Merrie en veulen lopen weer in de wei. Ik was nog nooit naar een fotomeeting geweest maar vond het erg leuk! Ik hoop dat de fotografen mooie foto's hebben kunnen maken.
De paarden lopen alweer lekker in de wei. En ik heb al gedouched . Vond het een erg geslaagde dag. Ookal was m'n 4 jarige vanochtend een tikkie onstuimig haha
Ik vond het ook ontzettend geslaagd! Nu eerst huiswerk en dan hoop ik vandaag van ieder model nog even 1 foto klaar te maken om hier neer te zetten. De rest komt dan later, ik moet even passen en meten met schoolwerk en dit
kim_1990
Geplaatst: 05-06-16 17:51
SummerRemedy schreef:
Ik heb nog even gekeken maar hier geen zadelhoes gevonden. Lag hij steeds bij de spullen?
Na het losgooien heb ik hem ijd meegenomen naar de spullen bij de boom in het lnge gras...na afloop helaas weg
Met een verbrand huidje (ondanks het insmeren) en bijna 3000 foto's meer (die nog wel even uitgezocht moeten worden) Vond ook ik het een geslaagde dag.
Haha, een snoesje is het! Ik ben nu al blij met de eerste foto's!
SergeantRoos
Geplaatst: 05-06-16 21:13
Bij deze de eerste foto's van mijn kant De rest zal toch nog even moeten wachten. Hoop dat jullie ze leuk vinden! Dit is trouwens de eerste keer dat ik een copyright logo op m'n foto's zet, en omdat ik niet veel tijd had, staat het hier standaard linksonder. Ik hoop dat dat niet stoort
Foto's zijn door bokt-upload iets in kwaliteit achteruit gegaan, en ik zie hier ook pas dat ik sommige bewerkingen niet helemaal netjes heb gedaan, dus dat pas ik nog aan als ik meer tijd heb
Mooie foto's al! Leuk dat jullie zo snel al een eerste foto hebben! In de tweede groep zaten ook gave modellen
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-16 01:06
Wauw wat een gave foto's zie ik hier al langskomen zeg! Helaas zijn van mij een heleboel niet mooi geworden door overbelichting vanwege de felle zon. Ik heb voor jullie nu van alle 8 alvast 1 foto.