Alle foto's zijn af en staan in de link. Hopelijk vinden jullie ze leuk
BrittS
Geplaatst: 22-05-16 22:08
Zitten erg leuke foto's bij Moonshine! Leuk ook dat je foto's van ons drieën hebt. Ik zie ze alleen niet helemaal scherp (misschien door het programma?), als ik ze bestel zijn ze dan scherper? En wat kosten ze per stuk?
Emma_Jane
Geplaatst: 22-05-16 22:22
BrittS schreef:
Zitten erg leuke foto's bij Moonshine! Leuk ook dat je foto's van ons drieën hebt. Ik zie ze alleen niet helemaal scherp (misschien door het programma?), als ik ze bestel zijn ze dan scherper? En wat kosten ze per stuk?
Ik heb haar laatst ook al gemaild, staat nog steeds in postvak uit, dus niet gelezen.. Ze is wel online geweest (tenminste, toen ik laatst keek was ze net online geweest).
Sorry dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat jullie er beter vanuit kunnen gaan dat jullie de foto's van Marieke voorlopig niet of misschien wel helemaal niet meer krijgen.
Ik heb het inmiddels heel wat keren aan der gevraagd, waarvan ik eerst telkens het antwoord kreeg dat ze eraan kwamen. Nadat BrittS hier 30 mei er naar vroeg heb ik het nogmaals gevraagd en kreeg ik ruzie in plaats van antwoord. Inmiddels zijn we weer bijna een maand verdwr en reageert ze ook op mij niet meer, dus ik heb weinig hoop op foto's.. Ik vind het net als jullie erg jammer en ik hoop dat ze toch nog een keer komen..
Ja ik wilde ook maar gewoon mijn foto's gaan bestellen. Alleen daar helaas nog geen tijd voor gehad. Iets met kinderen en een paard met peesblesure die even voor gaan.
Hmm erg vreemd, mijn PB heeft ze wel gelezen maar simpelweg niet geantwoord.. Hopelijk zijn de modellen evengoed tevreden met de resulaten.
marieke1997
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-16 15:46
Beste allemaal,
Allereerst mijn excuses!! Ik baal ontzettend van hoe het allemaal is gelopen, wegens persoonlijke omstandigheden kwam ik niet aan de foto's toe. Ik weet dat het niet netjes is dat ik niks meer van mij heb laten horen en hiervoor wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Hierbij alsnog de foto's ik hoop dat jullie er alsnog een beetje blij mee zijn
Bedankt voor de foto's Marieke, fijn dat je ze alsnog af hebt weten te krijgen. Ik vind ze erg mooi. Als ik terug ben uit Bali wil ik graag nog wat bestellen nu alles binnen is.
Mocht er iemand foto's bij mij willen nabestellen kunnen jullie me het beste een mail sturen, aangezien mijn computer een of ander bloed irritant virus heeft waardoor er constant pop-ups komen als ik op internet zit dus reageren gaat lastig helaas
Mijn email is fotografie-cb@hotmail.com Via facebook ben ik ook te benaderen, dat doet het dan toevallig weer wel (rare computer)
Vanky
Geplaatst: 13-07-16 15:51
Hoi iedereen! Ik moet mijn bestandenlijst gaan opschonen. Voor degene die nog foto's willen bestellen kan dat via fenomeenfotografie@hotmail.com