke topp

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:06

Ik heb er zo veel zin in! Vandaag voor het eerst met mijn paardje weg geweest (cross). Ze doet het erg goed op onbekend terrein en in de trailer. Dat komt helemaal goed dus volgende maand *\o/* *\o/*
Zo snel mogelijk mijn outfit bij elkaar zoeken :) Misschien dat ik mijn rok door mijn moeder laat maken aangezien ik nog nergens een roze lange rok heb gevonden met een split (voor op het paard). Ik weet alleen niet wat voor schoenen ik aan moet? Sandaaltjes, slippers of van die kleine zomerschoenen? Als we ook nog op het paard gaan lijken sandaaltjes of slippers mij niet fijn en veilig, wat doet de rest?

Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:10

Ga je helemaal in het roze?? Of heb je nog een ander hoofdstel? :)

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:14

Lianne, ik zag je vandaag langs komen! Helaas sprong je mijn hindernis niet! :(
Je viel wel op haha!

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:38

Kimley schreef:
Ga je helemaal in het roze?? Of heb je nog een ander hoofdstel? :)

Ik heb ook nog een gewone zwarte neusriem, ik vind dit ook iets te knal voor het sprookjes thema haha! Maar..... omdat ik misschien een nieuwe wil bestellen (mevrouw paard is ergens langs gekomen en nu is het roze beschadigd), is een zwarte neusriem en roze onderlegd leuk? Voor de shoot? Of zal dat ook te roze zijn?

ClaudiaDer schreef:
Lianne, ik zag je vandaag langs komen! Helaas sprong je mijn hindernis niet! :(
Je viel wel op haha!

Nee helaas! Bij bijna elke hindernis weigerde het paard voor mij, dat die van mij er ook niet over wou (met het alleen inrijden sprong ze wel alles). Dus ik was het vertrouwen een beetje kwijt dat we weer overal op de noodrem kwamen dus heb bij de meeste haast geen moeite heb gedaan om hem te nemen omdat ik gewoon wou doorrijden aangezien we (geen grapje) door 5 combinaties zijn ingehaald :(:) we hebben er gewoon een half uur over gedaan haha. Voor de rest heb ik gewoon een lekker rondje gereden en een paar hindernissen meegepakt. :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:43

Vond het ook nogal opvallend inderdaad!

Subtiel roze kan wel leuk zijn, als je inderdaad de rest er een beetje op aanpast :)

Zwart hoofdstel kan natuurlijk overal bij.
Was geen commentaar hoor. Gewoon nieuwsgierig! :)

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:56

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:14

Ja ik ben wel fan van roze! :)

Maar vind gewoon zwart ook erg mooi! Succes met je keuze _O-

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:30

PlienR schreef:
Heel mooi! <3 Het is bij de Genieput in Havelte. Waar inderdaad de andere fotomeetings ook altijd gehouden worden ;)
Het lijkt mij leuk om eerst een beetje in de heide foto's te maken en daarna richting het water gaan? :D Anders zijn de jurken meteen vies haha..

Haha, vieze blubber jurk :P

Het roze onderlegde hoofdstel is leuk! Voor een roze jurk kan je misschien wat bestellen op Aliexpress. Kun je hele leuke jurkjes vinden voor weinig, ik heb mijn jurkje er ook vandaan. Ook zijn er heel veel leuke bloemenkransjes en andere leuke dingetjes. Wacht alleen niet te lang met bestellen, want de levertijd is best lang. Ik heb ook al weer iets besteld, hoop zo dat het op tijd aankomt! :D

Is er misschien ook nog iemand geïnteresseerd in zo'n barok hoofdstel wat ik eerder liet zien? Hij is er ook in het bruin. Ik kan er flink goedkoper aankomen dan de meeste webwinkels aanbieden maar daar tegenover staan weer duurdere verzendkosten. Misschien kunnen wij zo de verzendkosten delen. :)

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 22:02

Bamii schreef:
PlienR schreef:

Haha, vieze blubber jurk :P

Het roze onderlegde hoofdstel is leuk! Voor een roze jurk kan je misschien wat bestellen op Aliexpress. Kun je hele leuke jurkjes vinden voor weinig, ik heb mijn jurkje er ook vandaan. Ook zijn er heel veel leuke bloemenkransjes en andere leuke dingetjes. Wacht alleen niet te lang met bestellen, want de levertijd is best lang. Ik heb ook al weer iets besteld, hoop zo dat het op tijd aankomt! :D

Is er misschien ook nog iemand geïnteresseerd in zo'n barok hoofdstel wat ik eerder liet zien? Hij is er ook in het bruin. Ik kan er flink goedkoper aankomen dan de meeste webwinkels aanbieden maar daar tegenover staan weer duurdere verzendkosten. Misschien kunnen wij zo de verzendkosten delen. :)

Hoe duur is zo'n hoofdstel dan waar jij goedkoper aan kan komen? Ik wil al heel graag zo'n hoofdstel maar zijn zo duur :D

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 09:24

Verder kan iedereen nog steeds? :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:27

ja ik heb er onwijs veel zin in :D ik hoop dat me lens dan terug is en anders maar met kleine lens want wil dit gave thema niet missen :D

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:32

Is het erg als de jurk wat anders wordt? Mijn moeder is namelijk bang dat de jurk heel erg tegen gaat vallen :( ik heb al wel wat anders gezien maar wel in de zelfde kleur :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:35

Ik kan ook nog steeds :j

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:45

Ik ook! Ga volgende week kijken naar wat jurken!

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 10:00

yke_lover schreef:
Is het erg als de jurk wat anders wordt? Mijn moeder is namelijk bang dat de jurk heel erg tegen gaat vallen :( ik heb al wel wat anders gezien maar wel in de zelfde kleur :D

Nee hoor geen probleem! Je moet doen wat jij mooi vindt :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:53

Ik check nog steeds regelmatig als eerste reserve fotografe, maar nog geen uitvallers zie ik!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:34

annikeee19 schreef:
ja ik heb er onwijs veel zin in :D ik hoop dat me lens dan terug is en anders maar met kleine lens want wil dit gave thema niet missen :D

Ik weet niet wat je hebt, maar anders heb ik altijd nog een tamron 24-70 2.8 die je mag lenen.
Is wel een voor canon.

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:25

Ik kan ook nog steeds!
Annike, ik heb voor de Sony nog wel een 55-300 liggen als je wilt :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:46

Ik heb een canon:) wel bedankt voor aanbod:)