Ik heb hem binnen gekregen, maar ik kan hem nu nog even niet invullen. Ben even druk met schoolwerk en kan de data nu niet checken. Ik zal proberen hem morgen in te vullen.
is er nog ruimte voor een model, kom door ede en kan evt iemand oppikken, afhankelijk van de datum
geerte
Geplaatst: 07-06-16 17:23
geerte schreef:
Meld je dan maar aan, we zijn namelijk nog bezig een datum te plannen.
geerte
Geplaatst: 08-06-16 19:51
Het is woensdagavond en bijna iedereen heeft gestemd. De datum wordt zondag 17 Juli, en de reserve datum wordt zondag 21 augustus. Locatie: Ginkelse hei, parkeerplaats bij schaapskooi tegenover Juffrouw Tok.
Modellen ochtend : - Melody (marshmellow) met cupido - Satyasat met Nino - Mirjam met Naf of Sal (via YoRien )
- Lisa (lisavwijk) met Spetter * - Desiree (desireeee_x) met starwin - Jorien (YoRien) met Vinur
reserve modellen: - Ennasil92 Met Misha - AvanKol met Bodethal’s Ramira * - Charmaine90 met ?? * - Eefiepeefie met Hèrmes do Hanoï (Hengst) - Loesjevosje Met een ijslander - Jul1982 met Kaya * - Nessa Met LInda *
De mensen met een * achter hun naam hebben of aangegeven niet te kunnen op deze datum of hebben niet gestemd. Graag wil ik voor zondag bevestiging dat je wel of niet mee gaat zover je nu kan weten. Als je niets aangeeft ga ik ervan uit dat je niet meegaat. Zondag zal ik dus de definitieve lijst ook plaatsen.
De eigenaren van de modellen vraag ik om zelf een 1 foto in het bestand te zetten. https://docs.google.com/document/d/1Mh2 ... sp=sharing Als ik merk dat iemand expres foto's van andere verwijderd of veranderd, wordt deze niet meer verwacht op de fotomeeting.
Hopelijk is alles een beetje duidelijk en als dat niet zo is mag je altijd of in het topic reageren of even een pb sturen.